Jump to content

LindaM

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

LindaM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Buna Am si eu o problema - am un E90 , M47 , 2.0 , 163 cai , mai bătrânel adica din 2006. Acum ceva vreme a început sa nu mai traga cum trebuie si sa scoată fum negru. Dar parca nu tot timpul. Am dus-o la mecanicul care se ocupa in mod normal de el . In prima faza a zis ca poate e filtru de aer , apoi debitmetru si un injector . Unul într-adevăr parea sa nu mearga cum trebuie . Pe tester nu dădea absolut nimic. Am schimbat toate cele de mai sus , plus ulei si filtru. Problema nu s-a reolvat. Ba mai mult , incepuse sa se auda un zgomot ca un șuierat, ca si cum ar scapa ceva compresie pe undeva. L-am dus la alt mecanic. Dupa cateva zile de verificari si investigatii primesc un verdict care nu as fi vrut sa-l aud vreodata - trebuie alt motor pt ca s-au rupt clapetele de la admisie si au fost aspirate in motor si se pare ca e "praf". Acum, va intreb pe voi , care iubiti masinile astea si va si pricepeți la ele, nu putea fi evitata aceasta situatie? Adica, nu ar fi trebuit sa se auda ceva ? Sau nu stiu. Am masina asta de 8 ani si o conduc doar eu si o iubesc foarte tare ( si da, sunt femeie si sa nu râdeți de mine va rog) . Am avut grija de ea ca de orice lucru la care ții enorm - totul schimbat la timp, verificări , curățat, piese , ulei de calitate .... Acum, ce fac? Alt motor ? E aiurea ... Ps. Daca nu m-am exprimat prea "tehnic" scuze .... sunt totusi femeie
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.