-
Posts
346 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Vision335 last won the day on March 12 2018
Vision335 had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
-
Recent Profile Visitors
12047 profile views
Vision335's Achievements
-
Te inteleg perfect in cazul asta.
-
Incearca un S coupe, sau Porsche Panamera. Motorizari recomand benzina cu cilindree mare. ''Simti ca traiesti''. Mai ales daca faci si drumuri in afara tarii si poti beneficia cu adevarat de motorizare, altminteri si diesel este in regula, pe panamera, insa pe S coupe nu stiu daca s-a pus motor diesel, pe limuzina sigur este.
-
Desi vrei sa faci pe interesantu', indirect confirmi ce am spus, inclusiv prin exemplele pe care le-ai postat.
-
Un om cu putina logica elementara ce ar face ? S-ar uita prima data pe un site de specialitate din Germania, ca doreste sa cumpere masina germana si, s-ar uita la ce pret se vinde o masina similara ca dotari si km acolo. Teoretic ar trebui sa fie mai ieftine masinile in tara de origine. Daca dupa anazila asta iese o discrepanta mare de pret intre ce e listat la vanzare acolo fata de Ro, rezultand ca in D masinile similare sunt cu cateva mii de euro mai scumpe, inseamna ca e ceva in neregula(masina este accidentata, are kilometraj manipulat etc). Deci eu nu cred ca isi bat vanzatorii joc de nimeni, ci pur si simplu prostia si lacomia oamenilor sunt cauza tepelor . Dorinta de a cumpara ieftin si bun, ideea de chilipir etc
-
CAM urat ! Diesel si sunet frumos... N-au legatura.
-
Masina la achizitie trebuie verificata ''cap/coada'' 100% din toate punctele de vedere de catre cineva competent. Istoric transparent si km reali, altminteri poate fi o gaura neagra. Motorul de 3.0d e cel mai slab din gama seria7, e bun, insa tot diesel este. Poate fi suficient insa nu are rafinament pentru un seria 7 veritabil.Dpdv taxe,consum, este cel mai bun pt Ro, nefiind ceva de speriat, cum sari de 3,0 L ca si cilindree se schimba situatia. Cele 5 butoane in Romania, mai ales ca masina de zi cu zi, 4 dintre ele sunt in 99% din cazuri, useless, pentru ca nu ai autostrazi. Poate doar HUD-ul sa il tii activat permanent insa nu pot spune ca te ajuta cu ceva.
-
N-are rost sa te ataci, crede-ma. Problema cu uleiul ''de fabrica'' nu stiu de unde ai scos-o ! Eu mai spun inca o data ce am vrut sa spun. Orice fel de ulei ar fi, personal cred ca un motor nu poate rezista cu el neschimbat 88000km, sau in caz ca ar mai merge, ar avea niste uzuri foarte, foarte mari. \ Masina poate avea revizii si la 5 mii km, nu e problema mea, insa din raportul pe care l-ai afisat reiese ca primul contact al masinii cu o reprezentatna BMW este la 88000km. Ceea ce este enrom daca ar fi vorba despre un schimb de ulei(si cum de la 0-88k km nu are nicio intrare in acel raport se poate presupune ca nu s-a schimbat nici macar uleiul in cadru oficial BMW). Ma mir cum s-a mai pastrat garantia. Insa posibil ca raporul sa nu fie corect. Personal am vazut BMW cu primul schimb de ulei facut la 60000 km ceea ce mi se pare enorm !!! Iar restul facute numai la 38-40 mii km. In concluzie nu ma mira nimic.
-
Nu trebuie sa fii agresiv. Din ce ai afisat, asta reiese. Prima intrare in reprezentanta , fie revizie sau orice altceva este la 88000km ceea ce nu te avantajeaza deloc. Ca mai are si alte schimburi intre timp, e posibil insa nu apar acolo. De regula in raport apar intrarile in reprezentanta exact cum sunt trecute in cartea de service. Am vazut BMW in germania cu primul schimb de ulei facut la 60.000km. In concluzie nu ma mai mira nimic! Si daca ar fi tinut uleiul original pana la 88000 neschimbat, sigur sigur era necesar si motor schimbat, altminteri s-ar fi facut niste uzuri foarte mari.
