malayezia
Members-
Posts
12 -
Joined
-
Last visited
malayezia's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Buna dimineata Leusor. Tin sa iti multumesc pentru "bun venit"-ul pe forum. Sincer, si eu ma bucur ca pot purta niste dialoguri placute, interesante si documentate cu voi!Este intr-adevar absolut valabil ce spui. Cred totusi ca balanta este undeva la mijloc, intre cifra de vanzari, recunoasterea oferita de ziaristi/specialisti (de foarte multe ori cumparata - in Romania sigur si stiu concret, in strainatate nu stiu exact) si cea oferita de iubitorii automobilului (vezi Best Car). Cu ani in urma, indiferent de marca si categoria pentru care unii si altii votau, atunci cand era vorba de capitolul "imi place marca", cvasitotalitatea coplesitoare vota BMW. Acum nu mai este asa. Chiar daca se cumpara, este asa cum am mai spus, nu mai reprezinta etalonul. Iti multumesc inca o data pentru dialog. Iti doresc weekend placut si ne "reauzim" incapand de luni. Numai bine!
-
Iarasi ai dreptate. Nici nu am incercat macar sa afirm ceva cu caracter de generalitate. Ar fi fost o greseala teribila. Am facut doar niste afirmatii, unele fiind chiar convingeri personale, altele opinii de pe diferite piete, cu predilectie USA. Altele sunt doar niste transpuneri de date in cuvinte.
-
ABSOLUT CORECT ce ai afirmat , dar atunci si pretentiile se schimba. Intr-adevar, cu "creionul pe hartie" totul se face pentru profit, numai ca uite ca si ierarhiile se schimba. Din pacate pentru noi BMW-istii, defavorabil.
-
Am amara convingere ca ai dreptate! Ai cam gasit, plastic vorbind, esenta! Felicitari! Dar oricum, este dureros!
-
Iarta-ma ca nu te-am salutat la incheiere. Mi-a sunat telefonul si am apasat din greseala pe "add entry". Numai bine si iti multumesc pentru posibilitatea de dialog!
-
Stiu si nu neaparat el este vinovatul, ci si cei care si-a dat acordul pentru "verde" la productie. La urma urmei el a desenat, nu a obligat pe nimeni sa il accepte. Greaseala a fost la varf si a fost de natura colectiva. Ei spun ca ce daca, dar se vinde. Asta vor, dar si Lexus vinde si multi il cred nedemn de BMW. Dar dupa criteriile BMW,... Lexus vinde in state de "n" ori mai mult ca BMW si toti ceilalati "grei" in total! Si cand a aparut Lexus? Cine e Lexus? O inventie! Ca si Maybach (care e de fapt Mercedes si nimic mai mult). La fel si Bugatti, Lambo, Rolls Royce, Bentley. Sunt inventii de marketing cu piese si alte elemente de Mercedes, VW, Audi. Totul e impachetarea. Stiai ca Bentley are butoane de VW pe bord??????? Oare de ce o fi MINI o marca premium? E iarasi o inventie artificiala de marketing! De ce ar trebui sa fie MINI de lux cand este de fapt o redesenare a unei biete masini populare care in anii 50 avea adresabilitate spre patura ultra low? Subiectul nu cred ca era Christopher Bangle, ci ce a ramas din BMW odata (nu stiu daca a fost simpla coincidenta venirea lui Bangle) cu intrarea in mileniul III.
-
Salut Romulus, Ma bucur ca mesajul meu nu a trecut neobservat din partea ta. Poate ca dezamagirea mea in tot ceea ce inseamna BMW acum la momentul 2006 este atat de mare incat nu am reusit sa ma fac inteles . Si imi pare sincer rau. As dori sa iti precizez inca o data ca SUNT FAN BMW. Tocmai acesta este motivul care ma face sa "strig" atat de vehement! Ceea ce de fapt doream sa spun este atat absolut, cat si relativ si vreau sa ma justific: - absolut , adica comparat cu el insusi - BMW nu mai starneste nici pe departe pasiunile pe care le starnea odata; si nu numai pe langa cei care au avut privilegiul sa le cunoasca in timpul lor si nu din povesti, documentare sau enciclopedii, ci si printre cei care "cresc" cu piata, cei sa zicem intre 10 si 25 ani; eu am devenit fan BMW la 13 ani si pasiunea asta m-a facut sa-nvat si cumplita aia de limba germana si sa acumulez in timp o colectie de 326 minimodele (numai) BMW (stii cate mii de euro m-au costat?); lumea cumpara, dar nu mai vorbesc despre masina lor oricand si cu oricine; a ramas o marca foarte buna, dar nu mai e sigur de referinta, nu mai este MASINA! - relativ , adica comparat cu concurenta - nu mai castiga atatea premii si distinctii; de ex. anul trecut, in State, nu a existat in calcul la nici o categorie!!! (un loc 2, locuri 3, 4,...); Audi l-a surclasat clar cu A8, A6 si A3 (ti se pare ca 3 Compact arata a ceva? - compara-l cu C Sport Coupe - design , performante, vanzari de 3 ori mai mari!) si Audi a venit mult din urma (nu uita proximitatea falimentului din anii '70), avand dupa cum se stie "complexul" BMW in stabilirea pretului (98% din pretul BMW la echipare echivalenta - oferind spun ei avantajul quattro; X-traction pana acum era un gadget de marketing, n-avea nici o eficienta - si pune 5 langa E sau A6 sau 7 langa S sau A8; nu-mi place ca am dreptate, dar trebuie sa accept; admite-mi te rog frumos jocul de cuvinte
-
Sa fie COTTI! Mai vorbim. Si tie numai bine!
