Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

sloobot

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

37 profile views

sloobot's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Bună seara, am DPF-ul anulat deoarece era prea blocat și până acum mergea bine mașina. Dar astăzi, când am accelerat mai tare, am simțit o vibrație puternică la picioare. Am deschis geamul și mi se pare că se aude ca și cum aș avea țeava de eșapament goală. După 2000 de ture vibrează foarte tare la picioare, chiar dacă am catalizatorul. Se aude din zona unde DPF-ul se conecta cu țeava de eșapament. Am un BMW F30 2013. Aveți idee ce s-ar fi putut întâmpla?
  2. Pana la urma voi anula dpf ul. Este tot ce imi permite bugetul acum din pacate. O sa incerc sa fac niste poze la dpf cand il taie sa va arat cat de infundat e in caz ca cineva e in aceiasi situatie sa stie cat de infundat e in realitate decat ce arata senzorii
  3. Asa de ieftin? Eu am sunat pe cineva de pe google maps de la mine din oras si imi cerea 600 de lei doar sa il dea jos
  4. Inca nu am fost sa mi l anuleze. Este mai ok sa il curat? Nu ar costa mai mult?
  5. Până la urmă am aflat următorul lucru din spusele altui mecanic. Că cel care mi-a resetat DPF-ul este mare prost și că mi-a afectat mașina mai mult. Am fost la altcineva și mi-a spus că, de fapt, filtrul, după ce îl regeneram ajungea iar la 45g+, este din cauză că este încărcat la maximum și nu mai poate fi salvat. Și el mi-a propus să-l anulez și EGR off și să las catalizatorul. Dacă fac asta, ce pot păți? Mai pot trece ITP sau RAR? Și am încercat pasul 1, l-am resetat, dar nu a schimbat mai nimic Si imi aratase ca este extrem de multa presiune si ca daca mai merg cu ea poate sa ia foc. Am si poza cu ce imi arata el
  6. Pana la urma am fost la cineva si mi a facut sa para ca am dpf nou si masina tragea prost si dupa ce mi o facuse si am mers ceva timp si acum se simte mult mai libera dar la dpf tot apare infundat. E posibil sa fie stricat senzorul sau ceva? Si ce presiune ar trebuii sa fie sa fie normal?
  7. Si de aici care dintre ele? Scuze ca pun prea multe intrebari dar chiar nu stiu cum sa il fac
  8. Am facut si un backpresshre test acum si e cam grav. Este posibil vreun tub blocat care il pot curata?
  9. Mersi mult o sa incerc acum. Iar alta problema de o am este ca de aude ciudat masina parca se ineaca. Nu ma lasa sa pun aici video ul asa ca l am pus pe quickshare. Si se aude ceva lant de parca se tot opreste si porneşte la loc. Ai vreo idee? https://quickshare.samsungcloud.com/mCJcqqHu21Gz Nu gasesc dde la service functions. E cumva in alta parte?
  10. Asta imi apare la injectoare. E de rau? Si ba da am erori constante imi apar pe bimmerlink. Si chiar nu stiu ce sa fac
  11. Asa e cu motorul pornit. Cum pot verifica injectoarele?
  12. Asa e cu masina oprita. E problema la senzor? Chiar nu ma pricep asa bine.
  13. Salutari, am un bmw f30 2013 si am soot in dpf 45G+ constant si nu stiu ce sa fac. L am regenerat fortat de 3 ori de la 45 la 0g iar apoi creste foarte rapid inapoi la 45. Nu stiu ce sa fac. Simt ca turbez. Idei ce pot face? Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.