Jump to content

foxygen

Members
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    artist

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525da

foxygen's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut baieti, Sunt curios cum ati rezolvat aceste probleme deoarece am achizitionat un X5 3.0sd 2007 SH, care la 2 saptamani prezinta aceleasi simptome cu muritul motorului in mers sau nu mai porneste. Erorile pemantente sunt pe cilindru 5 bujia (eroare 4252) si pe cilindru 6 injectorul (eroare 4453). Mecanicul a spus ca ar fi cablaraia de la injectoare care are un scurt sau este ciupita undeva si nu se mai pastreaza parametrii de curent normali. Masina o cunosc de la inceput, iar fostul propietarul imi este prieten vechi. El sustine ca nu a mai patit asa ceva, doar ca avea momente cand se submotoriza, probabil din cauza calitatii motorinei.
  2. Scaunele care vreau sa le iau sunt sport de pe un M si au la sezut acea zona decupata in fata care iese, fata de ale mele care sunt fixa.... Asadar nu pot folosi sezutul de la ale mele din pacate. Ce spui tu presupune exact ce nu vreau eu, adica sa demontez si dezansamblez scaunele.
  3. Sa inteleg ca desi ambele scaune au plasa+senzor pentru prezenta pasager, cablaraia este de asa natura pusa astfel incat sa citeasca scaunul soferului (banuiesc ca se pune in oglinda cablaraia).
  4. Salutare, As dorii sa-mi schimb scaunele manuale cu textil cu unele tot manuale dar cu piele (idem si bancheta spate). Mentionez ca nu au incalzire + reglaj automat si nici nu vreau unele cu asa ceva, deoarece trebuie sa fac instalaria si nu ma bag. Intrebarea mea este daca la demontarea scaunelor exista riscul sa declanse capsa de airbag sau sa am eroare de centura in bord dupa montarea noilor scaune. Exista vre-o chichita de care trebuie sa tin cont, astfel incat sa nu am probleme ulterioare? Citisem undeva ca la decuplarea firului ce tine centura de siguranta, ar fi bine sa-l prindem cumva astfel incat el sa nu sa retraga, ca si cum s-a rupt centrutra, el declansand nu stiu ce... Afecteaza cu ceva faptul ca scaunele sunt de pe o masina de anglia, fabricatie 2003, a mea este din 2002 (ambele scaune au aceleasi mufe deci nu sunt problme de conectare)? Astept cu interes raspunsuri. Multumesc.
  5. La dezmembrari am gasit in general numai non-facelift, cele rotunjite si de pe masini de anglia. Nu stiam daca se potrivesc, dar dupa o documentare mai ampla a aflat ca oglinzile de pe E46 au acelasi sistem de prindere cu cele de E39. Cu mufa nu stiu cum e, dar pare sa fie la fel si ea. Am negociat si un pret bun cu omu' de are oglinda si de aceia m-am oprit la ea. Nu e nimeni care sa fi schimbat oglinda cu totu', sa-mi zica 'fo do'o?
  6. Salut, Am de inlocit oglinda dreapta cu totul in urma furtului prin smulgere... :hmm: Posed un E39 facelift din 2002, asadar cu oglinzi patratoase. Dupa mai multe cautari am gasit una de pe un E46 (am inteles ca se potrivesc), oglinda dorita, dar masina e cu volanul pe dreapta. Deifera mufele cumva, cablu' e ma scurt, chestii..., socoteli? Atasez si o poza cu mufa (6 pini) si zona de prindere. Daca se poate sa ma ajutati cu niste pareri. Multumesc anticipat!
  7. Off..., nu pot spune ca-l cunosc, dar din ce am vazut in topicul asta si cel cu vechia masina poti trage niste concluzii. Sa dea D-zeu sa se opreasca ca deja devine obositor... :unsure: :) :bashwall:
  8. pai a facut resoftare, l-a dus in 220 de cai nu crezi ca ajunge? :bashwall: La Razvan..., nu ma mai mira nimic! Azi, maine l-auzi ca-i pune motor de M. Si ce 220 de cai sunt maximum.? Daca se mai poate, sigur la un moment dat ar face-o? Bravo lui (Razvan) ca-si pune visele in aplicare... <_<
  9. Ai dat jos bagheta cromata de pe portbagaj..., ca se vede lipiciul de la ea. Cam uratel cei drept, dar parca da mai bine daca ai curata-o, nu?! <_< Acum ca ai terminat cu interiorul si exteriorul, la motor nu umbli? Asta a mai ramas sa-l schimbi.... :)
  10. Adica vreo 5-6000E (o cutie noua) pe juma nu? <_<
  11. Masina e un E39, si intradevar sunetul se aude undeva de la ceasurile de bord. Dar nu fac eu as ceva... Doamne feri, ca poate ma anunta si alte cele. Ideea e ca si in mers de multe ori mai palpaie si mai da o alarma (zgomot).
  12. Pai da ca zice si la manual (vezi poza atasata). Adica de fiecare data face asa... Stresant! Foarte stresant!
  13. Am inlocuit acum 1 luna senzorul pierdut si funtiona OK la motare. Ar fi o diferenta de 1 sau 1/2 grade dar nu ma deranjeaza. In schimb de la o vreme cand dau cheie incepe sa palpaie afisajul si da si semnal sonor. Am zis ca nu e montat corespunzator senzorul dar este OK. In manual zice ca la o astfel de manifestare, esti sesizat ca exista ghiata (unde?). Sa stau linistit ca e ghiata, sau poate fi si altceva?
  14. Eu am un 252da din 2002 si sunt foarte multumit de el. Nu vad de ce nu ai fi tu multumit de un E39 cu motorizare mai mare (3000cm2 fata de 2500cm2). Cutia mea este steptronic, in principiu asemanatoare iar din punct de vedere al schimbarilor de viteze, sincer nu simti mai nimic... Daca vrei sa-i faci ceva, mai mult decat sa-i schimbi uleiul (la cutia de viteze) nu vad ce! Daca ar fii o cutie "busita", fii sigur ca masina nu ar mai rula corespunzator, iar ca zgomot sigur ar suna ciudat... Asadar faci un test drive in care incerci sa atingi cu ea tote treptele de vitezea (5 + 1 la numar), adoptand un stil de condus un pic agresiv (ca sa vezi cum se comporta cand o fortezi). Consumul este dat in functie de stilul de condus dar si de trafic... <_< In mare, in oras max. 14-15% si in afara max. 7-8%. La a mea, consumul se duce cu 1-2% mai jos avand in vedere motorizarea. Daca zici ca e bine intretinuta si e la un pret bun sa stii ca merita achizitia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.