Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Vladv09

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90 320d

Vladv09's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Buna seara, as avea o problema la un bmw e90 320 d lci , cod motor n47d20c , este vorba despre un zgomot ciudat pe care l-am auzit de sub capota, dar nu sunt sigur daca vine de la motor sau de la sistemul de evacuare. Ma gandeam la cea mai rea situatie care ar putea fi legata de lantul de distributie ( distributia a fost schimbata de fostul proprietar la 222k km, masina avand acum 252k ). De asemenea ,specific faptul ca am simtit un usor miros de gaze de evacuare din acea zona(sub capota zona valvei egr si evacuarea), ceea ce m-a dus cu gandul clar ca ar putea fi vorba despre o problema la sistemul de evacuare. Chiar nu sunt sigur de la ce ar putea fi si as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu cateva pareri. Multumesc mult ! De asemenea , voi atasa un video in care se aude acest zgomot. Este acel zgomot mai ascutit care se aude peste sunetul motorului WhatsApp Video 2025-02-13 at 01.07.29.mp4
  2. Revin cu un update, am schimbat bateria si porneste foarte bine acum , nu mai invarte anemic, asta era cauza pana la urma. Multumesc tuturor pentru sugestii, o zi buna !!
  3. Da , in meniul ascuns am verificat , dar chestia e ca imd cum pornesc motorul creste intr-adevar la 14.5 dar dupa ce il opresc scade imediat sub 12 , iar intr un minut 2 ajunge la 11.7-11.6 si ramane acolo
  4. Revin cu un update, am verificat voltajul bateriei si imi arata 11.6 v , ma gandesc ca asta e problema pana la urma pentru pornirile astea anemice
  5. n-am verificat-o de cand am masina din iunie , nu m-am gandit la baterie avand in vedere ca alte simptome nu a mai avut , dar e posibil sa fie si aceasta
  6. Am atasat un video cu pornirea la rece (4 grade desi in masina zicea ca sunt 6.5 ) , dar fenomenul cu turatiile aparent a disparut , am observat ca s-a rezolvat dupa ce am schimbat releul de bujii. Inainte,cand tineam acceleratia constant intre 1000 si 2000 de turatii ( exact ca in video ) masina dadea cumva rateuri si scapau turatiile , inclusiv vibratie in scaun simteam cand se intampla asta . La pornire in continuare mi se pare ca invarte relativ greu. avc_WhatsApp Video 2024-11-09 at 22.32.40.mp4
  7. M-am gandit ca ar putea fi electromotorul , o sa verific si corectiile injectoarelor. Legat de acele scapari ale turatiilor , mereu astept cateva minute pana plec de pe loc. Daca turez masina pe loc cand sunt intre 1000 si 2000 de ture mai scapa turatiile , dar din nou dureaza 1 minut 2 , dupa care dispar. La relanti, acul de la turatii ramane constant, nu se misca deloc
  8. Buna seara tuturor , as avea nevoie de ajutor legat de o problema la un bmw e90 320d facelift ( n47d20c) efficient dynamics . Am impresia ca masina prezinta porniri destul de greoaie ale motorului in special cand acesta e cald. Pe langa aceasta problema am observat ca dimineata cand plec cu masina de pe loc ( motor rece ) in primul minut are niste scapari de turatii in viteza a 1a si a 2 a, dupa 1 minut acestea dispar . Masina in rest merge bine , trage foarte bine , nu are erori pe injectoare sau alte probleme . O sa atasez un video cu pornirea masinii la cald. La rece mi se pare ca porneste mult mai usor. Mentionez ca atat bujiile ,cat si releul de bujii au fost schimbate . Daca cineva are idee de la ce ar putea fi sau daca este normala aceasta pornire as fi recunoscator , multumesc mult !!! ee9654e2-0822-45ed-8bfd-5b509d92d3de.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.