Jump to content

MrsR

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MrsR's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Pe joja la rece e ok, cand se incalzeste arata la minim dar este ok tinand cont ca uleiul la cald se mai subtiaza.
  2. Salut ! Am o problema recent de 2-3 zile imi tot apare eroarea sa completez cu un litru de ulei, dupa ce merg cu masina 20-30 de minute. Am verificat pe joja la rece nivelul uleiului este aproape de maxim unde ar trebui sa fie. Mi-a mai aparut de mult in vara odata si am completat cu un litru si am scos aproape 6 litrii din motor ( b47 / 2.0 diesel) deci de mancat nu il mananca + ca am inca 2 schimburi facute la 10.000 si cat pun atat dau jos din motor. Am facut apoi o masuratoare la 10 minute cand am ajuns acasa si arata pe navigatie ca e la jumatate , disparuse eroarea din bord. Pot verifica ceva cu ISTA+ sa vad care ar fi cauza? Eu banuiesc ca ar fi de vina uleiul , din ce am vazut pe ISTA in istoricul de erori, fostul proprietar nu a avut erori de genul. Eu folosesc ulei bmw 5w30. A mai patit cineva asta
  3. Nu am mai investigat nimic, sunt aceleasi simptome .
  4. Salut . Am sesizat azi la rece o pornire can dupa 1 zi de stat ca am 2-3 batai puternice provenite de la motor. Zgomotul a fost timp de 1-2 secunde maxim apoi masina si-a luat mersul normal. Dupa am mai lasat-o , am repornit o de cateva ori am mers cu ea, accelerat dar nu se mai aude nimic. Are cineva o idee vaga de la ce ar putea fii? Uleiul este la nivel totul ok, nu scurgeri nu nimic. Las aici un video cu zgomotul. (dupa cele 2 secunde masina nu se opreste , doar isi ia mersul normal si camera nu mai inregistreaza sunetul). https://streamable.com/h6o9st
  5. Asa am patiti eu la primul schimb, nu s a pus garnitura bine cand s a schimbat filtru de ulei si aveam ceva transpiratii, am asezat un pic garnitura din nou strans si nu am mai avut treaba.
  6. Am inteles, multumesc de pareri. Inca nu am vazut multe alte motoare de genul si eram curios. Nu ma apuc sa-i fac nimic evident. Porneste foarte repede si la rece si la cald si fara zornaituri sau alte batai. M-am exprimat eu gresit , ma refeream la vibrația bușonului de ulei. Cea de la motor este din cauza camerei de filmat ca in realitate nu se misca deloc motorul, suportii sunt buni i am verificat.
  7. Salut. Am citit despre diferite simptome ale N47 cu o compresie scăzuta si am zis sa verific si la mine la B47 de 190cp. Mie mi se pare ca ar vibra destul de tare si gaze putine pe la joja, dar am verificat in un N47 si un alt B47 simptome indentice. Tin sa precizez ca masina nu mananca ulei, am facut 2 schimburi deja la 10.000km , nu da fum, trage cum trebuie, presiunea turbo ok, dpf ok adica nu am gasit nimic anormal pe ea sau vreo eroare. Cel mai probabil o sa aflu cu un test de compresie dar pana atunci voiam sa vad daca si ale voastre la fel vibreaza cand se deschide busonul. P.S: Motorul se mișca din cauza camerei, in realitate este stabil VIDEO
  8. O sa strici caseta de transfer prima data, apoi restul, posibil sa ai uzura prematura si inegala pe roti, aderenta scazuta etc. este un sistem destul de pretentios la capitolul asta. Mai bine ia ceva de buget, nu neaparat premium dar noi sa fie.
  9. Iei motor si faci: distributie ( cu capac culbutori schimbat) kit de accesorii schimbat si probabil fulia de la vibrochen filtre ulei curatat galerie admisie Dupa toate astea, daca motorul nou este "corect" si nu avea probleme ascunse, te tine 200.000 lejer doar din schimburi de ulei ( BMW 5w30) Eu doar atat i-am facut si nu am probleme, repet motorul meu stiind ca nu are alte probleme sau vreo eroare in bord (pe tester).
  10. Acum i-ai dat de gandit la treaba asta . In ritmul asta merge la rent a car service ca sa plece :))
  11. Asta cu luatul foc poate si pana la magazin sau pana unde vrei sa mergi tine de noroc din punctul asta. Nu ai ce sa anulezi pe moment sa mearga masina , spre ex galeria ta fiind plina de calamina nu ai ce sa i faci/anulezi, decât sa o dai jos si o cureți.
  12. Apelezi la baietii de la DCA evolution/ PIMP , le spui ca vrei jante pe R16, si iti calculeaza ei dimensiunile conforme masinii , ET, J, R + dimensiune anvelope. SH nu recomand pentru ca cine iti vine sh rareori ( cazuri 1/100) sa nu fie strâmbe/defecte.
  13. De obicei un service bun, nu recomanda ca solutie anulare DPF / EGR . "Diagnoza" la masina ta nu a fost facuta corect la acel service. Du-te undeva care repara doar BMW si are o diagnoza ISTA macar. Nu condamn pe nimeni care face dpf/egr off , fiecare cum considera dar a fost ca si cum te ai dus la doctor cu problema la un rinichi si ti l-a scos in loc sa-l trateze. Ar fi bine sa eviti acel service de acum.
  14. Suna a distributie, si nu se poate verifica 100% daca mai duce sau nu (indiferent ca lantul e fix sus la axu cu came). Pe langa sunetul ala, nici motorul nu merge rotund , care poate sa semnaleze o alta problema. Asta e parerea mea, poate gresesc, vezi ce faci acum.
  15. Numai distributia care iti garantez ca nu e facuta te duce 1000 d euro, discuri placute fata spate la fel , toate vin din germania pe duca, intra inca 500 de euro ceva standard, deci oricum sub 10.000 nu exista seria 3 din seria F care sa fie ok
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.