Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

CosminBC

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 330D Touring@ 150KW

Recent Profile Visitors

890 profile views

CosminBC's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am un 520d, tocmai i-am schimbat blocul motor+chiulasa. Intampin urmatoarele probleme: dimineata porneste destul de greu, se invarte de 2-3 ori, tin apasata pedala de acceleratie la fund in momentul in care pornesc motorul, si raspunde de abia dupa vreo 5 secunde. De altfel, dupa ce am pornit, are o latenta in acceleratie, se tureaza greoi... de abia dupa 2mii de ture devine suficient de responsiva. Ce poate fi ? Pe tester, i-a dat cantitatea de aer vreo 540 din 610g cat trebuie sa aiba, deci debitmetrul am inteles ca nu este dus. Si EGR-ul am inteles ca functioneaza destul de bine. Poate fi din soft ? Sa fie vreo pompa ce nu alimenteaza corect ? Pe tester nu imi da nimic. Pompa de injectie e bine pusa pe punct, consumul afisat de bord e mai mare ca inainte, de altfel am senzatia ca nici acul de la combustibil nu afiseaza prea corect. CE SA FAC? Mersi anticipat
  2. Am vazut o firma din Romania comercializeaza asa ceva... castrol syntec import SUA. Scrie pe bidon: for gasoline engines. Mere moare si pe dizel ? Am un M47 in 204cp. STITI CEVA DESPRE FIRMA ?... uleiuri punct ro
  3. 330d, consum oras la mine 11-12 alergata... mers usor undeva sub 10, la drum 6,5 cu clima. raspunsuri fooarte bune la acceleratie. treptele 1,2 cam violente si galagioase(multiplicate sa traga tare). eu as fi luat 320d, dar am avut pb. cu motorul de 2000, iar 3000, e adevarat e mai fiabil, cel putin pana acum. 1000-1900rpm trage ca aprope ca orice diesel... dupa care se dezlantuie. Succes!
  4. am schimbat eu la 520d... diferente inainte dadea un pic de fum... acum aproape deloc parca intra turbina mai frumos scoate-l si spala-l.... nu prea merita investitia
  5. Maine vreau sa vin in Bucuresti sa vad un motor. Stiti careva pe cineva, la vreun service ceva, sa poata lua o compresie ??contra cost bineinteles AM MARE NEVOIE!
  6. Deci... se poate pune sau nu ? Am gasit in buc 1 motor dp un 320d 136cp. Se pricepe cineva( sa ia o compresie sa se uite la turbina ).
  7. 520D(136CP)... masinuta cu belele, dupa ce am rectificat arborele(schimbat cuzineti, 1 biela), a inceput sa trancane. Ma duc la mecanic aflu ca e LINIA(arborele) :). Am gasit in DE motor M47 136cai de pe un seria 3. 1. SE POATE MONTA ? Trebuie adaptat ceva ? Inca o intrebare... cam care ar fi procedura daca as vrea sa pun: 2.M47D4(motorul de 150 cai) 3.sau un M57(525D)? SE POOATE ASA CEVA ? 4.Merita sa... schimb doar arborele cotit impreuna cu setul motor( si cele ce se cuvin ) sau sa iau alt motor. ASTEPT SFATURI! Multumesc
  8. ceva referitor la ce am intrebat ? nu cearta :twoup:)
  9. Salutare! Ca proaspat posesor de 330d touring, adus saptamana trecuta din DE, am cateva intrebari. Model E46, 05/2005, 150kw, 15900euro, 90.000 km, scaune electrice, navigatie etc. De kilometraj nu sunt ferm convins ca e cel real, dar pot spune despre motor urmatoarele. Am facut test 80-120 in a 4-a si a 5-a si la timp a iesit cum trebuie. Inainte sa o cumpara am facut o diagnoza la o reprezentanta BMW si am gasit urmatoarele erori: DIS: Basissystem CD52.0 V52.01.01 DIS Programme V 54.0 (13/01) ger 0 Germany ZKE- 6C LIN-BUS: keine Antwort Fahrerspiegel - statischer Fehler - Fehlerhauftigkeit 31 - Spiegelverstellung Fahrersite B5116_46002 DDE- 4232 Gluhkerze Zylinder 3, Ansteuerung - Unterbrechung - Fehler