alextrust
Members-
Posts
79 -
Joined
-
Last visited
alextrust's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
am un bmw 520 i din 97. merge cu HEPU . cred ca e mai scump ca celelalte nu stiu ca numai hepu am bagat :blink: avand in vedere ca acum la ora asta sunt -10 grade afara sper ca m am bagat in discutie cam tarziu si folosesti deja antigel.
-
masina aia nu a fost pe la otto niciodata ca nu s-a stricat niciodata..:blink: cel putin cat am avut o eu. WLF.. eu nu aveam un senzor de placute pe spate. si statea aprins becul ala din bord.. am pus senzoru si am schimbat si palcutele si al dreaq tot aprins sta.. de ce oare?
-
WLF a stiut sunt RONDELL firma care produce pt bmw. pisicuta nu are RONDELL are replica RONDELL, au fost cumparate din turcia, sunt model mai vechi nu stiu daca il gasiti pe net pot sa va spun ca sunt pe 17,in sfarsit.. jante frumusele.. dar casante rau.. se spargeau la fiecare groapa mai mare.. dar chiar.. masina pe unde mai e acum? am vazut poza si m-a curpins melancolia:)) am vazut o de vanzare odata pe autovit dupa care nu am mai vazut-o.. daca mai e de vanzare si v ar interesa ar trebui sa stiti ca masina are motor seria 5 tot de 2 l dar e putin diferit, in certificat e argintie.. nu are airbag. desi era in anunt ca are..i-am pus eu volanul ala in 3 spite dar airbagul e nefunctional.. avea 2 tobe, una am scos o ca suna prea tare si aveam show mereu cu politia prin vl.. dar am vazut ca noul proprietar i a pus o la loc.. si era sa uit ,e masina cu care m-a luat radarul cu 191 de km/ora.:blink:) in poza asta parca se vad jentile mai bine..
-
am sunat si la dezmembrari din arad bucuresti craiova.. nimeni nu avea.. am dat si cateva mailuri pe net... pana la urma mi-a dat un prieten o idee.. sa o rectific:) si m-am dus si am rectificat o.. si merge brici, cost 40 lei:). nu vreau sa o pastrez asa asta e decat o solutie de moment pana gasesc una. am sa il sun pe doru sa vad daca are asa ceva. planetara de 525 d nu se potriveste e mai mare.. ca am fost aici in oras la un 525 d dat peste cap si am scos o si e mai mare capul planetarei.. cu tot cu surubul ala care vine in roata... totusi e bine ca am trecut pe la 525 ul ala ca i-am luat displayul ala de la cd.. farurile si jantele.. si stema.. ca era sa uit:)
-
e a doua oara cand rup planetara de pe dreapta.. am cautat si nu am gasit sa mi se potriveasca.. ,masina mea e39 520 i din 97. am postat aici ca poate aveti voi vreo idee pe unde as putea gasii una.. la magazin e 18 mil noua dar cu cea veche la schimb.
-
filmuletul este facut de firma hartge.. si intradevar hartge este tunner.. dar tot ce face la m5 si m6 e sa le scoata limitatorul de viteza.si sa le puna jante pe 21... deci masina nu e modificata.. masina din fata cred ca e tot un hartge.. sta in fata si nu este depasita nu pt ca fuge mai tare ca m6 dar cred ca sa ii lase 2 3 sute de metrii liberi la cel cu camera..m6 fara limitator poate atinge 328 km/h..am mai vazut un film pe youtube cu niste greci aia i-au dat de s-a dus acul in jos dupa 330.. bine cred ca la viteza aia si eroare este mare.. iti arata 330 dar cred ca ai vreo 300.. oricum este extrem de mult pt un GT.. dar cred ca il ajuta cutia mult fiind in 7.
-
am aflat ce batea la mine.. e planetara pe dreapta....pot oare sa schimb capul? la tractiune spate.. pot comanda doar capul de planetara? si m_mihai_i, nu am voie sa fiu nemutumit? tu zici ca ai 160 mii cu masina din 2003? pai ce faci taxi cu ea? si nu ai schimbat nimic la ea nici macar o bucsa?
-
sper sa fie asta.. am urcat o pe elevator la un prieten, ne-am uitat la ea 30 de minute s i am dat o jos.:)) la serviceuri nu mai am sanse anul asta, asa ca sta in parcare. am dat roata jos si am miscat de disc cu totul.. se aude un trosnit asa la fiecare 5 rotiri si daca dau in spate trosneste imediat.... nu imi dau seama de unde vine.. de undeva de acolo din spate de la disc.., m-am uitat si la planetara si nu are nimic.. cauciucul ala e la locul lui.. nu iese vaselina, nimic... acum am observat ca imi prezon, sau mai bine zis.. e rupt inauntru acolo.. se poate asta sa fie cauza tacanitului asta?
