Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

cosmin_86

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cosmin_86's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Dpf ul nu a fost taiat, a fost inspectat inainte de curatare. Am spus, presiunile de 88kpa si 36kpa sunt de pe aparat cand am fost la service, inainte si dupa curatate. Eu pe masina am valori 0.000-0.001 motor oprit, dupa regen intre 0.005-0.008, acum la 26 gr am presiune 0.012 (tot incearca sa faca regen,dar in oras bara la bara nu poate sa dupa temp peste 600 gr, nici macar 580 gr). Dupa curatarea dpf ului am facut adaptari in ista cu efectuare de teste presiuni, turatii 2000, 3000,4000 cum cere procedura, toate bune.
  2. Te rog frumos, chiar nu e cazul, nici de saracie, puteam sa nu imi bat capul, sa o vand sau sa anulez dpf si egr, dar nu am vrut. Masina chiar am intretinut-o si am cheltuit mult si cand zic mult ma refer la zeci de procente din valoarea ei de noua. - 2 rezivii cutie+ recondotionat convertirzor, - schimbat distributie originala, - kit accesorii transmisie cu pompa si termostat cu fulie vibrochen originala - schimbat garnituri termofloturi (nu au creat probleme, un moft sa fie curate cine intelege), - schimbat preventiv cotul de pe blocul motor pe parte de racire, - curatat galerie admisie, in chiulasa, schimbat garnituri, - curatat egr, dpf - schimbat senzor contrapresiune original, - reconditionat turbo, avea joc normal in ax, nu pierdea ulei. Operatiunea am efectuat-o cand am dat jos dpf-ul, am solicitat sa verifice si turbo (nu era de bagat bani in ea, dar i-am prelungit viata) - schimbat baterie - schimbat amortizoare, flanse si protectii spate - schimbat bielete toate, bratele mari fata - plus multe altele minore. Si discutam pe documente, detin facturi. Masina se comporta ca una de 100mii km si are plus 300mii km. Referitor la anularea unor senzori, chiar mai sus am postat un document confidential Bmw, unde inginerii au ales ca la unele modele sa instaleze un anumit senzor si la alte modele sa puna o valoare by default. Eu cand am postat despre problema am cautat si recomandari de specialisti, dar din pacate nu am primit raspuns, am fost si la reprezentanta, dat din umeri... Masina nu are nicio eroare sau martor aprins, pe ghicite nu mai schimb piese, ca poate o fi nu stiu ce senzor sau egr, capac culbutori cum mi s-a zis la un service Bmw ca e boala lor ca e cu tot cu epurator. Schimburi de ulei, toate de la 140mii in 2014, sunt facute sub 10miikm, nu completez de la un schimb la altul si merg si sportiv. Ulei pe joja inainte de schimb este 3 sferturi, lipsa 200-300gr. Eu chiar m-am straduit sa schimb cam tot ce am putut si sa nu ajung sa deconectez acel senzor. Nici mie nu imi place situatia. Nu am gasit un electrician care sa masoare tensiuni si sa interpreteze valorile senzorilor si zica egr-il nu isi face treaba bine, nu stiu ce senzor, electrovalva si asa mai departe. Nu vreau sa ducem discutia mai departe. Toate cele bune!
  3. Va povesteam de regenerari sub 50km, am ajuns de am curatat tot ce tine de admisie, egr, dpf, reconditionat turbo (nu era chiar necesar, inca nu avea joc, scurgeri de ulei), dpf avea valoare inainte de curatare 88kPa, iar dupa curatare 36kPa. Ce pot sa spun ca regenerarile se fac cam la 150km mixt, dar am apelat la aceeasi solutie ca Gelu si am scos mufa de la senzorul de temperatura de dupa egr. Acum regenerarile se fac la peste 250-300 km mixt. Motorul merge mult mai bine, trage chiar mai bine. Ce am observat ca, cu acea mufa conectata valoarea "egr valve target position" se duce la 42%, iar fara senzor max 25-26%. Tind sa cred ca mai putine noxe recirculate si mai mult aer proaspat nu face ca soot ul din dpf sa cresca repede.
  4. Va salut, am facut de curand schimb de pompa, curea, role si antigel. Stiind ca mecanicul a umblat la surubul de aerisire, am constat ca pe furtunul care intra in vas in partea de sus, curge mereu antigelul in vas. Asa trebuie sa curga? Trebuia sa il straga mecanicul? Multumesc!
  5. Am dat cautare 40.96 si il afiseaza pe ultima pagina si are legarura cu senzorul din fata egr ului
  6. https://dis.epa.gov/otaqpub/display_file.jsp?docid=36504&flag=1 Am gasit acest document, este pentru motorul N57, iar pe ultima pagina se regaseste acea valoare de 40.96 gr default
  7. Si sensorul 13 imi retuneaza o valoare, 125gr. Motorul era oprit de vreo 2 ore. O sa caut un ista, dar valoare acea de 40.96 este un mister. Multumesc!
  8. Valoare de 41gr mi-a mai citit-o si cu un tester de service
  9. Acea temperatura de 40.96 este afisata tot timpul Nu are treaba cu senzorul 15. Temperatura data de sensorul 15 este de 79 gr, se vede intr-o poza. Daca ii scot mufa imi afiseaza -50. Deci nu are nicio treaba senzorul 15 cu valoare de 40.96 gr. Deci care este faza cu acea valoare, cine o da? Si faza e ca nu se schimba niciodata, alte temperaturi date se diferiti senzori se modifica, asta nu Este o legatura intre acea temperatura de 40.96gr si ca scot acea mufa de la senzorul 15, iar dpf ul nu mai face regenerari dese. Am deja parcursi 250 km de la soot 9 pana la 25gr si inca nu cere regenerare cu presiune diferentiala 0.001hpa motor oprit si 0.015 hpa cu motor pornit.
  10. Senzorul 15 il pot citi cu bimmertool (poza 1), are 79gr, daca ii scot mufa afiseaza -50 (poza 2). Nu este ce caut. Daca merg cu mufa scoasa de la senzorul 15 masina se comporta bine, soot se incarca cum trebuie (fac 150km in Buc), a scazut consumul si este sesizabil cel putin 1l/100km. Cu mufa scoasa soot se incarca si peste 24 gr, aici nu stiu cand de ok este. Valoare de 40.96gr am reusit sa o citesc cu bimmerlink este cea din poza 3 si 4. De cine e data valoare 40.96 nu pot sa inteleg, o fi valoare predefinita?
  11. Multumesc, ma gandesc ca temperatura aceea ar trebui sa fie citita de vreun senzor
  12. Buna ziua, ma puteti ajuta sa identific senzorul care imi da acea valoare de 40.96gr? Nu se modifica. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.