Jump to content

cosmin_86

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cosmin_86's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Va salut, am facut de curand schimb de pompa, curea, role si antigel. Stiind ca mecanicul a umblat la surubul de aerisire, am constat ca pe furtunul care intra in vas in partea de sus, curge mereu antigelul in vas. Asa trebuie sa curga? Trebuia sa il straga mecanicul? Multumesc!
  2. Am dat cautare 40.96 si il afiseaza pe ultima pagina si are legarura cu senzorul din fata egr ului
  3. https://dis.epa.gov/otaqpub/display_file.jsp?docid=36504&flag=1 Am gasit acest document, este pentru motorul N57, iar pe ultima pagina se regaseste acea valoare de 40.96 gr default
  4. https://dis.epa.gov/otaqpub/display_file.jsp?docid=36504&flag=1 Am gasit acest document, este pentru motorul N57, iar pe ultima pagina se regaseste acea valoare de 40.96 gr default.
  5. Si sensorul 13 imi retuneaza o valoare, 125gr. Motorul era oprit de vreo 2 ore. O sa caut un ista, dar valoare acea de 40.96 este un mister. Multumesc!
  6. Valoare de 41gr mi-a mai citit-o si cu un tester de service
  7. Acea temperatura de 40.96 este afisata tot timpul Nu are treaba cu senzorul 15. Temperatura data de sensorul 15 este de 79 gr, se vede intr-o poza. Daca ii scot mufa imi afiseaza -50. Deci nu are nicio treaba senzorul 15 cu valoare de 40.96 gr. Deci care este faza cu acea valoare, cine o da? Si faza e ca nu se schimba niciodata, alte temperaturi date se diferiti senzori se modifica, asta nu Este o legatura intre acea temperatura de 40.96gr si ca scot acea mufa de la senzorul 15, iar dpf ul nu mai face regenerari dese. Am deja parcursi 250 km de la soot 9 pana la 25gr si inca nu cere regenerare cu presiune diferentiala 0.001hpa motor oprit si 0.015 hpa cu motor pornit.
  8. Senzorul 15 il pot citi cu bimmertool (poza 1), are 79gr, daca ii scot mufa afiseaza -50 (poza 2). Nu este ce caut. Daca merg cu mufa scoasa de la senzorul 15 masina se comporta bine, soot se incarca cum trebuie (fac 150km in Buc), a scazut consumul si este sesizabil cel putin 1l/100km. Cu mufa scoasa soot se incarca si peste 24 gr, aici nu stiu cand de ok este. Valoare de 40.96gr am reusit sa o citesc cu bimmerlink este cea din poza 3 si 4. De cine e data valoare 40.96 nu pot sa inteleg, o fi valoare predefinita?
  9. Multumesc, ma gandesc ca temperatura aceea ar trebui sa fie citita de vreun senzor
  10. Buna ziua, ma puteti ajuta sa identific senzorul care imi da acea valoare de 40.96gr? Nu se modifica. Multumesc!
  11. Am schimat senzorul de contrapresiune. Asta m-am intrebat si eu de ce nu fac verificari. Le-am zis ca sunt deschis sa facem verificari amanuntite, puteau sa ma intrebe in timp ce masina era in service sa imi zica ca nu au gasit erori si ca procedura spune ca ar trebui sa ia toti senzorii in cauza la verificat (fizic, tensiuni, valori), dar asta mi-au spus-o cand mi-au predat masina. As avea nevoi de un specialist care stie sa puna testerul pe masina si din experienta acumulata, sa isi selecteze anumiti senzori, sa vada in paralel valorile acestora, sa le analizeze separat si impreuna si sa zica senzorul de temp X da o valoare prea mare si influenteaza Egr care deschide prea mult, zic si eu... si de acolo rezulta temperaturi prea mari in admisie, ce se traduce in prea mult Nox si filtrul de incarca prea repede, am dat un exemplu sau dpf este chiar plin.
  12. In luna iunie am schimat pompa de apa, cureaua si rola intinzatoare (la 3 sapt dupa si fulia de la vibrochen). Cand s-a rupt fulia mesajul pe navigatie mesajul a fost unul de condus moderat si am crezut ca m-a lasat alternatorul. Am prins liber si mai mers cat mai aveam pana acasa, 2km, Apusului- Pacii. Nu am avut martor de temperatura crescuta, nu a refulat, in meniul ascuns apa avea 116 gr, uleiul 107gr. De atunci am tot verificat nivelul vasului de expansiune si uleiului, culoarea antigelului si a uleiului. Totul pare in regula. Pentru operatiunea schimbat pompa de apa s-a demontat Egr ul. Pentru demontarea acestuia este vreo procedura de urmat? Trebuie recalibat? Sigur nu s-a scos mufa de la baterie. Incerc sa gasesc solutia si din zona pe unde s-a umblat la masina... Pe 26.08.2024, am fost la Bavaria pentru recall caseta de directie si airbag sofer, nimic grav si le-am expus problema toata. Raspunsul a fost ca nu au gasit nicio eroare pe masina, insemna ca senzorii sunt in parametrii. Cu completarea ca ar trebui sa ia fiecare senzor in parte ca este posibil ca unul sa transmita valori eronate. Mi-au predat masina si asta a fost.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.