all3xx
Members-
Posts
26 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
BMW 320D E46
all3xx's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
din nou tremura volanul
all3xx replied to all3xx's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
1.in cazul asta nu era vorba de suma ca valoare care mi-au cerut-o ei ci de faptul ca incercau sa ma prosteasca. 2. nu trebuie sa fii mecanic si sa stii ca piesa respectiva se numeste portfuzeta ca sa iti dai seama ca nu e normal sa te chinui 3 ore sa desfaci un surub. ca sa intelegeti mai bine trebuie sa precizez ca vre-o 2 ore si ceva s-au chinuit in service cu cheia si spray degripant si abia dupa astea 2 ore si ceva mi-au spus ca nu pot scoate surubul si trebuie sa merg eu la un autogen sa il scoata.bineinteles ca nu am avut autogen drept pentru care au gasit ei unu nu stiu pe unde in oras si in aproximativ 30 de minute s-au intors cu surubul scos.a mai durat cam 15 minute sa gaureasca cu bormasina pentru a baga un surub cu piulita intrucat se stricase filetul la portfuzeta(daca asa ii spune) asta e problema....tebuia sa incerce sa il scoata la service maxim 20 de minute(suficient cat sa iti dai seama ca nu poti sa il scoti) dupa care trebuia sa plece la autogen si in o ora era gata. sunt de acord sa se plateasca munca si nu timpul pierdut din cauza lipsei dotarilor necesare. -
din nou tremura volanul
all3xx replied to all3xx's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
nu am nimic de obiectat ca s-a rupt surubul ala. era itradevar intepenit. dar ma taxeaza cu 3 ore de munca pentru un surub??? aici m-a deranjat si plus de asta atitudinea inginerului cand a spus sa nu mai trec pe acolo. -
din nou tremura volanul
all3xx replied to all3xx's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
s-a rezolvat! am fost azi si am scimbat amortizoarele pe fata si flansele de la ele. se simte o schimbare in bine si la curbe si plus de asta nici nu mai tremura volanul...chiar deloc. partea proasta e ca le-am schimbat la un service cat de cat "de renume" in Constanta care m-a dezamagit cumplit. TRACOM ii spune serviceului. povestea e cam asa: am mers la ei...inginerul de acolo,Mirea Catalin il cheama mi-a spus ca ma costa undeva pe la 180 lei manopera- adica 3 ore de munca cu 60 lei /ora. problema e ca la amortizorul dreapta, in partea de jos unde se prinde amortizorul...nu stiu cum se numeste piesa(un fel de colier care prinde amortizorul) s-a blocat un surub. s-au chinuit ca 3 ore sa scoata surubul iar intr-un final au reusit( nu mai conteaza ca l-au rupt , si au gaurit cu bormasina si au bagat un surub cu piulita intrucat la colierul respectiv se stricase filetul cand au gaurit-deci chiar nu ma deranjeaza asta-cu mecanicii nu am nimic)deci la amortizoare nu au lucrat nici 2 ore. dupa ce am stat pe acolo vre-o 5 ore, cand face factura ghici ce face. imi pune la plata 5 ore de munca (dintre care maxim 2 ore schimb amortizoare-restul desfacere 1 UN surub adica in jur de 180 lei scoatere un surub.) + un spray degripant. le-am spus ca nu sunt de acord cu manopera asta pentru ca e vina lor ca nu au avut sculele necesare sa faca o treaba de 30 de minute maxim iar distinsul inginer imi spune ca mai scade factura dar nu ma am ce cauta la service-ul lor ca nici nu mai ma baga in seama. Concluzie: 1.daca factura era calculata corect, de ce pana la urma mi-a trecut doar 3 ore manopera+ un sparay degripant.( cum de altfel mi se pare corect). 2. La service-ul lor ori esti de acord sa te fraiereasca ori nu mai calci pe acolo. am mai patit-o o data cand manopera pentru schimb de turbina a fost de 600 RON.- chiar se munceste 10 ore la o schimbare de turbina?? si trebuie sa fac precizarea ca nu am un tir ci un autoturism BMW 320d. sfatul meu este sa ii evitati sau sa fiti atenti la ce fac la masina si cat va taxeaza. -
din nou tremura volanul
all3xx replied to all3xx's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
pai tocmai asta este. care mecanici,? care service-uri? spune-ti-mi voi mecanici in constanta. eu am fost la un service zic eu destul de respectat in constanta si nu mi-au dat nici o solutie. cat despre bavaria nu vreau sa aud ca sunt niste jepcari...iti iau banii si nici macar nu iti spun exact ce are masina -
salutare tuturor. am mai postat cu ceva vreme in urma in legatura cu faptul ca pe drum denivelat imi tremura volanu....pe sosea lina nu tremura. data trecuta de la un service din constanta mi-au spus ca e de vina pivotul de la bascula. am schimbat bascula, s-a mai ameliorat tremuratul dar acum a revenit. am fost la ei la service iar si mi-au spus ca nu gasesc nici un defect la directie sau bucsi dar poate fi din cauza amortizoarelor care sunt uzate. ar putea asta sa fie o problema? dac stiti un service bun in constanta spune-ti-mi va rog si mie....vreau sa mai cer si o alta parere inainte sa dau vina pe amortizoare. rotile sunt echilibrate si jentile sunt ok .
