Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Nikosw

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e92 2.0d

Nikosw's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Vreau sa incep prin a multumi celor care vin cu sfaturi si idei, totodata masina are un tremurat dubios, de obicei il simt la franare, unde am crezut ca am discurile ovalizate, dar si pe autostrada de la 100-120 in sus deja incepe sa fie un tremurat constant, mai ales cand las acceleratia, parca atunci cand accelerez se mai diminueaza. Jantele sunt reconditionate deci am scos faptul ca ar putea fi strambe din calcul, tot ce pot sa va spun e ca masina are o bataie mica la miscari repetate si scurte pe loc, probabil in caseta sau undeva intre coloana de la volan si aceasta. Orice sfat este bine primit, multumesc anticipat!
  2. Dimpotriva, asta incercam sa aflu, dupa capu meu, din moment ce codul motor este acelasi ma gandesc ca nu are ce sa difere. Multumesc frumos!
  3. Salut, sunt nevoit sa cumpar un motor n47d20a de 177 de cp si am gasit 2 variante, doar ca unul este de pe o masina automata, iar celalalt de pe o cutie manuala, voiam sa va intreb daca este vreo diferenta intre ele, am auzit ca bielele pot fi diferite, pareri? Orice este de ajutor, multumesc anticipat!
  4. Nikosw

    N47 D20A

    Salut, sunt nevoit sa cumpar un motor n47d20a de 177 de cp si am gasit 2 variante, doar ca unul este de pe o masina automata, iar celalalt de pe o cutie manuala, voiam sa va intreb daca este vreo diferenta intre ele, am auzit ca bielele pot fi diferite, pareri? Orice este de ajutor, multumesc anticipat!
  5. Stiti cat duce inlocuirea garniturii si poate rectificarea chiulasei cu totul, inclusiv manopera?
  6. Salutare, vreau sa multumesc anticipiat oricarui sfat primit. Ieri dupa un drum normal de 20 de km am observat ca masina scoate o oarecare urma de abur/fum alb pe evacuare, lucru vizibil la lumina, dupa care verific temperatura la apa si vad ca are 110 grade, dupa ce las motorul sa se linisteasca verific antigelul care era la nivel si curat, a doua zi am verificat joja sa vad daca cumva ar fi intrat antigel in ulei, la fel curat, dar astazi nu a mai pornit ventilatorul indiferent de temperaturi. Motorul la mers normal merge undeva la 95 de grade, desi termostatul ar deschide la 88. La orice acceleratie apa tinde sa urce pana pe la 100 dupa care scade inapoi spre 93-95. Stiu ca am o scurgere de antigel pe la pompa de apa, dar tind sa cred ca problema este de la garnitura de la _chiulasa_. Orice parere este primita, multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.