Jump to content

Septi

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i (1995)

Septi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 1.da este normal. 2.da este normal. motorul de BMW este racit in mers de tremo-cupla, care nu mia functioneaza dupa ce ai oprit motorul, deci furtunele se "inmoaie" dupa un timp mai indelungat 20-30 de min, in functie de temperatura de afara. daca ai tu alta/e explicatii....posteaza. Eu nu. mecanicul zice ca da. Eu am verificat doar antigelul. E curat ca lacrima. La deschiderea bushonului ai iesit aer si a crescut nivelul apei in vasul de expansiune. aerisirea si-o face singur ( motorul ). Nu am spus ca motorul se raceste in 4-5 ore. ci doar ca am verificat dupa 4-5 ore si furtunele erau la fel de tari ca in regim de functionare. Am desfacut putin busonul radiatorului, aerul a iesit si nivelul antigelului din vas a urcat mai sus.
  2. Eu nu. mecanicul zice ca da. Eu am verificat doar antigelul. E curat ca lacrima. La deschiderea bushonului ai iesit aer si a crescut nivelul apei in vasul de expansiune. Indicatorul de temperatura nu a trecut niciodata de jumatate indiferent de regimul de functionare. Totusi, dat fiind faptul ca zilele astea am remarcat furtune tari la rece, ma pun pe ganduri. Nu am ulei in vasul de expansiune, nu scoate "fum alb" masina functioneaza foarte bine... dar... am temeri Asta chiar nu e bine. Du-te la un mecanic, si spala radiatorul, posibil, cu siguranta are mizerii in el, dar asta nu e o problema prea mare. Totusi 4-5 ore......e altceva. Si eu tot E36-316-11/95 am. Radiatorul e nou-nout. are 2 saptamani. Am inlocuit termostatul cu tot cu cotul acela care pleaca din motor pentru ca era fisurat si a crapat de tot. Nu stiu daca e aerisita instalatia... se poate sa fie si din cauza asta? daca da, ce trebuie sa fac sa remediez situatia? Partea nasoala e ca de la mecanic vin...
  3. Asta chiar nu e bine. Du-te la un mecanic, si spala radiatorul, posibil, cu siguranta are mizerii in el, dar asta nu e o problema prea mare. Totusi 4-5 ore......e altceva. Si eu tot E36-316-11/95 am. Radiatorul e nou-nout. are 2 saptamani. Am inlocuit termostatul cu tot cu cotul acela care pleaca din motor pentru ca era fisurat si a crapat de tot. Nu stiu daca e aerisita instalatia... se poate sa fie si din cauza asta? daca da, ce trebuie sa fac sa remediez situatia?
  4. 1.da este normal. 2.da este normal. motorul de BMW este racit in mers de tremo-cupla, care nu mia functioneaza dupa ce ai oprit motorul, deci furtunele se "inmoaie" dupa un timp mai indelungat 20-30 de min, in functie de temperatura de afara. daca ai tu alta/e explicatii....posteaza. Furtunele raman tari si dupa 4-5 ore de la oprirea motorului.
  5. Eu nu. mecanicul zice ca da. Eu am verificat doar antigelul. E curat ca lacrima. La deschiderea bushonului ai iesit aer si a crescut nivelul apei in vasul de expansiune.
  6. Am un bmw 316i din 1995 102 cp. Am schimbat urmatoarele de curand: 1. radiator (cu vas de expansiune inclus) 2. termostat cu tot cu cot de cand am facut aceste schimburi, am urmatoarea problema: *** furtunele : cel de la radiator la motor se intareste foarte tare iar dupa ce deschide termostatul si cel de la termostat la radiator, la fel de tare. e normal? *** dupa ce motorul se raceste, furtunele raman aproape la fel de tari. care sa fie problema?
  7. doresc sa inchei acest topic prin a va spune tuturor ca am rezolvat problema. culmea, dupa atata stress si umblatura mi-a dat cineva solutia telefonic. dupa inca o diagnoza si o programare la desfacut motorul am luat legatura cu un mecanic din Arad si i-am spus povestea mea. mi-a spus scurt pe 2: baga cel mai naspa antigel si schimba busonul de la vasul de expansiune sa vezi dk mai curge. am cumparat unul nou la 48 lei. in ultimele 3 zile am facut cam 600 km si nivelul lichidului e exact unde trebuie sa fie. consider concludent, avand in vedere ca pierdeam in ultima vreme cam 500 ml/ 100 km. oricum, un fapt pe care l-am constatat imediat dupa schimbarea busonului e ca furtunele de la radiator la motor s-au "intarit" - faptul ca ele erau "moi" inainte de schimbarea busonului nu l-am mentionat, pentru ca nu am stiut cum e normal. probabil ca daca mentionam acest lucru aici pe forum primeam solutia corecta de la unul dintre voi. va multumesc mult pentru timpul acordat. sunteti deosebiti!
  8. destul..._chiulasa_ montat demontat...simeringuri+rectificat _chiulasa_...se aduca ceva..cam 200 250 de euro macar sa o faca naibii careva. m-am saturat! in general cand e garnitura de _chiulasa_,fierbe motorul sau amesteca uleiul cu apa(sau invers) pe cand la tine decat dispare lichidul de racire si nu vezi nici o pierdere si nici nu se amesteca.....incearca cum ti am spus cand e rece si ti da i seama imediat ce are... Am inteles. O sa incerc chiar astazi. Intrebare: daca ar fi _chiulasa_ fisurata nu ar trebui sa scoata fum la drum lung, turatie mare?
  9. destul..._chiulasa_ montat demontat...simeringuri+rectificat _chiulasa_...se aduca ceva..cam 200 250 de euro macar sa o faca naibii careva. m-am saturat!
