Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Th3R4g3

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova, Dolj, Romania

Contact Methods

  • Yahoo
    utaeduard@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    640d xDrive 2013 3.0 bi-turbo N57 313 cp

Th3R4g3's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Salut! Xenum este acelasi lucru cu Marly, iar, ce sa vezi, produsele lor provin din Olanda, n-au treaba cu Belgia, deci este posibil sa provina tot de la TECHLUBE sau alt producator olandez, vandute de 5-6 ori mai scump. Ei aduc pe mare petrol si produse petroliere din diverse tari, iau de la tarile arabe si opres in porturi, amabaleaza produsele, pun aditivii si alte solutii, o alta prelucrare si iese marca! Ei nu au rafinarie, n au centru de producite, efectiv sunt ambalatori. Ce produc ei, este aditivul ce il adauga in produsele lor. De pilda, Siral SPA, (ulei SIROIL) care au rafinarie PROPRIE si aditivi PROPRII. Au 2 tipuri de produse - clasic standard (bate 90-98% din marcile existente in prezente la piata europeana) - si pot produce si ceva peste nivelul standard pentru masinile noastre (ar fi o diferenta de cativa euro/l, cu sanse de 100% fara rival la raport calitate/pret/performanta) Pao + Esteri grupa 5. Siroil are o reteta de aditivi foarte strong si sustinatori aparent, chiar sunt curios sa testez asta. Parerea mea personala: orice ulei ai baga, cu specificatia corecta, daca il tii in motor maxim 10-12k km el isi face treaba da-l naiba.
  2. Salut! Am observat ca nu exista un tutorial de genul asa ca am hotarat sa impartasesc si eu prin ceea ce am trecut. Dupa ce am spalat masina si am ridicat trapa, s a rupt cauciucul exterior acesteia ("acordeonul acela"). Am comandat ulterior cele 2 bucati: COD OE 54107268971 190LEI/buc 54107268972 190LEI/buc Puteti observa aici un video mai detaliat: https://www.youtube.com/watch?v=Lv9-09wPYtU Dar va explic si eu metoda mea. Primul pas este sa inchizi trapa. Pur si simplu tragi de-alungul barii metalice ce este intre trapa si marginea caroseriei. Apoi sunt niste cleme care pur si simplu le impingi si ies singure, sunt foarte intuitive, dar cu grija sa nu se rupa plasticul, acesta fiind copt de atata vreme (la mine una deja lipsea aparent) Apoi cureti totul pe langa. Urmeaza sa tragi pur si simplu de acel "acordeon", dar cu foarte mare grija sa nu ramai cu el in mana. Apoi montajul este destul de simplu, mai intai introduci acordeonul in tesitura trapei de pe interior, o simti la deget automat, si impingi de-a lungul. Montezi la loc clemele, pui bara de metal data jos initial pentru a ajunge la cleme si gata! (in video-ul de mai sus iti arata si cum sa calibrezi trapa (doar are grija sa pice in pozitia initiala gaurile suruburilor) in caz ca desfaci si/sau inlocuiesti si acordeoanele interioare sau pentru mai mult spatiu sa le montezi pe cele exterioare, dar nu a fost cazul) Sper ca am fost de folos cu acest DIY super simplu si pentru un job care la orice service ar trebui dat plafonul jos si costuri imense. Va multumesc!
  3. Salut! Eu am un 640d xdrive 313hp 2013 N57D30B in cauza :)) Masina are 220k km, schimburile de ulei au fost facute la maxim 10k km de catre fostul proprietar, eu sunt al doilea proprietar. Masina a fost "uitata" timp de 3 ani de zile. Am schimbat discuri+placute+toate uleiurile posibile. Schimbat distributie(fiind prima) si oricum asa se schimba(deja erau prezente in filtrul de ulei resturi mici de pe patine). Am schimbat si pompa de ulei cu una noua OE BMW, chiar daca cea veche inca era in parametrii optimi de presiune, am zis sa fie preventiv. Desigur s-a schimbat si termoflotul cu totul (fiind de plastic), garnituri noi, dpf ul arata foarte bine, egr-ul la fel, admisia a fost schimbata noua OE BMW, capac culbutori desigur nou nout, suporti motor noi, multe conducte si alte