Jump to content

iRazvan04

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 523i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

iRazvan04's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare! Revin cu noutati bune pentru mine, am refacut testul de compresie schimband furtunul de cauciuc cu cel metalic pe care trebuie sa-l tii cu mana si am compresie pe toti cilindrii de peste 11 bari, 160 psi. Masina are 264k km, am verificat pe Ista si am acelasi numar de kilometrii pe toate modulele. Masina o am de un an si am cautat in special motorul asta n52, era perfect daca era n52b30. Ii schimb uleiul la 6000-7000km, chiar recent am refacut schimbul si am folosit Valvoline maxlife 5w-30 si nu mi-a mai consumat deloc ulei, am schimbat cam tot ce e vulnerabil la motorul asta, garnituri si valve. Am facut si 3stage, am pus admisia de pe 525i cea cu 2 valve disa si am pus soft-ul de 525i si este diferenta foarte mare. Multumesc frumos pentru ajutor!
  2. Asta-i urmatorul pas pe care am sa-l fac in continuare, urmeaza saptamana viitoare …
  3. Multumesc frumos pentru raspuns! Ce mi se pare putin ciudat este modul in care ruleaza masina, daca as avea compresie de 6 bar/cilndru cum imi da, ar fii trebuit sa porneasca dupa 5 incercarci sau consum urias de benzina si ma gandesc ca si din cate m am documentat eu si consumul de ulei ar fii trebuit sa fie 1l/300 km daca erau praf segmentii in halul asta… Lucruriile astea ma deruteaza.
  4. Salutare tuturor! Am si eu o problema, m-am uitat pe celelalte topicuri dar nu prea am gasit ceva sa coincida cu ce am eu. Detin un N52B25 si problema a inceput cu consumul de ulei, undeva la 1l/1300 km , nu este ceva nou se stie ca motoarele astea au probleme cu valva CCV, garnituri si in special segmentii . Am facut un test de compresie la cald, am scos toate bujiile, am pozitionat valvetronicul la 177 grade cu ajutorul programului ISTA , iar mai apoi am dat la automat de 8-9 ori, am avut o compresie de 85-85-85-90-85-85 psi ... La prima cheie porneste imediat masina dar pana se incalzeste putin aprox 20 de secunde am un relantiu haotic, apoi merge lin, am testat-o si la viteza mai mare, accelereaza bine, fara probleme.Consumul nu e exagerat, am undeva la 12-13 in Cluj si in afara am scos si 8 pe autostrada. Este posibil sa se fii uzat segmentii chiar asa de uniform, poate fii din alte cauze, distributie sau garnitura de _chiulasa_.Am efectuat si o compresie umeda cu un dop de ulei in capul pistonului si intr-adevar compresia a crescut la 100-110 psi aprox la fiecare cilindru.Am gresit ceva la modul in care am efectuat compresia? Daca sunt segmentii si pistoanele exista o varianta de upgrade pentru motorul acesta deoarece am citit ca vin din fabrica cu probleme la segmentii de ungere?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.