-
toate se strica, 90% de aici nu fac service ul cand trebuie, pun piese mana a doua , si cand te duci la service nu te duci la o reprezentanta.90% din masinile de aici sunt masini vechi including mine.., deci incep sa se strice si ele. si sunt conduse si urat majoritatea.. eu am avut un e 34 320 i si sub 4 mii nu schimbam.. un an de zile la masina aia vitezele seschimbau sub rosu.. am spart jentile dupa care le am lipit cu poxipol, am mers si 40 mii fara sa schimb uleiul si filtrele, am fiert motorul din cauza mea de 2 ori( adica m am uitat la apa si am uitat sa pun la loc capacul:) si multe altele, masina nu a avut nimic niciodata, am cumparat un e 39 si am schimbat, o mica piesa la clima, un rulmet,s-a rupt planetara in mers, am schimbat calculatorul ala de lumini, kitul de ambreiaj, am rectificat chiulasa , am schimbat valvele, dar ce nu am mai schimbat. eu zic ca e si de masina cu care te-ai ales, cred eu. uite acum seara.. alta problema, i-mi tacane ceva la roata spate stanga.. si asta numai cand masina e in viteza si iau piciorul de pe aceleratie.. si tacane extrem de rau se aude dreaq pe toata strada.. si nu mi-am dat seama ce e? ce o fii ? planetara iar? acum in ajun? unde dreaq o schimb? unde sa ma duc ca e sambata vine carciunul.. anul nou trebuia sa plec la azuga.. asa ca stau in casa si injur e 39 cat pot. acum stau treaz sa plec dimineata prin oras poate mai prind vreun elevator sa vad ce dreaq are la roata.. disper numai cand ma gandesc dar unii prieeni ai mei decat ulei si filtre baga in ea. deci fiabiliatatea conteaza si de felul cum iti ingrijesti masina.. si nu numai cacamas in ea.. ca acum ma duc sa ii dau foc.... pe curand.
-
unele sunt frumoase unele nu, de exemplu 7 este tanc nu are nici o eleganta in el...si acum cu restilizarea asta parca e mai urat.. imi place mai mult cel nerestilizat, 5 e frumos si fata si spate.. e reusit dar nu se va compara niciodata cu un e 39 care aparea in 95, x3-ul e hidos.. nu stiu cum au putut sa scoata o asemenea hidosenie... daca as primi unu gratis l-as vinde si mi-as lua altceva.. x5 ul vechi era o masina impunatoare.. era ceva de drug dealer... frumos.. si acum sunt. asa nou cu noua grila zici ca e sang syong.. hidosenie.... sa nu mai vorbim de noul seria 3.. are cel mai urat spate care l-am vazut la o masina.. in afara de logan..... dar noul coupe este elegant si frumos.. , a mai zis aici cineva.. noile serii trebuie sa le vezi mai mult si incep sa iti placa.. asa am facut si eu cu 5 si 7 si acum imi plac... dar x3 ul si seria 3 nou sunt hidoase.. cred ca aia de la design era trasi cand au facut planurile..stiu ca e off topic dar voiam sa zic demult sa vad daca mai e cineva care area aceeasi parere cu mine., btw.. acum cateva zile am mers cu un 645 si dupa ce i-a dat amicul o mare forja.. cand sa il bage in garaj m-am dat jos.. si tobele scot sunete foarte ciudate.. pocnesc asa rau.. el mi-a zis ca e normal ca e motorul mare si se incalzesc .. dar nu am mai auzit a nici o masina sa faca in halul ala.. ciudat
-
da si eu la fel la 6250 cand intru pe rosu am 220, eu nu inteleg o chestie.. in carte spune viteza maxima constructiva 220, eu la 220 intru pe rosu si nu i-am mai dat. bine ca nu stiu daca se mai ducea.. dar sa zicem ca 220 pe vitezometru este cam 210 normal, dar nu inteleg ca mai am un prieten sa zicem cu ford mondeo diesel de 115 cai care imi spune domne eu pe autostrada i-am dat 240.. si ma mir cum dreaq i-a dat ala 240 la masina de 115 cai.. , ca a mea de 150 pe benzina si 6 in linie la 220 e deja pe rosu..
-
m-am uita pe dreaq ca nici talon nu mai am.. am incercat sa ma uit sub acolo unde ai zis. dar nici un rezultat ca am niste plasticuri pe acolo..
-
pai la ce iti trebuie mai mult de 200... ca daca merg cu 200 pe autostrada.. o masina ma depaseste pana la pitesti.. atat.. nu are rost cu viteza aia. e mai bine sa aiba rapoarte bune.. cum ai tu.. decat viteza maxima mare.. sa fim seriosi. la mine in carte scrie 220.. o singura data am atins viteza aia si asta numai sa vad daca se duce sau nu..
-
pai eu nu am fost multumit de el.. nu se ducea.. bine la drum se lasa.. dar asa e moale in demaraje..
-
2.4 diesel si 2.5 tds.. sunt printre primele diseluri la bmw.. si nu prea le-au reusit. eu zic sa faci schimbul imediat.:blink: