Jump to content

victormihai

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

victormihai's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, Deranjez si eu cu o intrebare. Detin un BMW F30 2014 si planuiesc sa cumpar un set nou de anvelope de iarna in perioada asta. Masina are jante pe 18, deci ar avea urmatoarele dimensiuni la anvelope: 225/45/R18 255/40/R18 . Am nevoie de recomandari de niste anvelope bune. Ca buget as vrea sa nu depasesc 900-950 de lei per cauciuc. Momentan in bugetul asta ma uitam la: - Michelin Pilot Alpin 5 - Bridgestone Blizzak 6 - Continental WinterContact TS 860. Care spuneti ca ar fi cea mai buna varianta? Multumesc.
  2. Daca se aude un sunet/huruit si vibreaza sub cotiera (in zona aia) e un suport/colier la cablul de la frana de mana care se duce naibii. Se scoate toba si posibil si cardanul si se inlocuieste plasticul/colierul respectiv. Tind sa cred ca e aceeasi problema si la tine pentru ca eu am intampinat acelasi lucru la F30-ul meu acum cateva saptamani. Am stat de dimineata de la 8 pana seara la 6 sa imi dau seama cu mecanicii ce poate sa fie. M-a costat in jur de 350-400 de lei.
  3. 1900 ron cu: test dyno inainte de soft si dupa soft, test opacitate dinamica si log in mers. Firma la care am facut soft-ul are dyno bapro la ei in garaj.
  4. Voiam sa revin cu un update. Am facut pana la urma softul la masina. Pretul a fost de 1900 lei (pentru cei interesati). Am fost cu masina la un service si s-au testat si parametrii ei inainte de soft. Testare dyno inainte de soft: 133 hp si 320 Nm (fata de 143 cat trebuiau sa fie). Testare dyno dupa soft: 170 hp si 390 Nm. Opacitate 0.
  5. Salutare, Pentru un BMW F30 318d N47 ce ulei ati recomanda pentru revizie? La ultima revizie am bagat Liqui Moly 5W30 (fiind si prima pentru ca deabea luasem masina). Voiam sa aud si parerile voastre legate de uleiul original BMW, Addinol, Motul etc. Tin sa mentionez ca fac revizia undeva la 10.000-11.000 kilometrii chiar daca merg destul de mult extra-urban. Din cate am auzit ar fi recomandat sa bagi acelasi ulei, nu sa il schimbi la fiecare revizie. Multumesc.
  6. Multumesc celor care au raspuns. Pana acum eu am bagat doar OMV (Standard si MaxxMotion) si Rompetrol Standard si Efix S 55. La Efix S 55 mi s-a parut ca pleca mai cu zvac masina (poate e doar o presimtire si atat), dar in schimb mi s-a parut ca motorul e mult mai galagios la relanti. Acum unii mi-au zis in trecut sa bag doar standard ca e mai okay si ca cea premium dauneaza la pompa de inalta presiune si injectoare (inclusiv un mecanic mi-a zis asta).
  7. Salutare, Detin un BMW F30 2.0 diesel. La ce benzinarie credeti ca e cea mai de calitate motorina? Daca puteti sa ma lamuriti putin si cu motorina premium... merita sau mai bine spus ajuta la ceva? De-a lungul anilor am auzit pareri diferite: altii ziceau ca e mai buna, altii ca face rau la injectoare etc. Pana acum am incercat doar OMV si Rompetrol. De la Rompetrol mi s-a parut ca e putin mai galagioasa masina si stiam ca nici nu contine biodiesel. Pe capacul de la buson am vazut ca scrie ceva de genul "no additives, no biodiesel." Multumesc.
  8. Nu vad legatura dintre topicul trimis de tine si ce vreau eu sa fac. Am zis ca vreau un soft prin care masina sa ajunga la maxim 170-180 de cai. Baiatul respectiv din ce inteleg zice ca a facut soft si vrea si mai mult de atat.
  9. Am inteles, mersi de recomandare. Si eu am auzit ca la Iasi sunt firme de soft bune. Dar tehnic vorbind la modelul meu 318d, exista ceva riscuri la partea de turbo,injectoare,motor daca se face un soft cum trebuie?
  10. Am uitat sa mentionez ca eu sunt din Brasov. Pentru cei care cunosc am in plan sa merg ori la WKS Performance/FWP Racing. Am mai multe cunostinte care si-au facut soft la firmele acestea si nu au avut probleme. Din ce am vorbit cu ei m-ar costa undeva la 2000-2200 softul acolo.
  11. Salutare baieti, Detin un BMW F30 318d 143 cai N47 (cutie automata). Am achizitionat masina din Germania cu cateva luni in urma. In prezent masina are undeva la 220.000 km. Am in plan sa merg la o firma specializata si sa ii fac o resoftare. Din cate mi-au zis cei de acolo ar ajunge undeva la 180-185 de cai. Masina desi are ceva kilometrii a fost rulata 90% pe autostrada. Si eu la randul meu circul cu ea destul de mult in afara orasului. Distributia a fost schimbata deja in Germania si am factura cu ea. Am verificat-o si la Bavaria + inca un service din oras si mi s-a spus ca masina e intr-o stare buna. Dupa ce am adus-o in Romania am facut ce am putut pe partea de mentenanta preventiva la ea: schimbat ulei la cutia de viteze, revizie + filtre, ulei diferential, protectii amortizoare, schimbate niste garnituri. Va intreb si pe voi ce parere aveti de resoftarea in sine avand in vedere starea masinii? Nu abuzez masina in general oricati cai ar avea si mi-ar fi de folos resoftarea in special in afara orasului la depasiri. Multumesc.
  12. Salut, am achizitionat un BMW F30 de 1 saptamana. Masina a fost adusa din Germania cu platforma de la un dealer de catre un prieten de familie. Am luat masina la 215-220k km, avand deja distributia schimbata. Modelul e 2014, dar prima inmatriculare e in 2016, cod motor N47T, 318d 143 de cai. Masina merge perfect si am impresia ca a rulat destul de mult pe autostrada pentru ca a mers aproximativ 32.000 kilometrii pe an. Am facut deja o programare la service si vreau sa fac urmatoarele lucruri ca sa stau linistit si sa fie totul perfect: - schimb ulei + filtre - schimb ulei cutie viteze automata - ulei diferential spate - verificare generala Masina nu a avut uleiul din cutia de viteze schimbat pana acum. Problema este ca cei de la service mi-au zis ca il pot schimba, dar nu garanteaza ca nu vor aparea probleme in viitor cu cutia (din spusele lor inteleg ca imi recomanda sa nu il fac). Dupa care am mai sunat o cunostinta care a lucrat la BMW in Brasov si mi-a zis ca el nu ar schimba uleiul pana la 300.000 kilometrii. Care este problema daca schimb uleiul acum si ce riscuri/probleme pot aparea? P.S. Masina a venit cu pachet M interior exterior de fabrica. Vreau sa schimb acea grila de la bara de fata in forma de "fagure" si plasticul de langa ea pentru ca sunt cam uzate. Aveti idee cam cat ar costa si unde pot sa gasesc? Las o poza atasata ca sa se inteleaga la ce ma refer.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.