Salut! Am și eu o problemă cu al meu 116i 2010 2.0 benzină 122cp cod motor N43B20 care nu îi dau de cap de vreo 3 săptămâni și poate mă pute ți ajută cu un sfat sau poate să mai întâlnit cineva cu o astfel de problemă.
Masina pana sa vina frigul pornea fără nici o problema cum a scăzut sub 12 grade o porneam pe la a 4 cheie( primele 2 3 porniri nu putea să își țină turația în bord masina se “clatina” motorul nu mergea rotund și îmi apărea check engine in bord și trebuia oprit și pornit) după am fost cu ea la mecanic și mi s a spus ca este senzor arbore cotit defect și dacă îl schimb pe acesta trebuie sa schimb și senzor ax cu came(diagnoza arată doar missfire cilindru 4) și pentru eroare schimbăm și bobina cilindru 4 ,după ce s-au schimbat piesele au apărut alte 3 erori care aveau legătură cu senzorii pe care îi schimbasem și mecanicu a spus ca el nu știe ce să îi mai facă așa ca am dus o la reprezentanta BMW dar nici mecanicii de acolo nu au știut de unde este problema (pe factură scrie doar de martor de check engine , motorul nu merge cu trebuie, și de erorile de pe diagnoză) mi au spus ca dacă vreau sa înlocuiesc iar senzorii mă costă 500€ dar nu garantează ca se rezolva după care am găsit alt mecanic sa se uite la ea , mi-a scos senzorul ax cu came la curățat la pus înapoi iar mașina mergea excelent toată ziua am mers cu ea.
A doua zi dimineață nu a vrut să mai pornească deloc pe diagnoză nu da absolut nici o eroare dar ea pornește și în 2 secunde moare și am schimbat la ea senzor ax came, senzor arbore cotit , termostat , distribuția are 1 an și 14 mii de km , senzor NOX , sondele lambda amandoua
https://files.fm/u/z94g3msrga Video