Intr-o perioada cand am avut diesel am luat in calcul ideea de resoftare / chip . Cum nu-mi place ideea de a fi pacalit, am studiat problema si mi-am dat seama ca 99% dintre ''tunerii'' romani si nu numai ( eu sunt convins ca toti, dar am zis sa las o marja), cei cu ''laptopul minune'' pur si simplu isi bat joc de masinile clientilor. Masinilea alea sunt cobai pt ei. De ce crezi ca ajunge sa coste 2000-3000 chiar 5000 EURO un upgrade la motor facut de BMW original spre ex... pt ca se schimba mai multe piese,intercooler, convertizor eventual, etc ( nu se face doar din laptop.). Ai garantie etc Daca ii scoti DPF, cu sau fara chiptuning, poate fi motorul si euro 6, diesel fiind va afuma evacuarile, ceea ce pt mine este de neacceptat. Am avut cateva dieseluri de generatie noua de la E4 in sus si niciuna nu afuma evacarea. Si in plus am observat ca daca ii elimini DPF ul se schimba sunetul pe evacuare si nu tocmai frumos. Cand auzi paraitul ala de diesel care n-are treaba cu sunetul de masina sport (diesel - sunet de masina sport sunt la poli diametral opusi) .... Mai bine te lipsesti. Si sa revin la primul paragraf cu resoftare, pana la urma n-am mai facut, am considerat ca nu merita sa investesc intr-un diesel, deoarece motoarele si asa sunt destul de solicitate din fabrica, n-as fi vrut sa am surprize de fiabilitate si sa ma lase pe la mii de km distanta de casa spre exemplu. Am fost foarte multumit de diesel insa am realizat ca sportivitatea nu prea e menirea lui. Asa ca am mai asteptat si am trecut la un V8 pe benzina, tot BMW si atunci mi-am dat seama ca exista viata si dupa diesel. Si ce viata...