Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

sirdavid

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d, GT, B47

sirdavid's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut! Am un f34, 320d, b47, masina a inceput de acum vreo 2 luni f usor sa dea nu reactioneze la acceleratie sub 2000 de ture, dar nu dadeai importanta. Pe parcurs am avut rechemare pe racitor si EGr, schimbate la Bmw, masina la fel ( chiar mai tare a inceput sa dea in nas sub 2000 de ture), ulterior am mai pus un EGR sh de pe o masina functionala, montat din ISTA, ca la carte, corect (si ala nou de la rechemare montat tot de persoana langa care am asistat pt asta sh la montaj). Intre timp am schimbat furtunul rosu de vacuum, galeria de admisie e noua originala de 2-3000 de km, masina la fel se comporta, are momente cand merge bine, mai ales pe exterior, insa in oras e moarta aproape sub 2000 de ture.... Din ISTA aparent lucreaza EGR urile toate rand la rand, racitorul lucreaza (adica tija respectiva). Am mai comandat sa vina si electrovalva de vacuum poate o fi cu succes. Precizez ca in ISTA apare doar 255C00 - EGR VALVE OPEN TOO WIDE, iar de curand mi a aparut si DRIVETRAIN (pt prima data de cand am problema asta) care s a stins dupa oprirea masinii si in plus pe ISTA a aparut 240400 - EXHAUST-GAS RECIRCULATION CONTROL - AIR MASS TOO LOW.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.