Jump to content

edit

Contributors
  • Posts

    2388
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    112

edit last won the day on November 12

edit had the most liked content!

2 Followers

About edit

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

17686 profile views

edit's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

996

Reputation

  1. Bravo man. Asta e imperecherea corecta de anvelope fata spate. In felul asta ai anvelope cu diametru si implicit circumferonta identice. Cei de la bmw sufera de un retard sever iar 245/35 imperecheaza cu 275/30
  2. masina este cu tractiune fata si la nevoie intra spatele. nu invers. relax, nu conteaza stelutele. nu conteaza nici profilul diferit intre cele 2 punti. esti un sofer normal cu o masina normala, de putere mica. daca conduceai M5 vrand sa faci o ora intre bucursti si constanta, da, conta faptul ca cele 2 punti au anvelope diferite. condu masina asa cum e, uzeaza anvelopele, iar la urmatorul set de anvelope cumperi ce trebuie.
  3. stiu, insa nu ma pot abtine. mie imi place sa golesc rezervorul pana il usuc si sa fac plinul pana in buson. de la momentul in care pompa de benzina sare prima data la umplerea rezervorului, mai fortez pt exact 5 litri. stiu ca golirea totala si umplere totala pot duce la defectiuni. am 600.000km de soferie si pana acum am scapat. probabil o voi pati candva.
  4. Si 550e tot cu asa ceva vine sau cu echivalenta de la Bridgestone, Michelin si Pirelli. Am in contract asta. Dupa cum ziceam, le scot la vanzare si cumpar altceva
  5. Schimburile sunt la 15.000 sau un an pt masina asta. Am depasit cu 3 saptamani termenul de un an ca sa strang 9000km parcursi. Chiar cu o zi inainte de revizie m-am intors de la un drum de aproape 750km. Mi-au schimbat si filtrele de aer si polen. Erau destul de curate. 15.000 este normalitatea in schimbarea acestor consumabile.
  6. pai seria 5 va inlocui A6-le. Grecale sta 10 ani minim, daca nu imi face probleme. are 11.000km in fix 17 luni.
  7. @snaker444, imi spui cu ce marca si model de anvelope au venit jantele tale de vara de 20? eu mi-am comandat G60-ul cu aceleasi jante.
  8. Am mers si eu pe autostrada care ajunge la Munchen dinspre Austria, pe ciotul ala dupa Braunau am Inn, dar a fost slabut de tot cu vitezistii. Mers la bara vreo suta km cu un RSQ8 care nu avea chef sa treaca de 220kmh. In rest, lume linistita, pe la 140kmh in general. Eu nu eram dispus sa trec de 220 deoarece aveam anvelopele la final de viata
  9. Cred ca am mers de peste 5 ori peste 20km cu range zero. 10km cu range zero, la ordinea zilei.
  10. edit

    BMW X4 M40i

    pai pt ca A6 are abia 71.000km. si vreau sa ii torn cativa km pana o vand, in martie. o sa vina un baeat la primavara sa imi reproseze ca e scumpa si nu are trapa, ca a gasit el una tot din 2021 cu trapa la 30.000 euro cu 150.000km, cum ar veni abia cu rodajul facut. pana in martie nu am de unde sa ii adun mai mult de 75.000km
  11. edit

    BMW X4 M40i

    deci omul si-a luat M ca sa mearga la economie, daca 9% este estimare pt 100-120kmh maxim. am fost si eu in Bulgaria acum 3 saptamani, pana la Kazanlac, 550km dus intors, tot 10% cu A6, fara autostrada, insa cu ceva omor la masina.
  12. edit

    BMW X4 M40i

    cand Aldea merge ca mortul, normal ca ia 9.3% cu x4 M440i. am mers si eu pana in Vaduz in vara, 180kmh prin Romania, 160-180 prin Ungaria, 140-160 prin Austria, 200-220 prin Germania, cu sedan cu motor de 2 litri, deci mai usor, mai aerodinamic si am consumat 10% fix. cu X4 M440i, fara 15% nu scapi in ritmul asta.
  13. edit

    BMW X5 45e

    Man, uleiul tau are cateva mii km. Ai mers si pe electric. Uleiul are primele semne vizibile de degradare la 15.000km Care aveti bani de dat, ii primesc eu.
  14. Din pacate nu am. Stiu ca nu e bine, insa sitiatia e putin probabila ca secundele respective sa fie fatale. Important este ca au luat in calcul si nu au lasat la indemana hazardului.
  15. La grecale deschiderea usilor este prin apasarea unor butoane Totusi, la usile fata am niste clapete mecanice de care trag, in situatia unir astfel de intamplari sau daca masina ramane fara baterie
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.