Jump to content

Geme

Members
  • Posts

    1200
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM

Previous Fields

  • Masina
    2X 2004 BMW 320D ///M 150cp

Recent Profile Visitors

27248 profile views

Geme's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

62

Reputation

  1. Salutare!! Acum am rezolvat problema la E46 150 cai FL, si anume care se refera la martorii ce raman aprinsi in bord fara cheie in contact, cheia nefunctionala si stopurile aprinse. REZOLVAREA ESTE URMATOAREA: Problema este de la blocul de lumini (se afla deasupra la glove box, stanga volanului, vezi poza 1). Se da trimul jos, apoi desfaceti surubul, scoateti blocul de lumini afara, dupa care carcasa blocului de lumini se desface din niste clipsuri si iasa placa afara pe "sina". Apoi, cu WD40, sau Flux, se curata bine toata placa (vezi poza 2), ea avand pe alocuri oxidari (betisoarele de urechi sunt bune si de ajutor). Montati la loc blocul de lumini, si ati scapat de problema xD Asta se intampla din cauza umezelii ridicate in masina. La mine, s-a infundat scurgerea la trapa, mi-a inundat masina destul de mult, iar blocul de lumini a prins umezeala si s-a oxidat placa. Poza 1: https://ibb.co/wsKMc2Q Poza 2: https://ibb.co/n0LZM3V BAFTA!!
  2. Am rezolvat! Firul galben a ramas nelegat pentru ca nu vad "nevoia" lui odata ce trigger-ul alb a fost legat. Problema erorii era din cauza ca alimentarea inelelor a fost realizata din alimentarile originale pentru pozitie, cat si din releul care este alimentat la borna + si ground. Deci prin urmare a intrat la consumatori si becul de la torpedo peste consumul inelelor, cat si becurilor halogen. Am intrerupt legatura intre ele si am scapat de eroarea de bec ars.
  3. Mie imi functioneaza foarte bine releul si fara sa leg firul galben Inainte sa montez kit-ul de cabluri pt. welcome nu aveam eroarea si erau becurile legate. 1) Nu inteleg de ce acuma am eroarea? Deci nu e eroarea din cauza acelui cablu galben care nu l-am legat? 2) Daca functioneaza bine, mai trebuie legat si cablul galben? Merci de rasp. XXL
  4. Deci eroarea o am din cauza ca firul galben nu e legat?
  5. Deci cablul alb sa inteleg ca nu e bine cum l-am legat la becul de sub torpedo? Asa apare in schema dupa care am realizat conectiunea. Daca ma iau dupa tutorialul tau, acest cablu alb vine in cutia de sub capota pe cablul vernil/alb (cel rosu/alb/galben nu il am). Asa voi face si eu, iar cel galben il leg la torpedo in locul celui alb. P.S.: De folosit am folosit doar conectori rapizi 3M
  6. Pachetul de cabluri este acesta: XXL, ce imi recomanzi sa fac sa scap de eroare?
  7. Asta..., iar firul galben nu l-am legat la nimic
  8. Salutare! Am montat kit-ul de cabluri pt. welcome angel eyes la unul din E46-le ce le detin si m-am indrumat dupa o schema gasita pe net. Cablul alb l-am legat la lumina de la picioare de sub torpedoul pasagerului, iar cablul galben nu l-am legat niciunde deoarece in acea schema scria ca se leaga doar daca vrei sa porneasca si proiectoarele (fog lights). Am montat gresit? Intreb pentru ca dupa montaj am eroare de bec ars si inainte nu aveam. Mentionez ca inca am becurile halogen functionale sub capota, deci teoretic si practic nu ar fi trebuit sa am eroare. Cum sa procedez sa scap de eroarea de bec ars?
  9. Motorina de kkt din Romania. Ce altceva sa folosim?
  10. Rezolvat. Am cumparat noua de la un magazin de piese. Topic closed!
  11. Salutare! Cumpar nuca E46 short ///M 6+1 trepte. Part number: 25117896886 De preferabil noua, dar accept si una second in stare perfecta.
  12. O lista de videoclipuri cu noul G30: http://www.youtube.com/watch?v=Prc1KnmFcJw http://www.youtube.com/watch?v=c8mPz1okrNI
  13. SIMPTOME: Se incalzeste motorul foarte greu si nu se mentine temperatura la 90 grade, ea urmand sa scada chiar si pana la 30-40 grade la drum intins. REZOLVARE: Schimbare termostat EGR (90% din cazuri el e de vina). Recomand termostat EGR original sau BEHR (fiind producatorul pentru original). Un tutorial pentru schimbarea termostatului mic de gaze EGR la E46: http://www.youtube.com/watch?v=qCf-hJVim7Q Bafta!
  14. Treaba asta se intampla daca ai termostatul mic de gaze EGR blocat pe deschis (deci stricat). Interesant ca zici ca a fost schimbat si el si tot asa face. Eu zic sa il dai jos sa sufli prin el, daca trece usor aerul prin el inseamna ca e "dus" si trebuie pus unul calumea. Cauta BMW original sau macar BEHR (care este producatorul pt. original). Bafta!
  15. La ambele E46 am taiat clapetele din ax si nu am cumparat alte dopuri (nici n-as avea incredere in ele), am lasat totul original. N-am observat modificari la consum, fum, si deja sunt date jos de ani de zile.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.