Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

ku990

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ku990's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am schimbat releu de buji si bujii incandestente ceramice asa cum solicita modulul de incalzire bujii, totul bine, bujiile le-am lasat mufele puse scoase afara si se rosesc. Totul pe partea de pre-heating ar fii ok insa masina tot nu porneste la rece, trebuie sa invart 5 min la ea pana porneste INSA daca ii pun clestii de la alta masina porneste foarte rapid, nu este nevoie sa las nici bujiile sa incalzeasca . Am schimbat bateria 95ah agm cu alta noua 95 agm si scrisa cu testeru. NIMIC Am schimbat cu alta 95 ah acid. Nimic. Am schimbat cu alta 105 AGM original BMW apoi scris in noua baterie capacitate mai mare si reset. NIMIC Singura conditie a masinii sa porneasca normal este sa aibe tensiune mai mare de 12.9V. am incercat sa ii pun clestii de la alta masina oprita tensiune 12.6-12.7 . NIMIC. Daca masina de la care iau curent e pornita, porneste si a mea, daca e oprita cealalta, nu porneste. Nu inteleg si nu are sens, in ultima faza m-am gandit ca e ceva prin soft la DDE sau alt modul. Va rog daca cineva ma poate sfatuii, nu stiu ce sa ii mai fac . Acesta problema este de cand a venit frigul. Pe timp de vara nu am avut probleme. Am incercat si sa pacalesc senzorii de temperatura, ambient si coolant, cu feonul sa indice peste 20 grade. Nimic . F30 2.0 diesel . n47
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.