Jump to content

edit

Contributors
  • Posts

    2404
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    115

edit last won the day on December 11

edit had the most liked content!

2 Followers

About edit

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

19145 profile views

edit's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

1k

Reputation

  1. edit

    2025 BMW X3 G45

    Pt glc nu poti sa comanzi motorizarea 450 cu 6 in linie si 381cp, identica cu bmw. Nu poti comanda pt ca nimeni nu ar mai lua Glc43 cu motor de 2 litri. Trebuiau sa puna acel 3 litri in linie pe glc 43amg si gata. F probabil o vor face la facelift...si e posibil sa foloseasca varianta de 449cp asa cum are CLE 43 amg
  2. edit

    2025 BMW X3 G45

    mi se pare ca XM arata inzecit mai bine in realitate fata de poze
  3. edit

    2025 BMW X3 G45

    pai daca mercedesul era chel line si/sau cu motorizare mai proasta tocmai cu scopul de a se demonstra fals superioritatea bmw... niciodata nu as cumpara bmw X3 la pret egal sau la 90% din pretul mercedes. la 80% din pretul de glc, da.
  4. edit

    2025 BMW X3 G45

    tu care ai nevoie de diesel, are mercedes unul pervers de 367cp +23 din mild hibrid. rupe!
  5. edit

    2025 BMW X3 G45

    Arata rau de tot. GLC e din alta liga dpdv design
  6. si daca nu ai da 180-200, practic nu consuma ulei deloc? practic, verifici uleiul, este absolut tot uleiul in motor, te urci la volan, mergi cu 180-200 si constati ca a disparut 1 litru? 1 litru la 5000km nu e mult, daca acest ulei se arde constant in timp, dar este mult daca necesita un litru de ulei la un drum in care tu o birjaresti mai tare. sunt masini noi care consuma 1 litru la 1000km, 1 litru la 5000km. avem la firma. masina ta nu e nici veche si nici noua...personal nu mi-as bate capul daca consumul asta de ulei este constant.
  7. eu am condus X5 cu supensie standard 100%. barca totala. mi s-a parut si foarte nesigura la nivelul in care masina isi cauta oportunitati sa te omoare.
  8. A condus sotia la intoarcere si media consumului a coborat la 16.1%. Tinand cont ca la dus am avut 19.6% si aplicand matematic, rezulta la intoarcere 12.6%. Nevasta mea a mers 120-140 pe DN, rar peste sau sub. Pe autostrada a mers 150-170, niciodata peste (in fapt viteza max in bord a fost 169kmh), dar a fost nevoita sa coboare de indeajunse ori la 130-140. Deci ea nu a condus incet, insa nu a prins dementa de trafic de la dus si nici nu stie de capul ei ca sa dea vreun kick down si full throttle.
  9. Nu cred, man. In conditii normale ia 15% in bucuresti. X5 40i a lui frate miu ia 18% si asta condus frumos de nevasta sa. Probabil eu cu X5-ul as merge cu 20% in buc. Drumul exemplificat mai sus a fost exceptional. Dupa 2 ore prin bucuresti pierdute ca sa fac 12km sa ies din oras, eram frustrat la maxim. Si nici apoi nu a fost liber, de am necesitat o ora si 20 min pt a parcurge 115km, cu toate ca peste tot pe unde am avut ocazia am mers intre 150-180. Am avut spre 50 de situatii cu kick down urmate de accelerari cu pedala la fund pt secunde intregi. In restul situatiilor, nu imi aduc aminte sa fi accelerat fara ca cutia sa nu retrogradeze 1-2 trepte. Probabil cu un X3 40i ardeam 22% si cu x5 consumam 25%. E si panta constant. Bucurstiul e la 50m altitudine, apoi ploiestiul la 150m iar comarnic la 550m
  10. Pe primii 10k km ai masinii am avut consum mediu de 12.5. Retarzii au facut masina asta sa isi reseteze singura consumul la 10k km. Acum, dupa alti 1230km cand a inceput contorizarea de la zero, am 14.3%. Faza este ca eu nu merg ca mortul. Am iesit din bucuresti, i am dat constant 160-180. DN1 l am mers si pe ala la 150 cu diferite varfuri peste viteza asta. Full throttle de zeci de ori si pe autostrada si pe dn cu plecare din kick down. Dar da, daca motorul era facut de nemti, sigur as fi avut ca medie pe termen lung 1 litru in minus.
  11. Mi a luat ieri 2 ore sa ies din centrul bucurestiului pana pe autostrada A3. Pana la Obor am ajuns aprox repede, in aprox 30 min, ulterior fiind necesare o ora jumate pt aprox 6km. Masina asta nu stie sa arate consum mai mare de 30% si acolo se blocheaza. Estimez ca am avut consum de peste 40%, deoarece dupa ce am iesit din oras, mi-au trebuit indejunsi km pt a-mi scadea consumul sub 30%. Ulterior i-am dat numai cu sutul in cur si am ajuns la Comarnic cu 19.6%, in 3 ore si 20 de minute.
  12. Bmw are geamuri de proasta calitate. Cred ca doar la seria 7, x7 si xm poti bifa geanuri cu pritectie termica. Trecerea de la G30 la A6 m a facut sa inteleg cat de proasta este sticla pe bmw. Si pe mine ma ardea pielea ca in autobuz.
  13. Nu imi dau seama cum le uzezi asa repdede. La 5er le am tinut 4 ani, 92600km, cat am tinut masina, insa erau gata la momentul ala. La A6 le am pe cele originale. 71.000km.
  14. da, da, stiu. si 245/40 cu 275/35 la G60 stau pe 8.5 fata si 10 pe spate. mi se par la limita absolut superioara 285 pe 10.5 si 275 pe 10 eu o sa vand anvelopele astea cand imi vine masina si o sa pun 255/40 pe fata pe janta de 8.5. E in regula, atat am acum pe A6 si e perfect. Pt mine nu sunt de dorit anvelopele intinse pe jante. pe spate o sa pun 285/35 pe janta de 10.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.