Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Christian1306

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Christian1306's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Nu ma pricep asa bine la partea asta de flash.. am facut cateva softuri cu MPPS la gama VAG edc15 si cam atat. la BMW nu ma pricep. Daca o pot face fara IMMO OFF ar fi ideal. daca ai mai multe detalii si crezi ca ma poti indruma, ce scula trebuie sa cumpar sau daca stii pe cineva din zona brasov care face asa ceva ar fi ideal. iti dai seama ca prefer fara IMMO OFF si sa fie cat mai aproape de original. Masina incerc sa o fac cat mai stock si originala
  2. Salutare! am un proiect de E39, cu motorizarea 2.0d M47 de 136cai. din pacate masina a stat intr-o zona mai defavorizata si din tot ce se putea fura pe ea (jante..catalizator…) si-au gasit hotii sa-mi fure ECU..si nimic altceva. Si sa taie cu tot cu mufa din ecu. Deasemena mai am un E46 la dezmembrat momentan, cu acelasi motor, acelasi an 2000. Oare se potriveste ECU? Nu as schimba toata instalatia deoarece nu cred ca sunt destul de lungi unele fire, si difera mufa la alternator si la compresor. Banuiesc ca difera si alte mici chestii pe care nu le am depistat. Dar oare pot pune ecu de pe e46? Evident, va trebuii sa-i fac immo off. Nu e o problema. multumesc anticipat!
  3. Salutare! Detin un E46 2001, nonfacelift cel cu faimoasa VP44. Pompa a fost refacuta acum o luna la un baiat foarte recomandat din Brasov, deci nu cred ca e ea problema, si masina a functionat perfect vreo 2000km ( am cumparat-o cu pompa defecta, masina a fost 2000lei...) Situatia e urmatoarea: Daca o pornesc cum se sting martorii (2-3 secunde) invarte cateva secunde bune pana sa porneasca, aproape chiar 10 secunde sau putin mai mult. Daca las contactul mai mult, sau chiar sa-l pun de 2-3 ori, porneste la sfert. Daca o opresc si o pornesc la loc porneste perfect, si rece si calda. De asemenea, din compartimentul motor se auzea un tacanit la injectoare, in mod constant si la rece si la cald, dar doar la turatii pana la 2500-3000rpm si accelerari bruste, la care am pus un aditiv in rezervor cand aveam putina motorina si s-a dus miraculos :))) , pana acum nu a mai facut, dar nici nu am mai mers foarte mult cu ea. Credeam ca e altceva ce bate, dar din moment ce a disparut cu aditivul, ele erau. am incercat sa suflu in pompa si nu a mers, deci banuiesc ca e ok si functionala supapa ei unisens, nu stiu daca mai exista altele de verificat. Nu am mai detinut bmw pana acum si nu sunt asa familiarizat cu metodele tehnice de la bmw. Am banuit pompa din rezervor, masina are 404.000km, nu era exclus. Am demontat-o si baga bine motorina, chiar f bine,sorb foarte curat, nu cred ca are cum sa fie ea. am suflat conductele de motorina sa ma asigur si sunt curate, nu au nimic rau la ele. In bord nu are nicio eroare, tester sa mearga la BMW din pacate nu am... S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Aveti vreo lista sau niste recomandari cu ce sa verific? Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.