Jump to content

E90bimmer4life

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

E90bimmer4life's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare! Ma confrunt de 2 zile cu sunetul din videoclipul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=DB5DdPvZhAM L-a mai avut cineva si l-a rezolvat umbland la tija coloanei de directie? Multumesc!
  2. Salutare, revin cu un update dupa multe zile de cautat pe forumuri din afara.. ma gandesc ca e util pentru cei care se afla in aceeasi pozitie. In pozele de mai jos BMW a recunoscut problema, iar rezolvarea (zic ei.. inca nu pot sa cred 100% ca acele gauri de retur ale uleiului pot provoca consumuri atat de mari, ci mai degraba alegerea gresita a materialelor folosite) este schimbarea pistoanelor cu cele cu design ul nou. Daca incepeti o astfel de lucrare NU honuiti.. mai degraba incercati o "curatare superficiala" a cilindrelor (am vazut rezultate bune la cei care au folosit Sunnen An-30, dar am vazut si lucrari la care s-a folosit doar Scotch-Brite verde cu granulatie fina si oxid de aluminiu). Inca nu am inceput lucrarea ca sa va spun experienta mea si rezultatele.. asa ca daca aveti alte idei/recomandari le astept.
  3. Salutare, detin un E90 din 2006 cu sistemul HiFi (nu sunt 100% sigur, n am reusit sa gasesc optiunea pe niciun VIN decoder, am difuzoare pe stalpurile din fata, deci ala basic nu e si Logic 7 sigur nu). Am un Alpine SWT-12S4 in portbagaj, care-si face treaba, insa ocupa prea mult spatiu si am nevoie de un setup mai practic. Sistemul masinii e destul de "obosit" si da impresia ca gajaie cand volumul e mai ridicat, la fel si bass-ul. Nu vreau ceva care sa-mi bubuie capul.. vreau putina calitate in plus fata de sistemul actual, iar bugetul e undeva la ~1000lei. Cunoasteti pe cineva din Brasov/apropiere care poate sa ma ajute sau imi puteti recomanda un setup pt cerintele mele?
  4. Multumesc, chiar foarte util thread-ul. O sa incep lucrarea in cateva saptamani, am vazut destule pareri cat sa cred ca o sa scap macar partial de problema prin schimb de garnituri, segmenti, honuire. Fiind un bloc alusil, am gasit un tutorial de "hone by hand" destul de laudat (las link aici pentru cei interesati: http://tinyurl.com/fdeumcke) cu o pasta speciala Sunnen An-30. O sa revin cu update.. daca intr adevar functioneaza si trec de 300.000km o sa i fac un tort Stie cineva daca pot imprumuta o trusa de cale pentru n52 de undeva?
  5. Am vazut destul de multa lume care a reusit conversia la B30 fara batai de cap, dar as prefera sa raman in legalitate.. Folosesti tot 5W40?
  6. Ideal ar fi sa reduc consumul prin segmentare.. alte idei nu am.
  7. Salutare, Am de putin timp un 325i, cod motor N52B25, cu aproximativ 250.000km de care ma bucur foarte mult, dar am problema pe care o au aproape toate motoarele din generatia asta, consuma ulei (1l la cam 500km, masina a avut revizii doar cu 5w40 la intervale de km ok). Valva PCV isi face treaba, am putin vacuum cand deschid capacul de la motor si se schimba putin tonalitatea motorului, deci banuiesc ca nu de acolo e problema. Am verificat bujiile recent si erau curate.. fum nu da, consumul e la locul lui, deci ma gandesc ca printr-o reconditionare poate scap macar partial de problema. Intentionez sa schimb garniturile cu cod piesa: 52441300 + segmenti noi OE sau Mahle. Aveti vreo recomandare inainte sa incep lucrarea sau a reusit cineva sa scape de consumul asta excesiv? Ar fi mai eficient un oil catch can? Am vazut deja postari destul de multe, dar niciuna cu concluzii clare.. precizez ca pierderi de ulei mari vizibile nu am, deci il consuma pe undeva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.