Jump to content

nikolaos

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    F10 525d 218cp xdrive 2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

nikolaos's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Pe ala il am si eu si intr-adevar e separat, dar e doar pentru racitorul de gaze
  2. Nu am gasit reper separat. Am postat aici in speranta ca cineva stie mai multe. Ar fi tristuț sa trebuiasca sa iau un tub la 1000 de lei pentru o supapa amarata
  3. Buna ziua! Ieri am demontat conducta de plastic din stanga motorului ca sa ma pot uita mai bine la ansamblul EGR + Cooler fiindca voiam sa verific electrovalva de le coolerul EGR. Bineinteles ca m-am incurcat putin fiindca nu reuseam sa o identific uitandu-ma la acest thread. Aveam aceeasi eroare (29EB00 "Exhaust-gas recirculation cooler. Efficienty to low or bypass flap faulty"). Dupa ce am scos conducta de aer, am dat peste https://www.bavauto.ro/connection-pipe-11658512391 care avea capacul supapei de control complet desprins. Am reusit sa o prind cu niste soricei temporar, pana dau comanda de alta. Pot sa schimb doar supapa de pe conducta din linkul de mai sus?
  4. Motor pe benzina as lua doar 2.0 turbo. Nu stiam ca 2.0 benzina de pe e90 sunt problematice, mersi de informatii. @minu94 uitandu-ma pe olx, autoscout.be și 2ememain.be cam pe acolo pare ca se invarte un e90 in stare buna. Ma indoiesc foarte tare ca un e90 LCI valoreaza 12.000 de euro, sau chiar 10.000. Mai stiu “pasionati” care isi vand e46 intretinut break 2.0d cu 4-5 mii de euro de cativa ani deja. Parerea mea e ca cine cere mai mult de 10.000 pe un e90 lci 2.0d cu 200k+ km, prinde posturi straine. Eu m-am referit ca nu am prea multe optiuni pentru ceea ce vreau, adica un e90 lci 184cp, automat, xenon, sistem hifi, navi mare și scaune mai bune decat urataniile de baza. @MihaiGSM mersi dar nu imi doresc break
  5. Ma refeream la faptul ca daca tot plec de la e46 Facelift sa trec la e90 Facelift ca trecerea sa fie mai semnificativa decat daca as trece la e90 NFL. F30 am inteles ca e ca dimensiune mai apropiat de e60. Cica toate seriile s-au marit de la F-uri. Imi place tinuta de drum de la e46 dar mi-as dori ceva mai mare numai ca nu ma incadrez cu bugetul. Dupa e90 o sa iau un F30. E60 nu ma atrage asa mult din cauza ca il vad mai des ca e46-ele care credeam ca e cea mai populara masina dupa passat . Nu vreau raritati dar nici sa fie la tot coltul. Ma uitam pe mobile.de si cateva site-uri din belgia dupa e90-uri si mi-am dat seama ca am o problema: aparent samsareii nostri (si altii) au luat majoritatea modelelor dotate de acolo. Gasesti in mare parte e90-uri chele si alea mai ok la 12.000 de euro Mai multe modele gasesti la noi. @daddy0307 automat? Cum se simte 2.0d pe caroseria lui e60 care e mai mare decat e90? Ai condus e90? Imi doresc spatiu mai mare. Vezi ce am zis cateva randuri mai sus legat de e60. @lost_in_a_dream nu ma incadrez in alt bmw la 7-8000 euro. Sincer daca gasesc unul misto dau banii pe distributie si dupa stau linistit. Eu nu trag tare de masina toata ziua. Conduc linistit mai ales cand am pasageri. Am vazut cum merg majoritatea cu BMW-urile, trag de ele ca la raliuri si dupa se plang ca se strica.
  6. @paul_e88 as vrea sa trec la automata, apreciez raspunsul tau. Din cate am citit e90 are caseta asemanatoare cu cea de pe e46. Casetele de pe e46 sunt predispuse la uzura mai mare decat normala și ajung sa bata. Am schimbat 2 casete la e46 și a doua bate iar. @lost_in_a_dreamnu vreau sa trec la e90 NFL. Și asa e90 FL e la la limita upgradeului fata de e46 FL, dupa parerea mea. Mi-as fi dorit f30 dar nu cred ca ma incadrez. @bimmer90f30 da, ramane sa vad ce gasesc. Consultand olx-ul imi dau seama ca nu sunt atat de multe optiuni și dotate ce putin acceptabil. Nu stiu de ce sunt destul de descurajat de problema distribuitei. Cu toate astea isi mentin preturile.
