Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

iNeunstadt

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e91 2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

iNeunstadt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. O sa incerc, multumesc de sfat ! 240.000 de km turatiile au fost de 2500 unde era presiunea mai scazuta, respectiv a 2 a poza, iar in jur de 3500-4000 unde era presiunea marita, prima poza
  2. Injectoarele nu, la bujii am schimbat releu iar egr ul este schimbat, ulei nu completez
  3. Din cate am inteles pe modelul meu (e91 facelift) nu are senzoru respectiv si ca ar fii ECU pregatit pentru f30, acum nu stiu ce sa zic, mi se pare destul de aberant
  4. Buna ziua Am un e91 n47d20c, am observat ca isi face regenerari dese, aproximativ 100km si isi face regenerare. Am urmarit pe Bimmerlink senzorii de la dpf si la rece, senzorul de presiune diferentiala in dpf arata valoare de -0,02 bar. Am mai urmarit si valorile senzorului cand motorul este in temperatura optima de functionare si cand este in regenerare, acesta fiind de de 0,06 bar respectiv 0,29 bar. Eu banuiesc ca acest senzor nu mai citeste parametrii corecti, poate daca a mai intampinat cineva problema aceasta si are o rezolvare ar fii de mare ajutor. prima poza valorile in regenerare a doua pana in regenerare a treia despre ce vorbeam mai sus
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.