Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

ags

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ags's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. @bimmer90f30 Da da, cea argintie e piesa. Sa stii ca si eu m-am gandit la colantare, dar nu pot evalua acum - fara sa desfac - daca piesa respectiva va incapea la locul ei dupa ce va fi imbracata intr-un strat suplimentar de plastic. Spatiul dintre ele pare foarte mic. N-as vrea sa stea fortate la loc sau sa apara "greierasi". :)) De-asta am luat in calcul revopsirea. Probabil stratul de vopsea ar fi mai subtire decat stratul de plastic. Ar incapea perfect la loc si ar arata asa ca si cum ar fi noua. @Ciprian01 Imi cer scuze, nu vreau sa fie agresivitate. Vreau doar sa ne tinem de subiectul discutiei. Pana la urma eu v-am cerut ajutorul si oricine imi intelege problema si raspunde ma poate ajuta. Doar ca nu am reusit sa inteleg primul tau raspuns. Dar ti-am multumit totusi, am oferit lamuriri si am intrebat ce nu am inteles. Acum nu il inteleg pe al doilea. Masina mea e un BMW G30 din 2018 facut in Germania si luat din Germania. Eu vreau sa scot elementul ala de plastic, sa il revopsesc, pentru ca BMW a facut o treaba de toata mantuiala si vopseaua originala s-a valurit pe el dupa doar 6 ani. Arata urat asa intr-un interior altfel impecabil. Am vazut ca problema se manifesta si la altele, nu doar la a mea. Ce treaba au chinezariile cu mine, cu lucrarea, sau cu voi? Vreau sa fac eu lucrarea asta din doua motive. Unul ar fi pentru ca e relativ usoara. Altul, pentru ca am patit in trecut sa imi duc masinile la firme renumite, unde sa stau linistit ca in schimbul unei sume frumusele voi primi un serviciu de calitate superioara. Si unde mi-au reparat una si au stricat alta. Nu-s atenti, nu-i intereseaza, unii angajati nu sunt buni specialisti sau nu sunt buni de nimic in general, au o zi proasta sau sunt plini de frustrari din varii motive. Asa ca lucrari mai marunte pot face si eu. E satisfacator sa lucrezi la propria masina. Imi iau toate masurile de prevedere, inainte sa incep ma documentez cat de mult pot pe marginea subiectului, imi pregatesc uneltele necesare, iar daca e sa se intample ceva, macar stau linistit ca mi-am stricat-o singur, nu ca i-am dat altuia bani sa mi-o strice.
  2. @raduron10 Multumesc, cred ca e bun filmuletul. Se pare ca trebuie desfacuta toata consola.
  3. @bimmer90f30 Multumesc pentru raspuns. Am cautat pe YT si pe Google si nu am reusit sa gasesc ceva util. Filmuletul nu se potriveste, masina mea e G30, iar in filmulet e un F10. @Ciprian01 Multumesc pentru raspuns, dar eu am postat la sectiunea DIY si tu ma trimiti la service. Am crezut ca DIY e acronimul englezesc pentru do it yourself. Cum se potrivesc astea doua, intrebarea mea si raspunsul tau? Acela rosu e un element ornamental de plastic, care in poza e infoliat cu folie rosie, iar in original (pe masina mea) e argintiu. Poza e luata de pe Aliexpress, am ales una in care elementul pe care vreau sa il scot e evidentiat. Asta ca sa va fie mai usor voua sa intelegeti ce vreau sa demontez, sa nu fie confuzii. Nu trebuie sa te deruteze culoarea, e vorba de demontarea lui aici.
  4. La masina mea s-a cojit elementul rosu din poza atasata. Vreau sa il revopsesc si trebuie sa il scot fara sa las urme pe masina sau sa rup ceva. Mentionez ca am cateva plastic wedges cu care as putea incerca sa il detasez, doar sa stiu cum.
  5. Salut, tocmai mi-am facut cont in incercarea de a ma lamuri cu o problema. Sper ca postez unde trebuie. Am un G30 cu motor B47D de 190 cp. De pe la 2000 de ture in sus incepe sa fluiere. Masina nu are erori pe tester si nu are absolut niciun strop de funingine in toba. Am dus masina la cineva care mi-a spus ca a simtit joc la axul turbinei mari si imi recomanda sa schimb ambele turbine: si cea mare si cea mica. Am sunat la Turbo Doctor unde mi-au spus ca masina are doar o turbina, ca ei nu au noua de vanzare si ca nu ma pot ajuta cu reconditionatul, pentru ca nu au piese pentru reparatie. NOTA: Pe capacul de la motor scrie Twin Turbo asa ca eu am dedus ca are doua turbine si nu am avut pana acum nicio indoiala ca asa e. Vreau sa ii dau de capat acestei probleme si sa o rezolv, asadar ma intereseaza: 1. pana la urma cate turbine are masina asta? 2. ce imi recomandati, turbine noi, sau operatiunea de reconditionare? 3. unde as putea gasi sa iau turbine noi, sau unde sa le dau la reconditionat, dupa caz?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.