Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Equaliser

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Equaliser's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Faza cu opritul in mers mi se pare o chestie foarte grava pentru un BMW la acel numar de km. Ambreiajul si volanta as avea pretentii de la BMW, daca la VW am schimbat la 170.000 si fiind Jetta, e renumita pentru faptul ca volanta se consuma repede.
  2. E Classul nu-i rezerva in sensul ca sta pe loc. E masina de oras, de drumuri cu familia si 2-3 zile pe luna de inlocuire la naveta pentru curatare. E din 2010, are un pic peste 200.000 km. Vad c-ai avut multe de reparat la directie pe langa problema cu DPF-ul. Cedeaza mai repede, sunt sensibile de a trebuit sa bagi atatia bani in caseta de directie, cap de bara etc. Si problema cu DPF-ul care era? Daca ar fi masina de naveta si problema ta ar fi fost de la prea putini km parcursi, la mine ar fi sanse sa nu apara?
  3. Nu tin neaparat BMW. Povestea e urmatoarea. Acum la naveta este un VW din 2006 luat de la o cunostinta care a intretinut masina. A ajuns la 350.000 si inca merge bine, interiorul e obosit, dar n-am avut cheltuieli prea mari cu ea, in afara de schimbat praguri, aripi si volanta. Pot sa spun ca mi-a depasit cu mult asteptarile la cheltuieli, consum si durata de viata, pentru ca am luat-o in ideea s-o tin 5 ani si a depasit 8, cu 250.000 km facuti la naveta. Pentru o masina pe care am dat 5.000 euro, zic ca-i bine. Cand masina are nevoie de o reparatie, revizie, am un E Class ca masina de familie si rezerva. Acum baiatul care mi-a vandut VW, vrea sa vanda acest X1, sa-si faca upgrade. Ma gandeam ca daca a mers prima oara, poate merge si a doua, sa pot tine masina macar 5 ani, chiar daca la consum nu s-ar compara, castigul ar fi la siguranta si confort. Plus ca fiind mai inalta la garda, as putea s-o mai folosesc si-n zone mai accidentate, cand mai ies pe la munte. O alta idee ar fi ca daca incep niste cheltuieli pe chestii la care n-am avut probleme cu VW, o vand, ca fiind BMW, nu se devalorizeaza atat de tare si n-am pierderi mari. Baiatul a avut grija de ea, de asta sunt sigur, n-a accelerat-o tare cand avea motorul rece, sa-i deterioreze lantul, deci chiar si distributiei as putea sa-i aman schimbarea daca 12 ani n-au uzat lantul ca timp. Deci daca-n 3-4 ani face figuri cu cheltuielile (nu exagerate, bineinteles), daca iau un 4.000 pe ea, tot si-a facut treaba aproape decent si-i dau o nota de trecere. Ideea ar fi sa stiu la ce cheltuieli sa ma astept, daca sunt probleme comune majore.
  4. Ce probleme ar fi comune la X1 pe masura ce avanseaza-n varsta? Am tot citit de chestia aia cu sistemul de infotainment care cauta dispozitive pana ramai fara baterie si care se rezolva inchizandu-l cand opresti masina. Altele care ar fi, ca inca mai aveam impresia ca masinile premium sunt bune si la 500.000 km.
  5. Multumesc pentru sfaturi. La capitolul siguranta, totusi nu mi-as face probleme cu X1 ca-i superior fata de alde Renault, VW, Hyundai. Costurile de intretinere si reparatii ma ingrijoreaza la BMW, ca-s multe povesti ca piesele sunt scumpe.
  6. Salut! Am ocazia sa cumpar un X1 din 2012, motor 2.0 fara XDrive, cutie manuala, cu aproximativ 180.000 km, de la o persoana cunoscuta, care a avut grija de masina. Destinatia principala a masinii va fi naveta de aproximativ 900 km/saptamana. Aceasta generatie, fiind cu distributia in spatele motorului, am inteles ca au rolele intinzatoare din plastic si ar trebui facut schimbul de distributie pe la 200-250.000 km sau cand incepe sa sune. Autohausul din Germania de unde l-a cumparat i-a spus ca aceasta distributie e pe viata si sa incalzeasca masina 5 minute dimineata. Partea asta n-o cred, pentru ca uleiul n-are cum sa se-ncalzeasca la relanti, mai ales iarna. Am mai auzit ca e comuna o problema cu bluetotth-ul, care ramane activ dupa oprirea motorului, cauta dispozitive si descarca bateria. As dori sa stiu daca are costuri mari de intretinere si ce probleme pot sa apara la acest model.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.