mare grija. ai o masina veche iar daca nu ai habar macar de notiuni elementare de mecanica/intretinere masina(sau mecanicii) o sa te manance de viu. bafta si sa o stapanesti sanatos. Offtopic: ce a deraiat acest thread. cum sa compari un logan cu un bmw ? voi comparati un logan nou (care sincer la 7000 euro primesti 4 roti si un plafon) cu un bmw 318i ? pai stai asa, daca pui motorul de 105cp, atunci de ce nu il pui impotriva echivalentului sau din gama de motorizari, motorul de 2500cmc. ca si o ultima idee, loganul e logan, cine a detinut unul nu cred ca o sa isi mai cumpere un al 2-lea. acuma normal ca nea nicu' o sa fie multumit de golanul lui. pentru ca il foloseste numai de acasa la servici, are si el un modest diesel 1.4 cu dCI (nu ca nea' nicu prea stie ce semnificatie au aceste litere si chiar daca stie, nu prea il framanta), merge cu familia la mici sau la un meci de fotbal in masinuta lui noua. normal ca o sa spuna ca ii place de ea, pentru ca e un om normal, are treburile lui, nu simte nevoia sa fie presat in scaun. dar pentru cei care simt nevoia, a fost facut BMW. (suna a reclama nu ?) PS: nu am intentionat sa insult posesorii de logan. dupa mine ea isi face perfect datoria. eu intentionez sa ii insult pe cei care considera ca loganul este mai mult decat o masina low cost facuta in romania, de catre romani. (iar aici sa nu veniti cu poatriotisme ca nu merg) PPS: cat despre posesorii de bmw-uri vechi (adica generatia 92-99, sau mai exact under 4000euro's) nu cred ca o sa ne creasca noua 3 coaie doar pentru ca avem bmw. e masina veche iar sa te dai jmenar cu ea e cel mai cocalar lucru pe care il poti face.