momentan nicht vorhanden - Fehler wurde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen - Gluhsteurung B1362_D5GSG SZM- 15 Unterspannung Sitzheizung - momentan nicht vorhanden - Fehlerhaufigkeit 1 - Sitzheizung links B5203_00005 - Sitzheizung rechts B5203_0006 Din test am inteles ca exista o problema la bujia incandescenta din cilindrul 3. Mentionez ca in Germania am schimbat la un ATU, filtru aer, polen, motorina(vreo 2 sau trei, inclusiv pe sub masina), ulei(castrol edge 0-30w), filtru ulei. Exista la pornirea la rece o oarecare variatiei a turatiei la relanti de 40-50rpm cred, care se stabilizeaza in 30 de secunde. Cand motorul e cald (89C verificat cu functiile TEST), variata relantiului e 747-753( e in regula ??). Consumul l/h fara AC e de 0.7, fara a varia. La modulul 14 de test, dupa ce am facut diagnoza nu mai apare nici o valoare. Parametri care vi i-am spus sunt buni ? Ce ar fi bine sa ma schimb? Ce inseamna erorile din test ? Ma gandeam la urmatoarele sa schimb urmatoarele: - duza epurare gaze(filtru epurator e acelasi lucru?cat costa?) - curatare EGR ( cum se face si cat costa ) - baterie - furtunase retur motorina, furtun vacum turbo - lichid frana, freon racire, ulei servo, curele - bujia de p cilindrul 3 Ar putea exista probleme la injectoare ? Cum imi pot da seama ? Consumul mediu cu AC 70 afara, 30 oras e 7.5. Astept opiniile voastre
  10. Salutare! Ca proaspat posesor de 330d touring, adus saptamana trecuta din DE, am cateva intrebari. Model E46, 05/2005, 150kw, 15900euro, 90.000 km, scaune electrice, navigatie etc. De kilometraj nu sunt ferm convins ca e cel real, dar pot spune despre motor urmatoarele. Am facut test 80-120 in a 4-a si a 5-a si la timp a iesit cum trebuie. Inainte sa o cumpara am facut o diagnoza la o reprezentanta BMW si am gasit urmatoarele erori: DIS: Basissystem CD52.0 V52.01.01 DIS Programme V 54.0 (13/01) ger 0 Germany ZKE- 6C LIN-BUS: keine Antwort Fahrerspiegel - statischer Fehler - Fehlerhauftigkeit 31 - Spiegelverstellung Fahrersite B5116_46002 DDE- 4232 Gluhkerze Zylinder 3, Ansteuerung - Unterbrechung - Fehler momentan nicht vorhanden - Fehler wurde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen - Gluhsteurung B1362_D5GSG SZM- 15 Unterspannung Sitzheizung - momentan nicht vorhanden - Fehlerhaufigkeit 1 - Sitzheizung links B5203_00005 - Sitzheizung rechts B5203_0006 Din test am inteles ca exista o problema la bujia incandescenta din cilindrul 3. Mentionez ca in Germania am schimbat la un ATU, filtru aer, polen, motorina(vreo 2 sau trei, inclusiv pe sub masina), ulei(castrol edge 0-30w), filtru ulei. Exista la pornirea la rece o oarecare variatiei a turatiei la relanti de 40-50rpm cred, care se stabilizeaza in 30 de secunde. Cand motorul e cald (89C verificat cu functiile TEST), variata relantiului e 747-753( e in regula ??). Consumul l/h fara AC e de 0.7, fara a varia. La modulul 14 de test, dupa ce am facut diagnoza nu mai apare nici o valoare. Parametri care vi i-am spus sunt buni ? Ce ar fi bine sa ma schimb? Ce inseamna erorile din test ? Ma gandeam la urmatoarele sa schimb urmatoarele: - duza epurare gaze(filtru epurator e acelasi lucru?cat costa?) - curatare EGR ( cum se face si cat costa ) - baterie - furtunase retur motorina, furtun vacum turbo - lichid frana, freon racire, ulei servo, curele - bujia de p cilindrul 3 Ar putea exista probleme la injectoare ? Cum imi pot da seama ? Consumul mediu cu AC 70 afara, 30 oras e 7.5. Astept opiniile voastre
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.