X1 U11 are cutia de la Getrag modelul 7HDT. Nu am mers cu varianta PHEV dar e recomandata în locul celei MHEV sau ICE pur din cauza răspunsului mai bun la plecarea de pe loc. Toate modelele cu excepția iX1 și X1 25e/30e au problema aceasta sâcâitoare (mulți spun ca modul sport ajuta dar confirm ca ajuta doar putin).
Sfatul meu e sa faci test drive, X1 suna bine pe foaie dar când te uiți mai atent observi chestii care nu sunt chiar ok (gen plastice tari în partea de jos, fetele de usa din spate din plastic tare, mânerul interior cu o muchie ascuțită pe interior, lipsa iDrive și ecranul care începe sa te enerveze când conduci).
Dacă te urci în G20 dai o tura și apoi în U11 vei observa diferenta (am ales comparativ G20 pt ca sunt similare la pret).
Am avut pe mana și RAV4 și singura chestie peste care nu am reușit sa trec este insonorizarea slaba, again sfatul meu e sa faci drive test dar la RAV4 undeva unde sa poți merge peste 110-120kmh (zgomotul de fond apare după 90-100 și devine insuportabil peste 130-140).
Drive testul e lege.