mizilicuri. Eu, personal, schimburile de ulei le fac la 6000km. (cumparata in urma cu 2 luni, I-am facut doar 1 schimb de cand o am). Masina a fost unui sef de service, carte service completa, am mers pe incredere si sper ca nu am luat o decizie pe care am s-o regret. Cum am achizitionat-o, vesnica chestie : "Sa ii schimbam cuzinetii??", El venind cu raspuns: Materialele de acum sunt mult mai slabe calitativ fata de ce are masina, las-o asa. Si deci, am schimbat doar pompa de ulei (ca vreau eu ). Dupa cum se spune, totul e la noroc, sa mi fac vreo grija ca nu ma va tine urmatorii 4-5 ani acest model?
  4. Mulțumesc mult pentru comentariul detaliat și bine argumentat. Înțeleg perfect punctul tău de vedere și apreciez că ai împărtășit aceste informații extrem de valoroase. Este adevărat că aprobările și certificările oferite de producători precum BMW sunt rezultatul unor teste riguroase și nu sunt acordate ușor. Faptul că Pakelo este pe lista de uleiuri aprobate de BMW oferă o garanție suplimentară privind calitatea și compatibilitatea acestuia cu motoarele lor. De asemenea, sunt de acord că, în lumea actuală a comunicării vizuale și verbale, este important să ne bazăm pe surse oficiale și aprobate, mai ales când vine vorba de întreținerea mașinilor noastre, fie ele cu motoare pretentioase, fortoase s.a.m.d. Alegerea unui ulei aprobat poate oferi mai multă siguranță și liniște sufletească. Îți mulțumesc încă o dată pentru sfaturile tale valoroase. Am sa raman pe pakelo.
  5. Salut! As vrea o parere si despre SIROIL - cica un ulei revolutionar, cu o reteta mult peste pakelo aici este un test la caldura, sii, care ma si uimeste. https://www.autoverificate.ro/produs/siroil-extrasint-5w30-c3/ iar aici este uleiul, adus doar de catre acest domn Bogdan. ( De la el am si auzit de Pakelo, care il si folosesc in prezent) Acest ulei este cumparat, reteta sa, si reambalat de catre alte firme: https://www.youtube.com/watch?v=jtRADJuvbvw
  6. Salut! Eu am echipat pe masina mea (640d Xdrive N57) farurile cu Bi-Xenon Adaptiv (2013). Recent am avut un accident si am gasit o pereche de faruri Full Led Adaptiv(2014) la un pret decent si sunt totodata si echipate complet(TMS, FRM etc.). As dori sa trec la cele led, desigur daca se poate sau daca e mare bataie de cap si cele necesare. Am nevoie oare de alte cablaje pentru cele led fata de bi xenon? Mufe? Adaptari? Codari?
  7. In orice caz, doresc sa trec la Pakelo ca l-am folosit, si stiu ca este un ulei care isi face treaba, folosit pe 2.0, schimburile la mine nu trec de 6-7k km maaxim,da, orice ulei isi pastreaza mai mult sau mai putin proprietatile in intervalul acesta de schimb, dar vreau o siguranta extra sa stiu ca primeste ce trebuie, fie el un N57 mai sensibil, sa pot folosi motorul in orice conditii, evident in limita bunului simt; intreb pt ca nimeni nu l-a adus in discutie in acest forum (Pakelo).
  8. De aceea l-am adus in discutie, ca as vrea ceva top top top pentru acest motor, fiind foarte pretentios precum specificat, si l-am folosit timp de 2 ani pe fostul motor si s-a comportat super.
  9. Salutare, Posesor proaspat de N57 640d Xdrive 313cp, stock, 220k km, distributie noua, pompa ulei noua, termoflot/carcasa filtru noua, mearsa pe ulei BMW twinpower turbo 5w30, nu mananca gram. Pana acum am avut 2.0 TDI si am folosit ulei Pakelo Lubricants, adus de la dealer oficial din mama Italia (86 lei/l), ulei de clasa 5, un ulei caruia nu i se face reclama si care este un produs profesional si exclusivist si merita luat in calcul, avand in vedere ca are si aprobare BMW LL 04. Ce parere aveti? Merita incercat? Mie unul, la o prima vedere a celor doua, uleiul de bmw mi se pare mai subtire decat cel pakelo, iar la ungere la fel, tot pakelo ar avea avantaj. Krypton XT LA-V - SAE 5W-30 - Pakelo brochure-auto.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.