Salutare tuturor!
Am si eu o problema, m-am uitat pe celelalte topicuri dar nu prea am gasit ceva sa coincida cu ce am eu.
Detin un N52B25 si problema a inceput cu consumul de ulei, undeva la 1l/1300 km , nu este ceva nou se stie ca motoarele astea au probleme cu valva CCV, garnituri si in special segmentii .
Am facut un test de compresie la cald, am scos toate bujiile, am pozitionat valvetronicul la 177 grade cu ajutorul programului ISTA , iar mai apoi am dat la automat de 8-9 ori, am avut o compresie de 85-85-85-90-85-85 psi ...
La prima cheie porneste imediat masina dar pana se incalzeste putin aprox 20 de secunde am un relantiu haotic, apoi merge lin, am testat-o si la viteza mai mare, accelereaza bine, fara probleme.Consumul nu e exagerat, am undeva la 12-13 in Cluj si in afara am scos si 8 pe autostrada.
Este posibil sa se fii uzat segmentii chiar asa de uniform, poate fii din alte cauze, distributie sau garnitura de _chiulasa_.Am efectuat si o compresie umeda cu un dop de ulei in capul pistonului si intr-adevar compresia a crescut la 100-110 psi aprox la fiecare cilindru.Am gresit ceva la modul in care am efectuat compresia?
Daca sunt segmentii si pistoanele exista o varianta de upgrade pentru motorul acesta deoarece am citit ca vin din fabrica cu probleme la segmentii de ungere?