Te rog frumos, chiar nu e cazul, nici de saracie, puteam sa nu imi bat capul, sa o vand sau sa anulez dpf si egr, dar nu am vrut.
Masina chiar am intretinut-o si am cheltuit mult si cand zic mult ma refer la zeci de procente din valoarea ei de noua.
- 2 rezivii cutie+ recondotionat convertirzor,
- schimbat distributie originala,
- kit accesorii transmisie cu pompa si termostat cu fulie vibrochen originala
- schimbat garnituri termofloturi (nu au creat probleme, un moft sa fie curate cine intelege),
- schimbat preventiv cotul de pe blocul motor pe parte de racire,
- curatat galerie admisie, in chiulasa, schimbat garnituri,
- curatat egr, dpf
- schimbat senzor contrapresiune original,
- reconditionat turbo, avea joc normal in ax, nu pierdea ulei. Operatiunea am efectuat-o cand am dat jos dpf-ul, am solicitat sa verifice si turbo (nu era de bagat bani in ea, dar i-am prelungit viata)
- schimbat baterie
- schimbat amortizoare, flanse si protectii spate
- schimbat bielete toate, bratele mari fata
- plus multe altele minore.
Si discutam pe documente, detin facturi.
Masina se comporta ca una de 100mii km si are plus 300mii km.
Referitor la anularea unor senzori, chiar mai sus am postat un document confidential Bmw, unde inginerii au ales ca la unele modele sa instaleze un anumit senzor si la alte modele sa puna o valoare by default.
Eu cand am postat despre problema am cautat si recomandari de specialisti, dar din pacate nu am primit raspuns, am fost si la reprezentanta, dat din umeri...
Masina nu are nicio eroare sau martor aprins, pe ghicite nu mai schimb piese, ca poate o fi nu stiu ce senzor sau egr, capac culbutori cum mi s-a zis la un service Bmw ca e boala lor ca e cu tot cu epurator.
Schimburi de ulei, toate de la 140mii in 2014, sunt facute sub 10miikm, nu completez de la un schimb la altul si merg si sportiv. Ulei pe joja inainte de schimb este 3 sferturi, lipsa 200-300gr.
Eu chiar m-am straduit sa schimb cam tot ce am putut si sa nu ajung sa deconectez acel senzor. Nici mie nu imi place situatia.
Nu am gasit un electrician care sa masoare tensiuni si sa interpreteze valorile senzorilor si zica egr-il nu isi face treaba bine, nu stiu ce senzor, electrovalva si asa mai departe.
Nu vreau sa ducem discutia mai departe.
Toate cele bune!