Vă salut dragi colegi, pe data de 29 decembrie am făcut o verificare la nivelul de ulei, după ce a terminat de măsurat mi a apărut să completez cu 1L de ulei, am fost și am luat o sticlă de 5w30 BMW LL, l am completat însă aici apare o tampizenie de a mea ca nu știu dacă am închis bușonul bine, pe 2 ianuarie am plecat de la Iași spre București, stil de mers sportiv..prima oprire la Buzău, când am încetinit a început să bage fum în interior și sub capotă fum albastru, am deschis capota și am văzut ca era împroșcat pe lângă bușon dar și pe lângă și picură pe tobe și de acolo ardea și scotea fumul, am dus mașina pe platformă la București pentru siguranța, acolo mi a spălat cu spray de frâna și mi a zis ca pare cam mult ulei, ca ar fi capacul la culbutori, după ce mi a spălat bine acolo, am venit cu mașina de la București la Iași pe roti și nu a mai scos mult fum deoarece am mers bătrânește, azi am fost la service ul unde repar mașina în Iași după o spălare bine de 30 minute am ieșit în probe cu mașina și iar fum și miros, mecanicul a zis ca e sigur capacul la culbutori..ideea e ca sunt puțin sceptic oare nu poate fi și altceva? În 5 zile vine capacul și atunci o să îl schimbe și o să i facă și revizia dar totuși dacă eu i aș fi pus bine capacul de ce să refuleze exact pe lângă bușon..sunt așa puțin bulversat