Jump to content

PiscotAtomic

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F10 520d

PiscotAtomic's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Și eu mi am pus problema de revânzare, in schimb argumentul cu actualele mașini de câțiva ani e bun, se vând. Care ii un procentaj bun pentru sănătatea bacteriei? Adică, cât de repede se degradează? Am văzut câteva anunțuri de la dealeri care spuneau că dau un certificat pentru baterie. Că idee unii spuneau că pt o mașină din 2021, 70% ii foarte bine, ... Am dubii serioase Iar alții ofereau certificat pt 90%, care iarăși, din experiența de la telefoane, nu ii fantastică. Și e suficient sa fie făcute reviziile la BMW? Trebuie la cumpărare să aibă vreun certificat anume?
  2. In mod hibrid, cam cat ajunge să asiste bateria? Și cât e consumul apoi? (fără baterie) Că referință, F10le meu 2l diesel din 2013 la 140km/h pe tempomat consuma 6.5. Mă aștept că X5 benzină sa consume mai mult, dar mai mult de 10? Sub?
  3. 7.7 nu ii rău deloc, parcă prea bun 4.2kWh/100km nu prea are sens, Sau asta e consumul mediu combinat?
  4. Discuția e utilă, chair acum mă uitam la consum, mă bucur pentru experiența împărtășită https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/43-X5.html?constyear_s=2021&exactmodel=45e&powerunit=2 Nu știu ce sens are sa ne dam cu părerea ori sa criticam povestea altuia. Forumul e pentru a împărtăși, asculta, nu despre păreri la părerile altora. Fiecare are dreptul la a lui.
  5. Așa e Bine de știut Am întrebat de probleme doar, insa mașina cred că se simte fantastic. Din cate văd si aud nu sunt probleme. Ma gândesc să aleg una cat de curând. Am auzit că ar fi un certificat pentru baterie, vorbesc cu dealer ul sa aflu mai multe.
  6. Legat de starea bateriei, dealerul spune că până în 70% capacitate bateria e considerată in parametri, Chiar așa ...? 70? Sună prea puțin. Apropo de costuri sunt doua tipuri de celule, 6 bucăți de fiecare tip, la momentul de față 1300/celulă. Un alt aspect: poate fi scos din uz sistemic electric și să rămână doar termic? Daca nu, revânzarea peste câțiva ani ii cu cântec.
  7. Îmi pare rau sa aud asta, îs puține mașini cu HK Legat de starea bateriei, dealerul spune că până în 70% capacitate bateria e considerată in parametri, Chiar așa ...? 70? Sună prea puțin
  8. Așa notabilă diferența? Am preluat postul de pare, daca inițiatorul crede că trebuie îmi deschid un alt thread De la reprezentanta am aflat, că nu toate sunt acreditate pe partea hibridă. De exemplu în Vest, Arad nu sunt acreditați ci doar Timișoara sau Oradea. Garanția e de 8 ani sau 160k km. Preturi aproximative, modul de încărcare defect datorită rețelei cu supratensiuni a fost 9k RON, iar o celulă de baterie costa aprox 1500eur, urmează să îmi confirme.
  9. Legat de sistemul audio, E ok(?) echiparea standard? Pe F11 am avut Professional și am fost mulțumit. LE: daca tot nu pot să șterg comentariul, o sa adaug ce am găsit pe bimmerpost: standard e ok sa asculți știrile și audiobooks
  10. merci Ciprian, din pacate cu reprezentanta nu am avut experiente bune. garantia e in limita a 150k km fara limita de timp? sau legata de garantia masinii per total?
  11. Salutare, Și eu consider motorizarea asta, Și tocmai am sunat la un garaj independent (nu reprezentanța) și mi au spus că nu se ocupa deloc de partea electrică. Voi ați considerat doar reprezentanța pentru întreținere?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.