Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

edit

Contributors
  • Posts

    2425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    116

edit last won the day on December 24 2024

edit had the most liked content!

2 Followers

About edit

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

23438 profile views

edit's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

1k

Reputation

  1. edit

    BMW X5 45e

    devalorizarea e maxima in primii 2-3-5 ani, ulterior se linisteste. de ce ai vandut cayenne-u si 550-ul asa repede? e ok 65k acum pe un x5 si dupa 5 ani sa scapi de el la 25, timp in care probabil il folosesti pe al 100k km sau mai mult. ca sa il iei tu acum la 65k, are deja 3-5 ani vechime. nu vad nimic anormal ca o masina de 100k-120k euro sa coste dupa 8-10 ani 25k euro la vreo 200k km sau mai multi.
  2. la 150k nu e coapta, insa te poti astepta la diverse din partea ei, inclusiv sa te lase in drum pt o defectiune de 200 euro. in principiu, parerea mea este ca o masina pt a fi perpetuum mobile pt tine, trebuie inlocuita la 150k km dar cum vrea omul nostru, la 522k, sigur e coapta.
  3. am mers si eu intr-un E klasse acum 15 ani, masina care facea 2-3 curse pe zi de la aeroportul Milano si pana la Brescia. avea 480.000km in 4 ani nu stiu de ce un om ar cumpara o asa masina. la 15.500 euro se pot gasi masini bune.
  4. @six in line, la prostiile debitate de unul la volan in drum spre piata. Vezi practic.
  5. Ai dreptate, a fost un sq7/8, V8 tdi 435cp, imediat dupa lansarea modelului de baza Q7/8. Motorul asta a mai fost pus pe cayenne, panamera si bentayga. De ce spui ca e dezastru?
  6. Inteleg ca dupa aflarea specificatiilor actualei generatii de M5, toate preturile m5-urilor sh din generatia anterioara aflate la vanzare au crescut
  7. dar ala este entrylevel la 43amg. entrylevel la seria 5 inseamna pocnitori sub 200cp. deja la 394cp pt seria 5 inseamna o elita de maxim 1% din gama seria 5 care circula pe strazi. spre exemplu, cel mai prost vandut panamera, este cel entry level, cu cel mai slab motor. dar da, daca vrei, poti organiza un drag race care sa iti convina si sa iasa in favoarea ta
  8. pai nici nu e nevoie, GT43 si-o ia de nu se vede, mai ales ca e si porc greu pe langa tabla goala de 545e. probabil au aceeasi greutate. plus ca ajuta faptul ca boostul motorului electric de la 545 este maxim inca din secunda zero, o masina cu motor exclusiv termic trebuind sa urce la turatie mare
  9. E klasse W213 si A6 C8 sunt colegii de generatie ai lui G30, la fel fiind si derivatele M, RS si AMG. exista 1 -2 ani in care anumite modele noi se suprapun peste modele vechi ale competitiei. cand E63AMG pe platforma noua de W214 va aparea pe piata (probabil anul asta), acea masina va fi concurentul actualului M5. cred ca anul asta apare o noua generatie de A6, redenumita A7 iar derivatul RS care va aparea in 2026 va fi colegul de generatie a lui M5 din clipul de mai sus. faptul ca astia de la carwow au facut un drag race cu masini random e ok, insa observatia mea ramane valabila, M5-ul este lent in raport cu niste masini din antichitate cu care a concurat, indiferent ca nu va place sau ca gasiti scuze. Daca M5-ul era si el touring, cu cateva zeci de kg in plus, ma si indoiesc ca mai castiga acest drag. nu e vorba ca tin cu vreun brand, dar trebuie si un echilibru aici pe forum, ca apoi nu mai vedem realitatea
  10. da, da. motorul termic are 585cp pe M5, alaturi de motorul electric. M5 competition din generatia anterioara avea 625cp. Parca aia era cea mai puternica varianta de 4.4L, deci mai exista o rezerva de 40cp. Nu cred ca vor mai pune extra putere din motorul electric pt un eventual competition. Actuala putere a motorului electric este pe toate modele de BMW si e maximul care se gaseste in gama iar upgrade-ul actual de motor electric abia este venit. victoria din linkul de acum cateva zile, desi victorie, este destul de gafaita in fata unor modele vechi, pe apus de viata.
  11. Eu am avut pe g30 acel model de hankook si au fost super ok. Kumho ca brand sunt mult sub hankook. Se pun hankook si pe M5
  12. E adevarat. Mi se pare infim totusi avantajul lui M5 fata de celelalte doua, avand in vedere ca e masina de generatie noua. Tinand cont ca entrylevel-ul din noua generatie E53amg vine cu 612cp, f probabil E63 sa vina cu powertrainul de pe S63 e performance, de peste 800cp. Urmatoarea generatie de RS f probabil va avea powetrainul de pe cayenne turbo e hybrid si intr-un final M5-ul asta poate sa ajunga cel mai mare fail dintre toate generatiile de M5.
  13. RS6 are 150kg in plus fata de ceea ce scrie acolo in clip.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.