Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

dorel

Members
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d E39

dorel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut , Uite un link mai jos pentru a contacta pe cei de la BMW , http://secure.bmwgroup.com/e/0_2_dialog/0_2_dialog.shtml
  2. Salut , Eu am schimbat elementele de ajustare la far si am procedat astfel : Am scos rama de sub far si am desfacut cele 4 suruburi de fixare al farului .Dupa asta am inceput si am desfacut toate elementele de pe far ,motor de ajustare ,drosserul de xennon ,bec xennon ,bec faza lunga si soclu de pe far . Si cel mai interesant a fost cu acel mastic de tine geamul la far .Am folosit un feon de 1500W si l-am incalzit usor pe portiuni in acelasi timp trageam de geam . A iesit mai greu dar a iesit .De pus la loc a fost mai usor ,l-am incalzit cu feonu si a intrat belea .
  3. Un titlu de torrent sau fisier se poate ? Ms 10x
  4. Salut , Cu softul cum ai facut ?Ai luat licenta la el sau ai folosit fara ?
  5. Salut , Uite in atasament pentru M47 si M47TU ,daca respecti ordinea de acolo merge usor. RA__Replacing_air_cleaner_element__M47TU.pdf RA__Replacing_air_cleaner_insert__M47.pdf
  6. Salut, Am vb cu cel care vinde interfetele pe mail ,costa una intreaga cu transport in jur de 40 euro. Iar de conectat la masina trebuie pe cablul de bus de la cd changer .Este pe site la el o pagina unde se conecteaza . M-ai este o chestie ,cel care vinde interfata nu da si softul .Acela este separat si costa cam 20 euro licenta .Nu stiu asta care-l avem fara key registration ce face si ce nu face .\ Am citit pe pagina cu softul despre interfata din soft ,zice ca este ieftina de produs dar nu este 100% funtionala pentru toate modele de masini.Mi-e unu ami este frica un pic sa o conectez pe aceea deoarece ar arde com-ul .Baga pe RX 12v si nu prea este bine .
  7. Salut , Mi sa parut interesant topi-cul tau si de aceea ma-m interesat si eu un pic ,am uploadat o schema luata de la ei de pe site si un circuit care lipseste din schema (IC1)TH3122 dar se vede in poza :)) .Cea din atasament nu pare a fii o interfata care ar merge sa transforme semnalul RS232 la I-bus acesta o face TH3122 . Uite aici este o prezentare unde am gasit eu http://www.reslers.de/IBUS/index.html i_bus_interface.bmp th3122.pdf
  8. Salut Uite in atasament posibile cauze sa porneasca dificil.Dupa mine ar putea sa fie senzorul de temperatura sa masoare aiurea si sa nu actioneze bujiile . Daca vrei sa masori senzorul ,trebuie sa ai urmatoarele valori.Cu un aparat de masura . la 80*C 300-400 Ohmi 40*C 1100-1200 Ohmi 20*C 2400-2600 Ohmi 0*C 5800-6000 Ohmi dificult_to_start.pdf
  9. Salut , Nu citeste deloc nici macar nu-l invarte sa stabileasca viteza.
  10. Salut , Franarea se face intai pe fata si pe spate actioneaza in functie de greutatea pe spate .Oricum pe fata este mai mare procentul de franare decat pe spate deoarece daca ar fii mai mare pe spate ai risca sa intri in derapaj . Sper sa te fii lamurit.
  11. Salut , Bujiile intra singure in functie de temperatura de afara ,daca sa aprins becul de bujii inseamna ca lucreaza .
  12. Deocamdata pot sa zic sa masori si presiunea pe instalatia de alimentare trebuie sa fie 3bar +- 0.2 pe tur. o sa mai revin cu date de masurat debitmetru
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.