-
Buna dimineata Leusor. Imi pare rau ca nu am putut sa iti raspund mai devreme. Scuze, dar abia am ajuns la firma. Crezi ca nu am dreptate? Hai sa ne gandim putin la valorile marcii BMW in decursul timpului, care l-au facut sa fie referinta pentru multe alte marci: - design exterior inconfundabil, agresiv, absolut original; unde e asta acum? uite aici: - seria 3 - scoate-i emblema de la spate - poate fi orice marca! - seria 5 - lampile spate seamana uluitor cu cele de la fostul KIA Rio! ca sa nu mai vorbim de interior - greseli conceptuale (chiar daca iei piele si lemn, schimbatorul si manerele interioare ale usii raman tot din aluminiu - clasic, sport, amalgam); daca apesi pe zona ceasurilor pe butonul de resetare counter kilometraj, se misca ceasurile in spatele geamului????!!!!! - Z4 - lampi spate de Corvette / Ferrari; capota portbagaj inaltata in partea centrala ca la Ferrari 456 Mondial; bloc optic fata ca la Audi TT (daca tai coltul exterior al farului, ramane bloc optic de Audi TT - semnalizator liniar jos cu faruri duble identice); daca pui CD - changer si magazie - pa torpedou, ramane doar ala dintre scaune pentru portofel!; buzunarele din usi sunt spatioase, da' la intrare nu incape o doza de bere / cola etc. - seria 6 - cum a aparut, asa a si "disparut"- vorbeste cineva de ea? a da, a aparut M6 - Mercedes era de 2 ani cu peste 600 CP, nu cu un 507 CP; design, da, la interior la fel de "frumos" ca la 7; la exterior, din profil, daca iei capota portbagajului ramane silueta lui 911 (aripa si stop); cum arata si ce a reprezentat seria 6 in '76 pentru acel moment? cu totul altceva - X3 - eu cred ca asta e una dintre cele mai urate SUV-uri de pe piata. Nu imi pot imagina cum board-ul lor a putut aproba intrarea in productie a unei masini cu design neterminat. Tot zici ca e mascata si o vor baga din nou la retus pentru design-ul final. Blocul optic fata e total aiurea, semnalizatoarele nu au nici o legatura cu farurile alea turtite. Ai vazut vreodata seara blocul spate iluminat? Ingrozitor!!! Un amestec penibil de forme geometrice, iarasi fara nici o legatura aparenta intre ele. Trapez pe hayon cu semicerc pe stalpul C! Si un diletant ar fi putut scoate mult mai multa armonie. In interior, materialele sunt mediocre (ai vazut noul Grandeur de la Hyundai? Intamplator un vecin si-a luat unul). E rusine pentru BMW cu materialele astea. Or fi in economii ca sa-l poata plati pe Bangle! Volanul e aproape plin, astfel incat la un bracaj usor , pa instrumente! Da, stiu, mai e si optiunea cu volanul de acu' 10 ani, multifunctional, lansat pe 5 in '95, dar asta n-are iar nici o legatura cu design-ul bordului (daca o fi vorba de vreun design). Ideal ar fi sa intrerupa productia si sa-l faca din nou. - motoare de referinta, cu puteri litrice si absolute superioare cvasitotalitatii concurentei; sa nu uitam teste in care Z3 M Roadster batea Porsche si chiar Ferrari - care e locul azi pentru Z4? - de ce nu e o versiune competitiva la X5 pentru Cayenne? aveau 340 CP pe 4.6is - a aparut Cayenne si nimeni n-a mai luat X5; a aparut si reactia BMW - 4.8is (370 / 380 CP in functie de piata)! - design interior "driver oriented" care inca din anii '70-'80 era referinta ca fiind ani si ani cel mai ergonomic - cum arata bordul de la 7, de la 6? ; o plansa neteda cu cateva excrescente (butoane) - citat din prezentari ale modelelor pe piata americana - fiabilitate? mai rarutz; Da, se pare ca asta e mai nou politica BMW. Sa te tina caseta de directie de la dealer si pana la pod!!! Si sa scoata obligatoriu