  7. Probabil se refera ca B47 e de fapt succesorul lui N47T si ca abia atunci s-a rezolvat problema complet
  8. Multumesc pentru informatia cu 183 și 164. Voi urmari unul fabricat dupa martie 2011. Nu am de gand sa ma zgarcesc la bani, dar nici nu vreau sa dau cat nu face. In afara de zgomotul de lant si veșnica caseta (de 2 lei) nu vad lucruri care nu sunt normale de verificat la un diesel. Macar asta bine. Capacul de la cubultori nu are garnitura care se schimba? Multumesc pentru lista. @ADRIAN HD mereu am fost reticent la verificarea in service. Eu ma uitam la cum verificau baietii masina mea sau a lu taica-miu cand le ziceam ca vreau sa stiu ce mai e nevoie sa schimb la ea trageau putin de brate și cam aia era. Daca nu cadea toba nu era nicio problema :)) Acum poate sunt eu absurd dar diagnostichez singur masina cu informatiile pe care le gasesc pe internet. Tot singur schimb piesele la care am acces tocmai din cauza ca pe multi ii doare in fund.
  9. Va multumesc pentru raspunsuri. La ce lucruri credeti ar trebui sa fiu atent in mod special cand verific un e90 LCI? pentru cine a condus și e60 lci și e90lci, cum se compara?
  10. Am gasit pe cateva forumuri straine discutii despre acest cod de motor. Aparent ar fi un upgrade al lui N47 dar BMW nu a oferit detalii. Lumea presupune ca nu au oferit detalii despre ce inseamnta acel "Techical update" ca nu cumva sa accepte problema la distributii. Eram curios daca stie cineva ceva concret. Ce pret crezi ca ar fi un e90 ingrijit? Vad tot felul de preturi. Din Belgia nu as mai lua ca ei platesc asigurare in functie de caii putere si majoritatea isi cumpara 143 sau 163 de cai. Avand in vedere ca adaugi la pretul de achizitie si pretul de schimbare a distributiei, pana si 8000 mi se pare un pret mare pentru acest model.
  11. Buna ziua! In acest moment detin un e46 320D 150 cp manual din 2003 de care sunt foarte multumit dpdv mecanic. Am cumparat-o din belgia in Aprilie 2019. Foarte bine intretinuta, are 340.000 de km. Vreau la vara sa o vand si sa iau un e90 LCI. Desi e46 e foarte bun dpdv mecanic am inceput sa-mi doresc ceva mai nou. Imi place foarte mult tinuta de drum pe exterior. Maxim jumatate din numarul anual de kilometri ii fac pe exterior si locuiesc intr-un oras nu foarte aglomerat. Nu vreau sa aud de problema diselului care nu se incalzeste fiindca BMW pune incalzire auxiliara care incalzeste apa mult mai repede. De fapt, e46-ele pe care il detin se incalzeste mai repede decat un Ford 2014 de 1 litru benzina de la munca. Nu vreau sa intru in polemica benzina vs diesel. Imi doresc diesel fiindca in banii de e90 LCI nu se incadreaza o motorizare misto pe benzina. Din cate am citit pe forum, 170cp 2.0 de pe e90 se simte lenes mai ales cu cutia automata. Nu am condus unul. Am condus doar 163 cp manual de pe e90 non LCI si parea mai lenes decat e46 150cp diesel. Sunt constient ca ar trebui sa platesc undeva la 7-8 mii de euro pe un e90 LCI 177-184cp din 2011 sanatos. Obligatoriu automat, xenon, scaune comode si navi mare. M-am uitat si la e60 LCI dar l-as lua in calcul daca as fi vrut sa platesc impozitul nejustificat de mare pentru 3.0. Daca aveti alta parere sunt bucuros sa o aflu. Stiu de populara problema cu distributia la motoarele N47. Am gasit un topic care discuta aceasta problema si primul post zice ca cele de dupa Martie 2011 nu ar mai avea aceasta problema. Este adevarat? Este vreo dovada? Sunt curios sa citesc sfaturile si parerile voastre. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.