Jump to content

Adrian097

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Adrian097's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am făcut schimbul cu aparatul acela ce îți și spală cutia , am folosit 3 L de ZF pt spălare și 8.5 au intrat în cutie , după această metodă cu aparatul vreau să zic ca merge perfect nu mai are nici o problemă !
  2. O să îl schimb iarăși și îi bag ZF OEM să vedem Ce zice
  3. Are 240.000 mașina , să încerc să îl schimb iarăși ? Să bag un ZF original al uleiul ? Ca nu știu cat de bun e liqui moly ca și ulei de transmisie
  4. Salutare băieți, Am si eu un f10 523i , n53b30a cu o cutie 8HPZF45 bănuiesc… am schimbat uleiul în cutie la autodema Timișoara , nu am băgat ulei ZF și am băgat ulei liqui moly la cutie ca așa mi’au recomandat băieții plus filtrul OEM BMW și ulei grup OEM BMW mai stiu oameni ce au băgat liqui moly la cutie și merge perfect… am făcut de atunci cam 14.000 de km de curând de câteva zile mai exact în drive cand stau la semafor sau pe loc vibrează mașina volanul pedalele bordul etc asta doar in drive la stat pe loc in mers nu , și nu tot timpul doar câteodată și in special cand e rece mașina până se încălzește după nu prea mai face, precizez ca pana se încălzește treptele unu doi și trei când schimbă se simte nu da ca un șoc sau ceva doar se simte cum se înfrânează puțin când schimba , recomandări ceva ? Ar merita să recondiționez cutia ? Și dacă da ce preț ar fi în Timișoara ! Mulțumesc anticipat
  5. Este vorba despre un seria 5 F10 , dimensiunile sunt 245 40 r19 fata cu 8.5 j și 275 35 r19 spate cu 9.5j așa le are și în carte și pE stâlp așa sunt și cele din poze pe față, la service și peste tot lumea zice ca nu e problema ca asa stau astea pe 19 sau 20 ca mașina are trecute și 20 in carte, întrebam ca mie mi se pare prea mic spațiul ăla
  6. Mulțumesc de răspuns, o să încerc cu alte distanțiere deocamdată am comandat altele de 12mm am zis ca poate de la cele vechi o fi fost problema , acuma sper să nu dau banii degeaba pe ele
  7. Aia stiu și eu ca sunt mai late… dar e ok spațiul ala sau e prea periculos pt jantă ?
  8. Salutare, De curând am dat distanțierele jos de pe mașină pentru ca între 100 și 130 trepida mașina, dacă echilibram roțile vreo 2000 de km mergea ok după trebuia să le echilibrez iar , acuma după ce am dat distanțierele jos problema e ca pe față mi se pare ca a rămas un spațiu f mic între braț și jantă las o poză să vedeți și voi credeți ca e ok ?
  9. F10 N53B30A 2011 , 3.0i ziceti ca are rost sa curăț radiatoarele ? Ca normal cică așa lucrează motorul ăsta la aceste temperaturi…
  10. Salutare, vin și eu cu o întrebare de când cu căldurile astea imi Stă coolant temp la 95-100-110 grade , spre exemplu am intrat în meniul secret sa vad așa după un mers normal de o ora aveam coolant temp 110 care după 10 min de stat la relantii a scăzut la 90 și oil temp 120-125 motorul este n53b30a benzină 3.0 cel de 204 cp , sunt normale aceste temperaturi ? Ca mă tot stresează cineva să curăț radioatoarele ca nu e normal sa stea coolant la 110. ideea este ca nu stă tot timpul asa depinde de condițiile de mers in oraș urcă temp și maxim 110-112 nu merge mai mult dar în afară la mers continuu nu sare de 95 și uleiul stă sub 120
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.