  10. Salut. Nu apare nimic umed in interior. Am studiat problema asta. Posibil sa fie garnitura si sa ai dreptate. Nu stiu daca are vreo legatura insa, la turatii mari ale motorului >4500 ture se simte in interiorul masinii un miros ciudat nu prea am cu ce sa il compar, din nefericire. Dispare in maxim 30 secunde dupa ce reduc turatia sau, instant daca dau drumul la aer in interior. Pentru post-ul anterior, am uitat sa mentionez ca la o "inspectie" mi-au rupt 2 cleme de fixare de la difuzor. acum sta prins doar in 2 locuri. Intrebare (prosteasca poate): exista posibilitatea verificarii garniturii de _chiulasa_ fara schimbarea ei? Eu mai am un opel 1.7dti care imi facea probleme, tot cu apa - a fost radiatorul de ulei, dar mi-au desfacut si chiulasa (au crezut ca de acolo e problema - garnitura era perfect OK) si au spus ca aia odata desfacuta, trebuie schimbata.
  11. Pana acum, practic fara nici un rezultat, cu referire doar la problema mentionata mai sus am platit asa: 1. imediat dupa ce am observat: inspectie tehnica 80 ron; (Raspuns:- masina nu are nimic. totul pare ok. S-a evaporat - posibil buson radiator insuficient strans. Aerisit instalatia) total 80 ron 2. problema persista - schimbat service: inspectie tehnica 50 ron, diagnoza computerizata + resetare inspectie tehnica 100 = 150 ron (Raspuns: Masina nu are nimic dar: posibil necesar schimbare radiator sau pompa apa sau radiator incalzire habitaclu). Le-am cerut sa imi spuna ce are exact, am lasat-o in service 1 zi am adus-o cu macara geam stanga stricata. Am sunat la service si mi-au spus ca asa a fost.... (Raspuns diagnoza: radiatorul "pare" in regula, pompa de apa "pare" in regula, pentru radiatorul din habitaclu trebuie desfacut bordul.... timp mult, cheltuiala mare. Am renuntat) total 150 ron 3. Reparat macara 40 ron (Un nit rupt, sarite sigurantele). total 40 ron 4. Schimbat service: inspectie tehnica generala 50 ron. Diagnostic: Furtune, coliere, ok. Probabil radiator sau GARNITURA CHIULASA (_chiulasa_)(nu stiu cum e corect). Am solicitat determinarea exacta a problemei - m-au trimis la un service unde se repara instalatii A/C pentru verificare etanseitate sistem racire. total 50 ron 5. Firma A/C - nu fac decat pentru masinile dacia/renault. Dat 20 lei la un mester sa se uite. S-a uitat. Atat! total 20 ron 6. Nu cred ca mai are nici un sens sa mai fac mentiuni referitoare la consultanta oferita de mecanicii care lucreaza acasa si sunt "foarte buni", care in principiu nici nu mi-au luat bani nici nu au facut-o. Total: 80+150+40+50+20=340 si am auzit doar pareri. Miercuri sunt programat la un altul.
  12. Culmea, lichidul din instalatia de racire e curat. Exista impuritati - doar particule de mizerie. Nu exista ulei in apa. In radiator, in momentul de fata proportia antigel/apa e una infima. Am decis sa completez doar cu apa pana rezolv problema (din nefericire dureaza cam de multisor - plimbarile intre diversi mecanici...)... cinstit va spun ca am gustat-o :twoup:. E doar apa. Nu are nici un "iz" ciudat. Daca e cineva in masura sa imi descrie pasii necesari pentru a elucida problema, succesiunea normala a verificarilor, cum se fac ele, il rog sa imi scrie. Am intentia sa ma duc la mecanic si sa il "presez" sa urmeze logica fireasca a lucrurilor. Stau acolo cu el. Eu unul, nu mai las masina in service... Cel putin nu in Deva. In eventualitatea in care cunoasteti un mecanic BUN in judetul Hunedoara, capabil sa rezolve problema (si pe care nu il fi incercat deja) va rog sa imi spuneti.
  13. Buna! am un e36 din 1995 si de cateva luni a aparut urmatoarea problema pe care nici un mecanic nu a reusit sa o rezolve - din cei pe care i-am incercat eu: !!! pierd apa din sistemul de racire!!! completez saptamanal aproape 500 ml. din nefericire nu a reusit nimeni sa ofere o diagnoza pertinenta. am dus-o la tester, totul ok. de la mecanici nu am reusit sa extrag decat idei de genul: - poate e radiatorul, dar pare ok. - s-ar putea sa fie pompa de apa. - s-ar putea sa fie garnitura de _chiulasa_ - s-ar putea sa fie radiatorul din habitaclu. bine, bine...s-ar putea...m-am saturat de s-ar putea. evident nu am de gand sa le schimb pe toate daca nu e necesar. am incercat sa determin singur problema dar din nefericire nu am nici experienta si nici cunostintele necesare. ca si idei de pornire: nivelul uleiului stabil, aceeasi consistenta,aspect. nu scoate fum. la pornire arunca apa pe esapament-uneori multa. motorul merge corect, rotund. are forta. nu bate nimic. temperatura nu creste niciodata indiferent de regimul de functionare-indicatorul nu trece niciodata de jumatatea scalei. ------------------------------- alta intrebare: la turatii 4500++ se simte in masina un miros ciudat, de ars (aprox. ebonita).daca reduc, mirosul dispare in cateva secunde. ambreiajul prinde sus. poate fi foarte uzat? ----------------------------------------------------------------- masina: bmw 316 /102 cp/1598cmc/an 1995/ benzina
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.