Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Asul22

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316 I

Asul22's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Zici ca ai "verificat bobinele". Nu e suficient. Schimba-le si ai sa gasesti rezolvare. Bafta. Ai avut mare dreptate, dupa ce am schimbat o carca de piese dupa asa zisi mecanici priceputi, am schimbat si bobinele si gata. Multumesc frumos si numai bine.
  2. Zici ca ai "verificat bobinele". Nu e suficient. Schimba-le si ai sa gasesti rezolvare. Bafta. Salut. Au venit astazi la mine niste baieti super ok, mi-au verificat masina complet si mi-au spus ca sunt perfecte bobinele, bujiile, injectoarele, masina are compresie, sonda lambda si debitmetrul sunt bune. Ei au fost de parere ca de vina este catalizatorul. O sa ma duc in service cu ea sa il dau jos si sa il verific. Codurile de eroare au fost P1341, P1347 si P1349, 274E, 2743 , 2744. Nu stiu ce sa mai zic, nici nu imi vine sa arunc 1.000 de ron pe bobine cand 3 persoane le-au verificat si au zis ca sunt bune, nu am de ce sa le schimb. Multumesc frumos oricum pentru sfaturi. Am postat problema mea si tot ce am facut, in ideea ca daca mai pateste si altcineva la fel ii poate folosi si poate scuti niste bani. O zi buna tuturor.
  3. Nu mai inteleg nimic. Dupa tester a reiesit ca trebuie sa schimb bujiile, sa verific bobinele, pompa de benzina, sa schimb senzor auc si senzor ambient. Am schimbat bujiile cu NGK noi, am verificat bobinele dar face la fel, am impresia chiar mai rau. Sa fie toate aceste probleme de la pompa de benzina, pentru ca debitmetrul si sonda lambda nu au nici ele nimic, sau cel putin pe tester nu a iesit nimic. Imi este si teama sa ma mai fatai asa cu ea, pentru ca nu mai trage deloc si nu as vrea sa o stric si mai rau. Maine astept pe altcineva cu testerul sa mai aud o alta parere si sa imi notez toate codurile de eroare pe care mi le da sa le postez aici.O zi buna tuturor.
  4. Asul22

