Jump to content

Icodrut

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Icodrut's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Mulțumesc NYM. Cu pompa de apă am rezolvat o schimbând senzor temperatură lichid de răcire înțelegând de la mecanic ca senzorul ar avea legătură și cu amestecul de benzină cu aer și ajută mașina cu pornirea la rece acest senzor , sincer acum eroarea a dispărut cu pompa de apă dar mașina la rece tot nu porneste cu noxele nu știu ce să spun ca nu m am uitat dacă este înfundat sau nu catalizatorul O să vorbesc luni cu mecanicu să fac o programare la masina să se uite la electrovalva la catalizator solenoid și din ce am mai înțeles de la el ar vrea să pună diagnoza să vadă pompa de benzină cum lucrează și dacă lucrează cum trebuie . A zis ca poate ii da benzina la pornire și după nu Oricum o sa fac o programare și o sa revin cu detalii . Multumesc
  2. Mulțumesc de răspuns NYM, bujii și bobine au fost schimbate acum 2 luni dar nu cred ca sunt originale sincer eu lăsam mașina la mecanic și o luăm când ieșeam de la muncă deși până acum a dispărut missfire injectoarele sunt bune și capacu la distribuție să vedem dacă este la punct sau sărită sunt verificate ca erorile care e aveam unele te duceau cu gândul la distribuție ținând cont ca are 242k dar ea acum are 1 an și mai am 1 de garanție la ea și clapeta este verificată nu este îmbâcsită și funcționează dar la solenoizi nu știam ca sunt doi ca eu am schimbat unu pentru ca consuma prea mult ulei când mergeam in ture mari cu ea și acum nu mai consuma cu electrovalvele o să vorbesc cu mecanicu să vedem. Mulțumesc de sfaturi Astea erau codurile înainte și acum nu mai apare nimic ca să mă pot lega de ceva
  3. Nu sunt originali dar dacă era ceva de la ei nu îi arătau pe diagnoză?
  4. Salut! Am și eu o problemă cu al meu 116i 2010 2.0 benzină 122cp cod motor N43B20 care nu îi dau de cap de vreo 3 săptămâni și poate mă pute ți ajută cu un sfat sau poate să mai întâlnit cineva cu o astfel de problemă. Masina pana sa vina frigul pornea fără nici o problema cum a scăzut sub 12 grade o porneam pe la a 4 cheie( primele 2 3 porniri nu putea să își țină turația în bord masina se “clatina” motorul nu mergea rotund și îmi apărea check engine in bord și trebuia oprit și pornit) după am fost cu ea la mecanic și mi s a spus ca este senzor arbore cotit defect și dacă îl schimb pe acesta trebuie sa schimb și senzor ax cu came(diagnoza arată doar missfire cilindru 4) și pentru eroare schimbăm și bobina cilindru 4 ,după ce s-au schimbat piesele au apărut alte 3 erori care aveau legătură cu senzorii pe care îi schimbasem și mecanicu a spus ca el nu știe ce să îi mai facă așa ca am dus o la reprezentanta BMW dar nici mecanicii de acolo nu au știut de unde este problema (pe factură scrie doar de martor de check engine , motorul nu merge cu trebuie, și de erorile de pe diagnoză) mi au spus ca dacă vreau sa înlocuiesc iar senzorii mă costă 500€ dar nu garantează ca se rezolva după care am găsit alt mecanic sa se uite la ea , mi-a scos senzorul ax cu came la curățat la pus înapoi iar mașina mergea excelent toată ziua am mers cu ea. A doua zi dimineață nu a vrut să mai pornească deloc pe diagnoză nu da absolut nici o eroare dar ea pornește și în 2 secunde moare și am schimbat la ea senzor ax came, senzor arbore cotit , termostat , distribuția are 1 an și 14 mii de km , senzor NOX , sondele lambda amandoua https://files.fm/u/z94g3msrga Video
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.