Am fost acum vreo luna la BMW filaret pentru update de soft. Omul care s-a ocupat de masina mi-a dat numarul lui si a zis "bro, suna-ma daca ai orice nelamurire".
Am zis sa nu il stresez, mai ales ca e BMW si stim cu totii ce scoruri sunt, dar dupa ce am sunat la toate service-urile pe care le-am gasit pe google sa intreb de standuri de testare si n-am gasit unul care sa faca asa ceva, l-am sunat pe el. I-am dat poze si mi-a zis sa merg linistit prin orice gropi, ca acolo e o urma de spray de curatare, nicidecum de amortizor. Bine, n-a zis sa merg prin gropi, a zis ca e pacat sa arunc 5000 minim din buzunar.
In orice caz, faptul ca nu exista, din cautarile mele, stand de test amortizoare in Bucuresti, imi spne multe despre industria care e axata pe inlocuim, nu pe remediem.
Si acum o iau la rand cu aia care au facut testul inainte sa o cumpar: BMW Timisoara. Ca de acolo a plecat tot taraboiul: am vazut putin ulei scurs, sa il tii sub observatie. Si au bagat asta in sistem la BMW.
Dar, maimutoii, la 800 de lei cat le-am platit pe verificarea "PREMIUM", nu-i asa ca puteau sa se uite cu atentie si sa dea un verdict clar?