Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

BaXXon

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Interests
    stuff

Previous Fields

  • Masina
    BMW 225Xe Active Tourer 2019

Recent Profile Visitors

66 profile views

BaXXon's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Daca ai 28k euro sa dai pe un cotet ca dacia , ti bmw-ul si de banii aia ( 28k euro ) ai de unde sa platesti impozitul inca 20 de ani ( pana nu mai poti circula cu nici o termica ). Itp-ul sa fie Itp pe bune si orice " dpf off" sa fie respins cu bulinuta ca in decurs de 30 zile daca nu corespunde se radiaza permanent. Sa vezi cum n ar mai exista manarii de genul asta. Trebuie taiat in carne vie daca vrem sa ne civilizam . Va zic parerea mea : nu toti trebuie sa fim la fel , nu toti am studit si muncim la fel ca daca ar fi sa fim toti la unison dpadv , am avea toti dacia si am manca toti parizer.
  2. Totusi vrem o tara ca afara insa facem compromisuri . Dpmdv cine nu-si permite ceva mai nou second hand, sa treaca de ex de la euro1234 la euro5, nu nou ca acum sunt extrem de scumpe cele noi , nu-si permite sa detina masina , exista transport in comun , cum am crescut multi ( eu cel putin mergeam pe jos pana la scoala cca 50 min ), nu e mare tragedie , dar unii s-au nascut in puf, se pare. N-ar mai fi trafic , poluare ... nu se vrea o societate evoluata, ca la buget , pt hotii astia , conteaza si 35 lei x mii de masini .... Va suparati degeaba dar in alte orase se platesc taxe grele pt vechituri si eu sunt de acord cu ei. Suntem in ue numai cu numele si cu pretentiile . Daca locuiam in oras si aveam munca acolo mergeam numai pe jos , masina o tineam pt urgente si concedii .
  3. Apare Euro7, Euro8 , atunci non Euro , Euro1 Euro2 si Euro3 ar trebui taxate corespunzator adica mult ( cat sa nu iti renteze sa o ti). Vrei masina veche poluanta , nici o problema , impozit pe masura , in acest fel s-ar inoi parcul auto . Si n-ar mai fi discutii despre cum trec unii ITP-ul.
  4. Teoretic cand reteaua pica , sistemul de injectie e oprit automat ( nu sunt sigur daca asa e dar asa mi se pare normal)
  5. Semantica ( imi cer scuze de exprimare) https://accesorii-fotovoltaice.ro/descarcator-2p-275v-20ka-40ka
  6. Descarcatoarele costa mult prea putin ca sa nu se puna. Alea salveaza invertorul in caz de multe( si de la PV-uri si de la reteaua nationala - cand Dorel confunda fazele cu nulul de lucru ....) Sa nu mai zici asa ceva . ( cu tot cu asigurare , ai parte de munca in plus , umblatura , acte pierdere de vreme si de ... soare )
  7. In cazul concret prezentat aici, acumulator(i) 50 kwh versus uzura - ciclu de incarcare descarcare zilnica , parerea mea e ca nu se amortizeaza niciodata . Strict la asta m-am referit . Sigur ca o baterie de 5 kwh cu un consum total pe noapte de 2kwh , va tine mult timp si se va amortiza in vreo 7 ani dar nu despre asta era vorba. Asta binenteles neluand in considerare factorii externi si alte intamplari ce pot interfera cu bunul mers al lucrurilor . In cazul PV la fel , o grindina poate mari amortizarea cu inca x ani... Parerea mea e ca cine investeste in sisteme fotovoltaice nu se gandeste in faza de proiect in cat timp se amortizeaza investitia ca daca ar fi asa nu si-ar mai cumpara nimeni ..
  8. Eu nu doresc sa te contrazic , fiecare face cum crede , insa daca vrei sa incarci masina si mai ai si o masina de spalat si frigider si ceva cuptor electric , la un calcul simplu pe acolo esti cu consumul instant . Sa zicem ca nu-s toate pornite in acelasi timp dar avand puterea disponibila , poti porni alti consumatori de ex A/C-uri vara cand soarele e plin si productia la maxim . Dpmdv mai exista si alte scenarii cand nu e soarele plin si din 5kwp scoti 1,5 kwh . mai e si situatia cand soarele nu cade perfect pe pv-uri . Ma rog , idealul nu e ideal mereu .
  9. Sincer 5 kw sunt prea putini , dpmdv un minim 12 kw - dar pv-urile s-au ieftinit destul de mult asa ca nu merita sa mergi la limita . Din pacate soarele e scump la vedere in multe zile ...
  10. In cazul meu ( active tourer plug in ) daca nu pun pe sport , ruleaza doar pe baterie pana la o autonomie de aprox 7 km ramasi apoi porneste motorul termic pana acesta ajunge la temp normala de lucru . Apoi trece din nou in hibrid si in functie de puterea ceruta intant comuta termic sau electric.
  11. Esti optimist , eu nu prea cred , de aia am ales sa fiu off grid iar consumul efectiv din retea sa fie in limitele subventionate .
  12. Butelia nu se tine in casa , iei propan , putin mai scump decat butan si poate sta afara sau intr-o anexa lipita de peretele casei.
  13. E ok daca ziua produci si injectezi in retea triplul consumului pe noapte . Valorile sunt mici vis a vis de costul bateriilor de stocare ( in cazul discutat undeva la 50 kwh sau chiar mai mult ) . Asta vara , ca iarna e cam imposibil.
  14. Investitia in PV si baterii nu se amortizeaza niciodata. Totusi despre ce " obiect " consumator de curent e vorba ? Daca nu e secret binenteles.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.