Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Ganeatz69

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ganeatz69's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. furtunele sunt ok, electrovalva egr am schimbat o, cea de la turbo cand am pus alta, masina se plafona si in treptele 1 si 2
  2. salut, am o problema cu un E46 320D 136hp, masina trage tare in treptele 1 2 3, insa in treptele 4 si 5 se tot plafoneaza, apoi incepe sa traga iar si tot asa pana intra in limp mode unde nu mai trage deloc, turbo nu mai intra. nu da fum, porneste sfert rece/cald , relantiul nu fluctueaza, motoru nu si schimba sunetul. mentionez si ca daca o iau subturat cu treapta 4 nu se plafoneaza decat dupa 2000rpm in sus, unde turbo trebuie sa si faca treaba cel mai tare
  3. salut, Am o problema la masina mea la care nu ii dau de cap. Am un E46 136hp 320D, de cand am luat o nu tragea, i am schimbat turbo cu una care nu avea joc sau paletii rupti, a masinii era geometria blocata se invartea foarte greu. Ce i drept a inceput sa traga mai bine cu asta noua, insa daca o iau de la 1800rpm , la 2000 se simte cum intra turbo si apoi iese si trage asa incet abia urca pana la 3500 abia apoi incepe sa traga tare si cateodata cand o duc asa mult in ture, pot sa fiu si cu treapta 1 ca masina e fara turbo, nu mai intra deloc decat daca o opresc si o pornesc inapoi sau sa o tin mult peste 3000rpm, altfel nu si mai revine. Daca o duc in 2500 rpm si o las pana la 2100rpm si ii dau talpa, trage. In treapta 5 a insa, pot sa fiu si dupa 4000rpm ca tot nu trage, am schimbat furtunele vaccum, senzor map, am schimbat electrovalva de la egr si turbo si aceleasi simpome. La electrovalve cand mai mutam intre ele, turbo dadea afara si in treaptele 1 si 2, ceea ce acum da in nas doar 3, 4 si 5. Pe tester am eroarea "Charge air Pressure Control". Pompa de Injectie are valorile bune pe tester, ceea ce nu cred ca e din ea tinand cont ca si eroarea e pe incarcarea aerului. dar nu inteleg de la ce sa fie. fum nu da nici alb nici negru.. chiar nu inteleg, mersi!
  4. salut, Am o problema la masina mea la care nu ii dau de cap. Am un E46 136hp 320D, de cand am luat o nu tragea, i am schimbat turbo cu una care nu avea joc sau paletii rupti, a masinii era geometria blocata se invartea foarte greu. Ce i drept a inceput sa traga mai bine cu asta noua, insa daca o iau de la 1800rpm , la 2000 se simte cum intra turbo si apoi iese si trage asa incet abia urca pana la 3500 abia apoi incepe sa traga tare si cateodata cand o duc asa mult in ture, pot sa fiu si cu treapta 1 ca masina e fara turbo, nu mai intra deloc decat daca o opresc si o pornesc inapoi sau sa o tin mult peste 3000rpm, altfel nu si mai revine. Daca o duc in 2500 rpm si o las pana la 2100rpm si ii dau talpa, trage. In treapta 5 a insa, pot sa fiu si dupa 4000rpm ca tot nu trage, am schimbat furtunele vaccum, senzor map, am schimbat electrovalva de la egr si turbo si aceleasi simpome. La electrovalve cand mai mutam intre ele, turbo dadea afara si in treaptele 1 si 2, ceea ce acum da in nas doar 3, 4 si 5. Pe tester am eroarea "Charge air Pressure Control". Pompa de Injectie are valorile bune pe tester, ceea ce nu cred ca e din ea tinand cont ca si eroarea e pe incarcarea aerului. dar nu inteleg de la ce sa fie. fum nu da nici alb nici negru.. chiar nu inteleg, mersi!
  5. ce sa fie eroarea asta? masina se plafoneaza cand ii dau talpa iar cu treapta 5 la 140 se plafoneaza de tot si intra in limp mode sau ceva ca nu mai trage deloc cu orice treapta decat daca o opresc si o pornesc inapoi! in treapta 3 trage dar tot asa se simte cand taie puterea si isi revine dupa ce mai urca in ture putin.