    e46 316i

    Salut, eu am un 316i din 2002 si sunt foarte mandru de ea, desi sunt destui care rad de ea si au impresia ca daca au 320 sau motorizare mai mare, un 316 sau 318 este praf, am mai avut discutii pe tema asta si nu neaparat pe forum, si cu alte ocazii, in care daca spuneam ca am bmw cu 116 cp parca spuneam ca am o caruta cu euro 0.23, 3 roti si un rulment si fara volan. In sfarsit, dupa 2 ani de cand am aceasta masina am ajuns la concluzia ca cel mai important este sa fii multumit de masina ta. Nu vreau sa spun cat imi consuma mie masina pentru ca nu ma crede nimeni, atat doar ca eu sunt foarte multumit si de consum si de masina per total. Intr-adevar imi place foarte mult ce senzatii iti ofera un motor de 3 litri, este net diferit fata de micutul meu n42 de 1.8, nici nu avem ce discuta despre acest aspect. Ma mai gandesc totusi si la costurile unei masini cu motorizare mai mare, casco, impozit, rca, revizii, etc. pentru ca nu sunt de neglijat, iar atata timp cat eu ma simt bine cu masina mea si momentan nu imi permit altceva mai bun, parerile altora nu ma intereseaza. Nu am pretentii la ea mai mari decat trebuie, adica sunt constient de ce poate ca performante si nu visez. Este din 2002, are si optiuni destule, am avut si probleme cu ea, doar este o masina, un fier, si asta e.Chiar acum trebuie sa investesc iar ceva bani in ea, dar tragand linie pot sa spun ca eu sunt multumit si nu am de ce sa imi fie rusine cu un 316i din 2002. Nu cred ca traiesc in tara in care sa ajung sa imi fie rusine de masina pe care o am, un 316 i. Mai repede imi este rusine ca traiesc inca in tara asta de doi lei, in care se fura de se rupe peste tot legal in loc sa fi plecat demult de aici. Oricum, eu doresc tuturor membrilor acestui forum sa se bucure de ceea ce au si mai ales sa aprecieze, ca la ce viata avem in tara asta este mare lucru sa mai poti sa te bucuri de masina ta, ca avem destule taxe, griji, greutati si benzina la intrecere cu gramul de aur. O seara frumoasa tuturor.
  5. Salut si La Multi Ani tuturor membrilor. Stiu ca s-a mai discutat despre check engine, sunt doar curios si eu sa aud cateva pareri, inainte de a ajunge cu ea in service, pentru ca are niste manifestari destul de ciudate. Cu masina pe liber, vibreaza de parca e tractor, becul de la check engine cateva minute palpaie dupa care ramane permanent aprins, ce mi s-a parut dubios, faptul ca in timpul mersului, huruie motorul foarte rau, mai ales cand o accelerez, abia trage, si parca cu cat merg mai mult cu atat face mai rau. Masina este un 316i benzina 1.8, 2002, 116 cp. Multumesc frumos si o seara buna tuturor.
  6. Salut, pompa servo s-ar potrivi la un 316i din 2002, facelift, motorul de pe 318i, n42 cu 116cp.Multumesc si o seara buna.
  7. Din Bucuresti sunt, maine poti sa vii sa le vezi, momentan sunt pe masina, dar sambata vreau sa le dau jos. Daca te hotarasti vorbim la telefon. O seara frumoasa.
  8. Jantele sunt in stare buna, nu sunt lovite, indreptate. Le dau cu tot cu cauciucuri, cele de pe spate sunt in stare f buna, cele de pe fata mai uzate. Pret fix 150 EURO. Tel. 0769.60.77.40
  9. Salut, daca mai este valabil, cat vrei pe ea, fara motoras? O seara buna.
  10. Salut...am pus un tester pe masina si mi-a gasit urmatoarele: 1. Alternator (am rugamintea, daca stie cineva, se poate pune un alternator de pe unul fara facelift pe al meu care are facelift, sau macar stie cineva de cat este alternatorul pentru 316i, 2002, facelift, 1.8, 115 cp ca sa stiu sa il caut de pe acum). 2. Senzor vibrochen 3. Senzori axe cu came, unul de evacuare si unul de admisie. O sa le iau si o sa va tin la curent daca se remediaza problema sau nu. O seara placuta tuturor.
  11. Stiu ca cel de la frana de mana este rosu, dar dupa ce ce pornesc motorul ramane aprins de culoarea galben, ar trebui sa se stinga de tot.Frana de mana functioneaza, frana am la masina, iar becurile astea raman aprinse, nu se sting, si dupa ce pornesc motorul.Iar eu am descris doar ce s-a intamplat in speranta ca are cineva o idee, sau a mai patit, ca daca stiam eu nu mai postam.Iar becurile de la baterie si ulei raman si ele aprinse, cu motorul pornit si nu inteleg nimic. Si nu inteleg nici de ce mi se opreste motorul cand incerc sa o accelerez, dar cu 1 si a 2-a am reusit sa ajung acasa, desi mi s-a oprit si asa de vreo 3 ori. Am uitat sa mentionez ca azi dimineata am alimentat de la OMV cu carrera 95, sa fie de la benzina ceva, nu stiu nu imi explic ce s-a intamplat. Si nici eu nu fac legatura intre opritul motorului si avariile de pe bord.Masina, ce sa ii cer...fier. Mersi frumos oricum.
  12. Salut. Am patit astazi o chestie ciudata.In timpul unei depasiri, m-a zgaltait si s-a auzit ca si cum s-ar fi rupt ceva, apoi imediat s-a oprit motorul si s-a blocat volanul. (abia am reusit sa o redresez si noroc ca cel care il depasisem si-a dat seama ca s-a intamplat ceva si a oprit imediat si a dat pe avarie sa vada cei care veneau din spate.phew). Vreo 15 min dupa aceea nu pornea deloc motorul si aveam pe bord aprinse martorul dsc si frana de mana, amandoua cu galben, bateria si uleiul cu rosu. Am lasat-o in pace vreo 20 min, a pornit, mergeam cu ea 2 min, se oprea iar motorul, cu aceleasi erori in bord. Dupa vreo 5-6 porniri si opriri, am reusit sa merg cu ea doar cu a 2-a pana acasa. Acum daca o pornesc, vad ca porneste ok, dar nu pot sa merg cu mai mult de 30 km la ora ca se opreste imediat motorul, si imi raman aprinse in bord dupa ce plec cu ea dsc-ul si frana de mana. Daca are cineva vreo idee ce ar putea avea, oricum o sa imi fac o programare la filaret cu ea, dar macar sa imi fac o idee ce ar putea avea. Masina este un 316i, 2002, 1.8, 115 cp, facelift. Va multumesc frumos si sa aveti parte de o duminica frumoasa fara incidente.
  13. Salut, imi poti spune te rog frumos preturile pentru set bucsi bascula fata, chedere usi fata, senzor temperatura exterioara, pentru un 316 i 2002, facelift, 115 CP.Eventual pentru bucsi sa imi spui si daca sunt cu tot cu capacul acela, sau sunt doar bucsile simple ca stiu ca ele stau intr-o carapace de metal.Multumesc frumos si o seara placuta cu tot cu metal,set: 240lei/qwp sau 490lei/original sau 340 lemforder;senzor temperatura 100lei/prod sau 118lei/original;cheder usa 200lei/buc/original As vrea sa iau un set de bucsi la 240 lei si senzorul de temperatura exterioara.Daca poti sa imi dai un nr.de telefon sa te sun sa imi spui cum sa fac, unde sa vin, etc. Imi poti spune te rog mult si pretul pentru niste stergatoare, pentru aceeasi masina? Multumesc frumos. O zi buna.
  14. Salut, imi poti spune te rog frumos preturile pentru set bucsi bascula fata, chedere usi fata, senzor temperatura exterioara, pentru un 316 i 2002, facelift, 115 CP.Eventual pentru bucsi sa imi spui si daca sunt cu tot cu capacul acela, sau sunt doar bucsile simple ca stiu ca ele stau intr-o carapace de metal.Multumesc frumos si o seara placuta
  15. Salut, am si eu nevoie pt un 316i facelift 2002, de capacul de la ulei, busonul acela patrat. Daca poti sa imi spui un pret si daca vine cu tot cu garnitura, pt ca de fapt de garnitura aia am nevoie pt ca a mea s-a rupt. Dar prefer sa iau si capacelul ala nou ca sa tina mai bine, ca imi da ulei pe afara destul de rau. Mersi frumos si o duminica placuta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.