Salut! Eu am un 640d xdrive 313hp 2013 N57D30B in cauza :)) Masina are 220k km, schimburile de ulei au fost facute la maxim 10k km de catre fostul proprietar, eu sunt al doilea proprietar. Masina a fost "uitata" timp de 3 ani de zile. Am schimbat discuri+placute+toate uleiurile posibile. Schimbat distributie(fiind prima) si oricum asa se schimba(deja erau prezente in filtrul de ulei resturi mici de pe patine). Am schimbat si pompa de ulei cu una noua OE BMW, chiar daca cea veche inca era in parametrii optimi de presiune, am zis sa fie preventiv. Desigur s-a schimbat si termoflotul cu totul (fiind de plastic), garnituri noi, dpf ul arata foarte bine, egr-ul la fel, admisia a fost schimbata noua OE BMW, capac culbutori desigur nou nout, suporti motor noi, multe conducte si alte mizilicuri. Eu, personal, schimburile de ulei le fac la 6000km. (cumparata in urma cu 2 luni, I-am facut doar 1 schimb de cand o am).
Masina a fost unui sef de service, carte service completa, am mers pe incredere si sper ca nu am luat o decizie pe care am s-o regret. Cum am achizitionat-o, vesnica chestie : "Sa ii schimbam cuzinetii??", El venind cu raspuns: Materialele de acum sunt mult mai slabe calitativ fata de ce are masina, las-o asa. Si deci, am schimbat doar pompa de ulei (ca vreau eu ).
Dupa cum se spune, totul e la noroc, sa mi fac vreo grija ca nu ma va tine urmatorii 4-5 ani acest model?