  6. salut, scuze ca te deranjez. Am o problema la masina mea la care nu ii dau de cap. Am un E46 136hp 320D, de cand am luat o nu tragea, i am schimbat turbo cu una care nu avea joc sau paletii rupti, a masinii era geometria blocata se invartea foarte greu. Ce i drept a inceput sa traga mai bine cu asta noua, insa daca o iau de la 1800rpm , la 2000 se simte cum intra turbo si apoi iese si trage asa incet abia urca pana la 3500 abia apoi incepe sa traga tare. Daca o duc in 2500 rpm si o las pana la 2100rpm si ii dau talpa, trage. In treapta 5 a insa, pot sa fiu si dupa 4000rpm ca tot nu trage, am schimbat furtunele vaccum, senzor map, am schimbat electrovalva de la egr si turbo si aceleasi simpome. La electrovalve cand mai mutam intre ele, turbo dadea afara si in treapta 1 si 2, ceea ce acum da in nas doar 3, 4 si 5. Pe tester am eroarea "Charge air Pressure Control". Pompa de Injectie are valorile bune pe tester, ceea ce nu cred ca e din ea tinand cont ca si eroarea e pe incarcarea aerului. dar nu inteleg de la ce sa fie , ma dispera!!! daca stii tu altceva sau nu stiu, fum nu da nici alb nici negru.. chiar nu inteleg, mersi!
  7. mersi, chiar o sa verific cam tot ce tine de aer, mai schimb o data electrovalva poate asta nu e buna. Sper sa rezolv si sa scap de problema asta, mi s a luat sa o simt cum trage si apoi abia urca
  8. fir ar mama ei de turbina, am schimbat turbina eu ca cea veche nu tragea deloc, era geometria blocata nu se invartea deloc, asta de am pus o n avea pic de joc si se invartea perfect o sa verific tot ce mi-ai spus si sper sa gasesc ceva, turbina eu am schimbat o , cu cea veche nu tragea mai deloc ca era geometria blocata, se invartea putin si apoi se bloca mergea foarte greu. asta de am pus o era totul ok, nu avea joc nu se bloca geometria nu nimic
  9. Salut, am un e46 320D 136Hp, problema cu masina este ca atunci cand intra turbina trage putin si da afara, se pune in nas apoi iar incepe sa traga, am pus testerul si am eroarea 'Charge air pressure control'. Am schimbat furtune, senzor map, debitmetru si nimic, la fel azi am schimbat electrovalva de la turbo si masina trage mai tare, dar tot se limitează daca i dau o data talpa, daca o iau treptat trage liniar, insa daca i dau talpa o data tot la fel face, da in nas numai ca trage mai tare, se simte ca trage si in A 5 a insa da in nas rau, ce sa fie ca nu i mai dau de cap.
  10. furtunele le am schimbat si am curatat senzoru de pe admisie. Face la fel si am vazut ca daca ii dau pana in limitare apoi nu mai trage deloc se pune in nas de tot. Si aceeasi eroare -Charge air pressure Control
  11. Salut, am un e46 2.0 diesel 136hp. In treapta a 3 a, a 4 a si a 5 a cand intra turbo da afara, daca o tin blana asa dupa cateva secunde începe sa traga apoi iar pierde si tot asa. Nu trage liniar pierde mereu. In treapta 1 si 2 trage bine. Pe ista imi arata o singura eroare "Charge air pressure control"
  12. salut, am o problema cu un E46 318D 2002, masina s a oprit si nu a mai pornit si pe tester mi a dat solenoid valve. am reparat pompa de injectie, am pus o a pornit i am dat cateva turatii si s a oprit si acum iar nu mai porneste, pe ista pe dde mai sunt 2 erori: electric fan si radiator blind, e posibil sa fie ceva de la astea sa nu porneasca sau sa se fi intamplat ceva la distribuție, vibrochen sau altceva.. Chiar nu stiu la ce sa ma mai uit, motorina țâșnește pe la injectoare si rezervoru e jumate deci are motorina. Ceva idei daca știți , ma dispera in utimul hal
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.