-
Primul schimb de ulei la 88.000km, posibil sa fie cu tot cu motor.
-
Pare foarte foarte obosita, de la interiorul ala imbaxit, lucios pe alocuri, pana la exterior care pare matuit. Plus evacuarea foarte murdara de funingine, total anormal. Insa in partea dreapta e posibil sa nu fie bine inchisa capota. Cred ca e destul de ieftina pt dotarile pe care le are, in schimb nu o ajuta motorul deloc.
-
3.0d cea mai buna alegere, fara rezerve. Mi se pare o alegere ideala pentru Romania dpdv taxe, impozite, consum, toate mici. Plus ca este un motor foarte potent din toate punctele de vedere. Ultimul meu diesel a fost tot 3.0d pe e65 lci si m-a multumit 100%. Nu am avut ce sa ii reprosez. Mai ales un 3.0, generatie noua pe caroseria mai mica cred ca este o incantare. 2.0d mi se pare o partoneta, mai ales la BMW are si un mers la ralanti foarte urat,''grabit'' , zici ca merge fortat sa nu se opreasca. Am si mers cu un 320d, slabut rau, fara perspectiva, cu 4 persoane, zici ca ii patineaza ambreiajul permanent. ) . Fiind si manual m-am saturat cat am mestecat in cutia aia, la cel mai mic deal, neaprat a5-a ca altminteri zici ca o lua la vale.
-
Intr-o perioada cand am avut diesel am luat in calcul ideea de resoftare / chip . Cum nu-mi place ideea de a fi pacalit, am studiat problema si mi-am dat seama ca 99% dintre ''tunerii'' romani si nu numai ( eu sunt convins ca toti, dar am zis sa las o marja), cei cu ''laptopul minune'' pur si simplu isi bat joc de masinile clientilor. Masinilea alea sunt cobai pt ei. De ce crezi ca ajunge sa coste 2000-3000 chiar 5000 EURO un upgrade la motor facut de BMW original spre ex... pt ca se schimba mai multe piese,intercooler, convertizor eventual, etc ( nu se face doar din laptop.). Ai garantie etc Daca ii scoti DPF, cu sau fara chiptuning, poate fi motorul si euro 6, diesel fiind va afuma evacuarile, ceea ce pt mine este de neacceptat. Am avut cateva dieseluri de generatie noua de la E4 in sus si niciuna nu afuma evacarea. Si in plus am observat ca daca ii elimini DPF ul se schimba sunetul pe evacuare si nu tocmai frumos. Cand auzi paraitul ala de diesel care n-are treaba cu sunetul de masina sport (diesel - sunet de masina sport sunt la poli diametral opusi) .... Mai bine te lipsesti. Si sa revin la primul paragraf cu resoftare, pana la urma n-am mai facut, am considerat ca nu merita sa investesc intr-un diesel, deoarece motoarele si asa sunt destul de solicitate din fabrica, n-as fi vrut sa am surprize de fiabilitate si sa ma lase pe la mii de km distanta de casa spre exemplu. Am fost foarte multumit de diesel insa am realizat ca sportivitatea nu prea e menirea lui. Asa ca am mai asteptat si am trecut la un V8 pe benzina, tot BMW si atunci mi-am dat seama ca exista viata si dupa diesel. Si ce viata...
-
Upgrade de putere se face fara eliminarea DPF-ului. Fara DPF scoate fum orice i-ai face. Eliminarilea astea pe la egr,dpf,clapete etc le fac doar ageamii. BMW ofera kit uri pt a mari puterea motorului(nu stiu daca si pt m550d) si nu presupun anulari, eliminari... Parerea mea este ca motorul ala triturbo este si asa suprasolicitat, sa te gandesti sa-i mai faci resoftare etc, mi se pare prea mult.
-
Castrol Titanium FSt OW40 LL04.