iubesc moderatorii.. ne-au dat iar drumul la topicul nistru. traiasca E30. acum eu cu a mea problema. radiatorul de la masina, motor M10, era praf, nu am gasit unul la fel decit la reprezentanta si cereau aia 400$ asa ca am adaptat unul de M40, sper sa n u gresesc, cel cu vas de expansiune lateral in stinga cum te uiti spre fata masinii. am scnimbat si furtunele de la uleiul de racire de la cutia de viteze cu unele noi, facute binenteles ca modelul vechi nu se mai potriveste, am pus termostat si furtune noi, un furtun l-am adaptat restul sint cele originale. voi posta si foto. acum intrebare. cum pun lichidul de racire? :blink: nu rideti ca am o dilema. busonul e pe la vasul de expansiune. vasul comunica cu radiatorul printr-un orificiu extrem de mic 1 mm car ecred ca e mai mult pentru expaniune /tragere a lichdului. radiatorul nu are alt orificiu de umplere. daca bag prin vasul de expansiune ia poate 3 luni pina curge in instalatie! sa pornesc mototorul si vacuumul va trage? am dubii. trebuie sa il umplu pe la furtunul de retur? si daca fac asta si am sa presupunem indeajuns lichid cum fac aerisirea sa elimin aerul? pe la surubul ala de linga vasul de expansiune. stiu, povestea lunga dar am nevoie de o idee dat fiind ca nuam avut de a face cu sistemul asta pina acum. al vostru prieten pe veci si al lui E30 M10