Jump to content

sby

Contributors
  • Posts

    157
  • Joined

  • Last visited

About sby

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    DE

Previous Fields

  • Masina
    E70 35d

Recent Profile Visitors

9814 profile views

sby's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

30

Reputation

  1. Superb exemplar! @neo_andersson sunt curios cu ce te-ai hotarat sa o inlocuiesti. Spor la vanzare!
  2. Michelin CrossClimate mi-au placut ca si comportament - aderenta foarte buna pe ud/ zapada, zgomot redus. Pentru mine a fost un best buy, dar eu le-am avut pe masina de naveta acum cativa ani (Seat Mii ). Nu stiu cum s-ar descurca sa puna puterea jos la M140i.
  3. Mie imi pare a fi un seria 4 F36
  4. Am patit aceeasi treaba la un E60 3,0d acum ceva ani. La mine a fost filtrul de motorina colmatat dupa o alimentare la un Petrom obscur. Dupa schimbarea filtrului si-a revenit complet.
  5. Daca a ramas fara benzina, posibil ca pompa a tras aer si s-a dezamorsat. In service se amorseaza la loc, pui benzina si ai scapat. Problema apare daca ai dat mult la automat pana ti-ai dat seama ca nu are benzina, atunci exista riscul sa o arzi. Imi pare sincer rau de toate pataniile pe care le ai cu masinuta, ti-am urmarit topicul intrucat am avut si eu un E39 cu acelasi motor si am fost indragostit de el. E super rafinat si placut de condus odata pus la punct, dar poate fi o mare bataie de cap pana reusesti sa-l aduci in mintile lui.
  6. Nu, compar un seria 3 inaltat (E83) de 250.000km cu un Focus inaltat de 60.000km, care cel mai probabil nu prinde 120.000 in posesia mea Si asta dpdv fiabilitate, costuri de intretinere, etc. Sigur ca X3-ul are atuurile sale, dar la varsta si nr de km de mai sus, sunt diluate de variile probleme inerente. In cazul meu e simplu: vreau X3, il iau pana in 3 ani si 100.000km. Nu-mi permit, ma uit si in alte curti.
  7. @seaman - De acord cu tine, eu ma orientez in limita a trei ani si 100.000 km. Daca bugetul alocat nu e suficient pentru o masina premium din clasa de care am nevoie, in limitele de mai sus, incep sa ma uit la alternative main stream.
  8. Nu ma dau mare cunoscator, dar nici atehnic nu sunt. Prefer insa sa imi fac mentenanta la masini in reprezentantele dedicate. Asta din varii motive care au fost discutate pe forum cu alte ocazii. In acelasi timp, nu incerc sa dau exemplu negativ BMW-ul. Am avut BMW-uri cu care nu am avut nici o problema majora. Exemplu fiind X5-ul din semnatura pe care l-am achizitionat in 2012 (la 25.000km) si inca merge ceas. Eu unul m-am lecuit cu masinile premium rulate excesiv, la preturi atractive.
  9. Pai o sa-mi spun si eu scurt parerea si anume, pledez pentru masini mai noi, chiar achizitionate in rate. Asta bazandu-ma pe experienta personala, iar aici voi da doar un exemplu elocvent, desi m-am regasit in situatia respectiva de mai multe ori (de, invat greu...) Cumparat un E83 3.0sd de 12 ani vechime la 247.000km. Masina cu istoric service full, km reali garantati pe factura si verificati in reprezentanta, auto in stare buna considerand varsta si nr de kilometri. Lasand la o parte costurile referitoare la impozit, asigurari, combustibil, etc pe care le consider subiective, mai jos sunt costurile referitoare la investitiile pe care le-a necesitat masina intr-un an de zile (servisat exclusiv in reprezentanta BMW in Germania): - Baterie noua: 485 EUR - Discuri si placute fata: 800 EUR - Galerie admisie + ceva furtune de vaccum: 800 EUR - Schimb ulei + filtre + placute si discuri spate + senzor de ploaie si lumina + pompa de la instalatia de spalat parbriz + ceva bucsa la volan: 1500 EUR Adica vreo 3600 EUR investiti, fara a lua in calcul setul de anvelope de iarna, dar si stressul si timpul pierdut in service. Urmau de luat in calcul in perioada imediat urmatoare: - Turbinele: diagnosticate ca fiind pe duca. Cost inlocuire: 2000 EUR - DPF - Furtune imbatranite (toate) - Anvelope Vara Am vandut masina dupa un an si aproximativ 15.000km parcursi, pierzand vreo 2000 EUR din pretul de achizitie (vandut rapid unui dealer), rezultand astfel un cost de aproximativ 5600 EUR pentru un an de utilizare doar in reparatii si devalorizare. Ca sa inchei, am ales ulterior sa achizitionez in rate un Ford Kuga de trei ani vechime, cu garantie, 60.000km rulati si anvelope noi vara/ iarna. Masina ma costa anual o treime din costul de mai sus in rate, dar, cel mai important pentru mine, a redus stressul si timpii morti.
  10. Cel putin din punctul asta de vedere, poti sta linistit: la BMW, in general nu pica chestii mici si nimic din ce pica nu costa 100 de lei... :frantics:
  11. Pai da, si sigur nu avea nici basca politistul...
  12. Ce-i drept, pe acelasi model, putem schimba motorul de fiecare data cand e necesar un schimb de ulei... pacat sa-l contaminezi, ca-i scump!
  13. Conform planului de service, lichidul de frana se schimba la fiecare doi ani. Chiar azi dimineata am primit notificare de la service (reprezentanta) ca e timpul pentru un schimb de lichid de frana la un E83 3.0SD La fiecare masina avuta (diferite marci, dar si BMW), lichidul de frana s-a inlocuit la fiecare doi ani.
  14. Am patit si eu la A3-ul din dotare sa trebuiasca sa completez iarna cu lichid de racire. Fara sa existe suspiciunea ca pierde pe undeva, benzinar...
  15. Salut, am avut o problema asemanatoare cand se slabise bateria: cutia dadea socuri la trecerea din D in P si invers. In mers era ok. Dupa schimbarea bateriei, problema a disparut.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.