Inca din capul locului, cand am trecut de la e46 coupe la e92, am simtit mai multe neajunsuri fata de my sweet e46. Garda la sol mai ridicata putin, pozitia in scaun similara cu sedanul ( (( ) si, cea mai grava, suspensiile fleasca - simt ca sunt intr-un sedan cu sotia si copiii cand iau un viraj. Bun, targetul ar fi undeva 1000 euro de investit. Masina nu vede circuit (pentru asta am un Ducati 1098) Nu vreau sa-mi resimt rinichii, dar nici sa ramana doar foarte mici modificari fata de stock. Vreau sa o cobor nitel, de bun simt, nimic radical. Trebuie un balans echilibrat. Am inteles ca B14 de la Bilstein ar face treaba. Nu vreau sa aud de FK. Expuneti aici va rog experientele voastre personale (cu orice tip de configuratie), pentru ca din forumuri si carti pot citi si eu. (exlus taiat arcuri OEM si alte giumbuslucuri) Multam fain.