Jump to content

S Razvan

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    nici una (momentan)

S Razvan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. errr....nu am intrebat nimica despre distributie...
  2. @pyu scuze, formula este: "Greutatea[kg] / ( putearea[CP] x 0.9 ) graba strica treaba... @ciupanezu e o formula folosita foarte des pentru a determina acceleratia la autoturisme. evident ca ii lipsesc multe variabile. e formula de baza, iar cu ea poti sa calculezi acceleratia la orice masina si vei obtine un rezultat foarte apropiat de cel real cu eroare de 0.0X secunde. ------------------- dar totusi la ultima intrebare as vrea un raspuns...
  3. pana in ce an au fost dotate motoarele M50 de pe e36 cu catalizator Euro1 sau non-euro ?
  4. evident ca gandesti bine. nu imi permit o masina noua, iar daca mi-as permite ceva nou (in aria logan 7000-12000) mi-as lua un Suzuky Swift. in 2 saptamani plec dupa una second. presupun ca ghicesti ce o sa fie. am sa ii urmez sfatul indirect al lui wind-3er si am sa renunt sa mai activez in acest thread. cred ca mi-am spus parerea si nu cred ca a fost tocmai una exagerata.
  5. @bmw vs dacia bine ma eu sunt dispus sa imi pariez 1 rinichi ca un 318is bate ultimul logan. si daca nu se rastoarna loganul eu mananc acel 318is, bucsa cu bucsa si bujie cu bujie. cum au spus cei de la Top Gear, Loganul e doar o masina si nimica mai mult. sa o compari cu un BMW e o dobitocie curata. in special cand acel bmw a iesit din productie de aproape 10 ani. de ce nu comparati ultimul logan cu trasurile de pe vremea romanilor, pun pariu ca aveau cuplu mai mare iar interiorul nu arata ca un pistol de plastic ieftin cumparat de la vreo ruga din satul lui nea' nicu. @Ciupanezu cat despre masinile sub 2000 euro. eu nu vreau sa cunosc omul ala atat de petarda incat sa creada ca poate gasi o masina (BMW) ok la acel pret. un buget de 4000-4500 euro e necesar. adica din start daca il aduci din germania au zburat 400 euro pe benzol, bilete de autobuz. inca 700 inmatricularea si actele. pe langa astea mai e si verificarea tehnica si eventual schimbatul pieselor suspecte, 100-300 euro. deci ~1500euro ca popiocu' dispar.
  6. aceeasi parere o am eu despre Adriana Bahmuteanu...
  7. mare grija. ai o masina veche iar daca nu ai habar macar de notiuni elementare de mecanica/intretinere masina(sau mecanicii) o sa te manance de viu. bafta si sa o stapanesti sanatos. Offtopic: ce a deraiat acest thread. cum sa compari un logan cu un bmw ? voi comparati un logan nou (care sincer la 7000 euro primesti 4 roti si un plafon) cu un bmw 318i ? pai stai asa, daca pui motorul de 105cp, atunci de ce nu il pui impotriva echivalentului sau din gama de motorizari, motorul de 2500cmc. ca si o ultima idee, loganul e logan, cine a detinut unul nu cred ca o sa isi mai cumpere un al 2-lea. acuma normal ca nea nicu' o sa fie multumit de golanul lui. pentru ca il foloseste numai de acasa la servici, are si el un modest diesel 1.4 cu dCI (nu ca nea' nicu prea stie ce semnificatie au aceste litere si chiar daca stie, nu prea il framanta), merge cu familia la mici sau la un meci de fotbal in masinuta lui noua. normal ca o sa spuna ca ii place de ea, pentru ca e un om normal, are treburile lui, nu simte nevoia sa fie presat in scaun. dar pentru cei care simt nevoia, a fost facut BMW. (suna a reclama nu ?) PS: nu am intentionat sa insult posesorii de logan. dupa mine ea isi face perfect datoria. eu intentionez sa ii insult pe cei care considera ca loganul este mai mult decat o masina low cost facuta in romania, de catre romani. (iar aici sa nu veniti cu poatriotisme ca nu merg) PPS: cat despre posesorii de bmw-uri vechi (adica generatia 92-99, sau mai exact under 4000euro's) nu cred ca o sa ne creasca noua 3 coaie doar pentru ca avem bmw. e masina veche iar sa te dai jmenar cu ea e cel mai cocalar lucru pe care il poti face.
  8. eh, la injurii apeleaza doar cei care nu au argumente. iar cand vine vb despre motorizare (da dif dintre 318is si 320i) este NUMAI motorizarea, atunci asta depinde de preferintele soferului. personal, 318is il vad ca si genul de masina condusa sportiv, parca e un adolescent pe langa 320i. pe cand 320i parca da ceva mai mult stil, e mai puternic dar totusi parca mai subtil.
  9. la viteze inalte se accentueaza vibratia. desi simptomele tale sunt regasite si la bucse uzate.
  10. atat timp cat ai toate pistoanele la locul lor, nu prea cred ca are ceva. :)
  11. ceva date ? dupa poze eu deduc ca e bmw si are motor sub 2000 cmc. :) nu ar strica ceva poze mai mari.
  12. cel mai destept lucru care il poti face. mergi la un service si il rogi pe mecanic sa iti aeriseasca instalatia, sa iti explice si sa iti arate cum sta treaba. de pe forum nu poti avea decat o imagine in ansamblu a procesului. in schimb iti garantez ca daca mergi la service si iti explica mecanicul totul, nu o sa mai intampini aceasta problema.
  13. in acest caz, in mod normal si in relitate este regula. 2 motoare supuse la acelas "stres", cel cu 4 pistoane va "ceda" mai repede decat cel in 6, in special cand cel in 6 are cmc mai multi. cand zic "ceda" adica va da semne mai evidente de "oboseala", "imbatranire". cele in 6, chiar daca din punct de vedere tehnic ambele sufera identic, au un plus de 2 pistoane la care se imparte "stresul", iar "imbatranirea" va fi mai putin evidenta. desigur, acest fapt nu cred ca poate fi luat in considerare in acest caz la luarea unei decizii deoarece cu totii stim ca motoarele produse de bmw duc mult si bine peste 500.000km. iar daca pana la acei km nu se observa o diferenta imi este greu de estimat la cati km "imbatranirea" v-a fi atat de semnificativa.
  14. eu tot pe 318is mi-as paria toti banii. singurul motiv pentru care l-as alege este acel is. in schimb la 320i ma atrag acele 2 pistoane in plus, totusi, nu stiu de ce dar nu e suficient...
  15. eu zic ca alegerea e FOARTE simpla. daca vrei ceva sportiv cu un comsum mai redus 318is iar daca vrei performanta 100%, 325i. eu nici nu inteleg de ce va certati pentru 318is si 320i ? diferentele sunt mult prea mici. adica de ce ti-ai lua 320i atat timp cat exista ceva mai puternic si (vizibil) mai eficient? doar ca sa ai ceva mai multi cai decat 318is ? sa fim seriosi...caz inchis. 318is castiga detasat. (cu gandul ca ambele au aceleasi dotari, aspect identic si specificatiile tehnice date de producator)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.