Jump to content

marian13

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW SERIA 3 GT 318D 2.0D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

marian13's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Încă un punct important și mersi mult trebuie să vb cu persoana care vinde motorul să întreb dacă nu a avut adblue pe mașină care a dat jos motorul .
  2. B4720DA are 110kw exact ca al meu n4720DA presupun ca o sa potrivească cu DDE dacă nu ori o sa il schimb oricum e o pomană un motor de 15 K la bani ăștia față de cei de la reprezentanta care te iluminează cu niște scoruri minunate. S-a întâmplat odată sa ceara 1 L avea Castrol dupa 4 schimburi de liqui moly nu a mai cerut la niciunul .Desi ma gandesc sa fi fost ceva la lanț din fabrica . Am căutat despre n47 cat și b47 au fost puse pe f34 mai multe b47 au fost puse ,și da al meu n47 are 190 cp și b47 184 cp ,știu ca am făcut swap anterior la mașina precedentă vw touran care a avut garnitură de _chiulasa_ dusă și 330k motor 2.0 cu 136 cp și am schimbat cu unul de Audi a3 140 cp 180k și merge încă bine după 1 an și seriile la motor erau diferite și am diferit Audi fiind 2008 și Touran fiind 2004
  3. O sa ma interes de lucru acesta cu norma de poluare care este stabilită ,totuși motorul găsit de mine are 15 k km din 2016 la prețul de 2500€ iar un motor N găsit e mai scump și mai mulți km este complet cu toate accesoriile singura diferență este ca are codul B47D20A și al meu este N47D20C, o să mă interesez dacă este compatibil cum gestionează DDE ,am întrebat 2 mecanici dar ei încă nu s-au confruntat cu situația asta.Si mi se pare ciudat cum nu găsesc o informație despre cineva care nu a încercat un swap intre modelele astea de motoare dar am văzut swap făcut de la 2 la 3 litri dar nu swap cu 2 motoare de 2 l dar coduri diferite in general motoarele astea sunt indetice mai putin capacul pe unde pui uleiul și ceva la b47 cu presiunea in cilindri și ceva de distribuția îmbunătățită sugerează cei de la BMW deși cred ca e ceva marketing aici . Mulțumesc pentru informațiile oferite ,este un început apreciez mult !
  4. Masina a fost verificata cand am cumparat-o și pe card vertical și pe un site din Franța cu raport fiind al treilea proprietar.La 67.000 km a fost cumparata de al doilea proprietar de la o reprezentanta BMW din Franța cu schimburile și întreținerea făcută eu cumpărând-o la 100.000 km cu factura de la al doilea proprietar cu 2 schimburi de ulei făcute la un garaj din concesiune și agreat de producătorul de la BMW ,eu la fel am avut grijă de această mașină ,sunt un fan pentru această mașină sunt tânăr și am avut foarte mult grijă atât estetic cat și făcute schimburile cu filtre bosch .Din câte mi-a explicat al doilea proprietar mașina a fost folosită de reprezenta înaintea lui pentru a face curse între reprezentante de către responsabilul concesiunii.Acuma faptul este consumat să fi fost ghinion acuma doar vreau să îi pun al motor și să nu mă complic cu repararea lanțului și alte daune sunt fericit ca nu a fost mai rău sa fiu implicat într-un accident rutier . Motorul care l-am găsit are 15k km provenit de pe un f30 înmatriculat în 2018 dar motorul fabricat in 03.2016 eu6 cu cod B47D20A fiind complet cu toate accesoriile ,al meu cel distrus fiind in 11.2014 eu6 N47D20C ,am căutat foarte multe motoare dar nu am găsit N47 cu norma eu6 cum e al meu . *Am încercat uleiul liqui moly deoarece fostul proprietar a făcut cele 2 schimburi de ulei cu castrol și eu primul schimb la fel dar undeva la 8k km mi-a cerut un litru dupa ce am făcut schimburile cu liqui moly nu a mai cerut ulei atât cat la mașina mea cat și a unui prieten având un VW TOURAN ,după incidentul de sâmbătă cu distribuția am verificat și nivelul ulei care indică fix unde era săgeata mică “MAX”.
  5. Salut ,am o întrebare am căutat nespus pe alte forumuri și în engleză și youtube etc. Am un BMW seria 3 GT cu 318d 2.0 diesel an 2014 in luna a 11 , cod motor N47D20C euro 6 , mașina am cumparat-o cu 100 K km schimburile de ulei au fost făcute la 10.000 de km întotdeauna sau mai devreme mașina nu a fost solicitata prin oraș sau din partea mea nu a văzut mai mult de 160 de km la oră ,uleiul folosit a fost mereu liqui moly acuma are 152.000 km iar din păcate nu știu de ce la 120 km la oră pe autostradă în mers să rupt lanțul de distribuție,nu am avut sunete ciudate la rece sau la cald a funcționat mereu normal .Acuma ca deja motorul s-a stricat m-a lăsat pe Austria și aștept asigurarea să i repatrieze în Franța acolo locuiesc de 5 ani ,vreau să știu se poate monta un motor cu cod b47D20A in loc de motorul care il am deoarece am găsit câteva la 3000€ cu 25k km sau trebuie unul cu același cod motor ca al meu desi multe n47 sunt cu norma euro 5 din câte am văzut .Scuzati-ma pe mine pentru timpul de lectură acordat acestei istorii cu așteptarea unui răspuns.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.