masini mai urate decat Mercedes si cu motoare mai putin performante . In rest rezolva marketing-ul cu explicatiile pe care vanzatorii trebuie sa le dea clientilor pentru a-i convinge ca "ce daca S-ul are cu 150 CP mai mult, tot BMW-ul e mai bun"!? Oare nu isi dau seama ca au devenit penibili? De multe ori iti dai seama ca toata legatura intre noile modele si marca e doar emblema. Scoate-le emblema si pot fi orice, numai BMW nu (vezi spatele de la ultimul 3, mai c-arata a KIA sau minunatul X3 care a adus tractiunea ca noutate (pe care Nissan X-trail o avea de 4 ani!). Rusine pentru o marca care (scuze pentru cacofonie) se vrea No.1 in lume! Oare intamplator in 2005 n-au luat nici o distinctie in State? Ati vazut vreun bord mai urat ca la seria 7? Raspunsul este da! La seria 6! Mai bine ar aparea despre BMW in cataloage ca a fost infiintat in 1917 si a disparut in 2001!!! Si cand ma gandesc ca sunt fan BMW din 1976, odata cu seria 6. Da, pe atunci BMW facea MASINI! Scuza-ma ca te-am tinut atat de mult. Dar chiar sunt fan BMW (1917 - 2001). O zi buna Leusor si BMW-uri frumoase
-
nu stiu remus, probabil ca il vor prezenta la anul in toamna la Frankfurt si il vor lansa in State prin noiembrie / decembrie 2007. In Europa in martie / aprilie 2008. Nu asta-i obiceiul cu toate noutatile lor?
-
Da, se pare ca asta e mai nou politica BMW. Sa te tina caseta de directie de la dealer si pana la pod!!! Si sa scoata obligatoriu masini mai urate decat Mercedes si cu motoare mai putin performante . In rest rezolva marketing-ul cu explicatiile pe care vanzatorii trebuie sa le dea clientilor pentru a-i convinge ca "ce daca S-ul are cu 150 CP mai mult, tot BMW-ul e mai bun"!? Oare nu isi dau seama ca au devenit penibili? De multe ori iti dai seama ca toata legatura intre noile modele si marca e doar emblema. Scoate-le emblema si pot fi orice, numai BMW nu (vezi spatele de la ultimul 3, mai c-arata a KIA sau minunatul X3 care a adus tractiunea ca noutate (pe care Nissan X-trail o avea de 4 ani!). Rusine pentru o marca care (scuze pentru cacofonie) se vrea No.1 in lume! Oare intamplator in 2005 n-au luat nici o distinctie in State? Ati vazut vreun bord mai urat ca la seria 7? Raspunsul este da! La seria 6! Mai bine ar aparea despre BMW in cataloage ca a fost infiintat in 1917 si a disparut in 2001!!! Si cand ma gandesc ca sunt fan BMW din 1976, odata cu seria 6. Da, pe atunci BMW facea MASINI!
-
EU cred ca asta e una dintre cele mai urate SUV-uri de pe piata. Nu imi pot imagina cum board-ul lor a putut aproba intrarea in productie a unei masini cu design neterminat. Tot zici ca e mascata si o vor baga din nou la retus pentru design-ul final. Blocul optic fata e total aiurea, semnalizatoarele nu au nici o legatura cu farurile alea turtite. Ati vazut vreodata seara blocul spate iluminat? Ingrozitor!!! Un amestec penibil de forme geometrice, iarasi fara nici o legatura aparenta intre ele. Trapez pe hayon cu semicerc pe stalpul C! Si un diletant ar fi putut scoate mult mai multa armonie. In interior, materialele sunt mediocre (ati vazut noul Grandeur de la Hyundai? Intamplator un vecin si-a luat unul). E rusine pentru BMW cu materialele astea. Or fi in economii ca sa-l poata plati pe Bangle! Volanul e aproape plin, astfel incat la un bracaj usor , pa instrumente! Da, stiu, mai e si optiunea cu volanul de acu' 10 ani, multifunctional, lansat pe 5 in '95, dar asta n-are iar nici o legatura cu design-ul bordului (daca o fi vorba de vreun design). Ideal ar fi sa intrerupa productia si sa-l faca din nou.