-
am rezolvat problema. aveam joc in bascula(pivotul) am schimbat-o si acum nu mai am probleme.
-
multumesc pentru raspunsuri, m-am mai linistit ca nu sunt sanse asa mari sa fie caseta de directieca, cu prima ocazie merg la un srvice si vad exact ce are si va spun care era problema. as fii interesat sa schimb si jentile cu unele pe 16 daca este cineva interesat mesaj pe pm. sau cine are nevoie de cauciucuri 225/45/17 si are la schimb 215/50/17. jentile si cauciucurile sunt in poza.
-
cand spui cu directia schimbata te referi la caseta de directie??
-
Nu cumva le-ai umflat prea tare? am 2.0 atm in roata in conditiile in care masina ar 1,5t nu cred ca e mult, e chiar putin, ar putea sa fie si cauciucurile? am niste noname-uri- Nexem 7000, erau cele mai ieftine, dar totusi ar trebui sa ma zguduie la denivelari dar nu sa se miste volanul ca la dacie
-
am gasit ceva despre tramlining, e logic sa se intamlpe asa dar trebuie sa fie ceva la suspensii ori sistemul de directie care sa se opuna acestei forte....sa nu vibreze volanul
-
Ai patit tu asa ceva? <_< nu e de echilibrat, e altceva....pe drum bun, fara denivelari pot sa merg si cu 200km/h ca nu se misca volanul. doar la hopuri. cauciucurile sunt noi puse acum 4 luni odata cu jentile...rotile originale le-am pus si face tot asa dar mai atenuat, se simte mai putin cand se misca volanul. nu este trepidatie de roti neechilibrate. ma gandesc sa nu fie caseta de directie
-
nu cred ca ar fi discurile de frana....nu trepideaza cand pun frana ci cand merg pe drum denivelat.....jante strambe nu are cum....am schimbat jentile cu altele cu acelasi reper si acelasi efect, tremura volanul tremura volanul adica stanga - dreapta
-
nu cred ca ar fi discurile de frana....nu trepideaza cand pun frana ci cand merg pe drum denivelat.....jante strambe nu are cum....am schimbat jentile cu altele cu acelasi reper si acelasi efect, tremura volanul
-
salut! in urma cu aprox. 5 luni am schimbat jentile originale de tabla 205/55/16 cu unele replica M6 reper 225/45/17. imediat dupa schimbare am simtit ca masina era mai rigida si avea o usoara trepidatie in volan pe drum denivelat. in prezent cand merg pe drum denivelat volanul trepideaza de imi face masaj la maini. pot sa spun ca amortizoarele trebuie sa le schimb(le-a curs uleiul la amandoua pe fata). asta sa fie problema?? ce altceva ar putea fi? va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
-
astazi am schimbat turbina. uleiul si filtrele le-am schimbat acum 1500Km. este neaparat necesar sa schimb din nou uleiul si filtrul de ulei? care este explicatia, de ce trebuiesc schimbate?