Ce sa zic, sunt un norocos. Daca era 4500 lei era mai digerabil, dar vorbim de 7300 lei piese + Manopera si nu la reprezentanta. Si e o bucata de plastic cu o pompa, daca vorbeam de o interventie la motor, filtru de particule sau altele mai relevante intelegam, topicul asta nici nu mai era deschis.
La service am fost cu ea (FRK), au demontat in zona , s-a uitat mecaniul si la rezervor (fara sa il dea jos). Au pus diagnoza pe baza careia au iesit codurile de eroare din primul post, nu stiu daca se mai poate face ceva sau nu. Tot acolo am completat si cu Adblue de origine, dar am facut asta cand mai aveam 3500km range.
Active Tank, SCR Delivery module, signal: Fault
SCR system, CC message requirement: AdBlue System faulty
SCR control unit, diagnosis feedback: System fault OBD
Active Tank, SCR Delivery module, Short circuit to ground
Personal nu am cu ce sa sterg codurile de eroare pentru ca nu am nicio diagnoza. Am citit de ISTA, recomandati vreun loc anume de unde sa fie luat?
Pot incerca sa umblu eu, sa desfac injectorul si sa vad cum arata acolo. Nu stiu cu rezervorul, sa vad in weekend ce timp am ca e ceva de demontat sa ajungi la el, e in bara efectiv. Incerc si cu aditiv, poate poate, ce imi e mie teama e de acel "Short circuit to ground" din eroare, sa nu fie pompa dupa efectiv si sa fie prea tarziu pentru orice.
N-are sens sa ma complic cu variante posibile (pompa de mercedes) ca dau 1000 lei degeaba. La fel si cu variante SH, risc sa dau jumate din suma si sa pice dupa scurt timp.