-
Posts
1630 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
malasorte last won the day on September 20 2020
malasorte had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Constanta ROMANIA
-
Interests
Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client
Previous Fields
-
Masina
e38 m57, e39 m57
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
malasorte's Achievements
-
ce motorizare?
-
Bmw m3 e46
malasorte replied to Claudiu clau popescu's topic in Probleme tehnice si rezolvari M Sport
Eu cred ca este din blocul de lumini -
Si cum sa scoti 4500 de euro din piesele de la aceasta masina?
-
uneori la turbina nu este suficient sa ii verifici jocul axial si radial. De exemplu la mine dupa ce am demontat jumatate din masina ca nu intelegeam de ce nu tragea am hotarat sa dau jos turbina de tot...palele de la evacuare erau ciuruite si automat turbina nu debita aer corect dar joc nu avea , se invartea perfect , parea ca isi face treaba. Furtunul de la intercoller il intarea la un moment dat dar nu cand trebuia si automat injectia nu corespundea cu debitul de aer
-
Da dar asta nu inseamna ca judecatorii au decis in favoare cuiva. Judecatorul are pozitia ingrata de a aplica legea si o face analizand toti factori ce au condus la producerea unei infractiuni. In cazul de fata este o infractiune din culpa pentru care legiuitorul a prevazut o anumita clementa din start, iar judecatorul are obligatia (acolo unde exista) de a aplica si circumstante atenuante care reduc considerabil pericolul concret al infractiuni. Legea penala prevede si cazuri de nepedepsire in anumite conditii: faptă care nu prezintă pericolul social al unei infracţiuni, faptă prevăzută de legea penală, care prin atingerea minimă adusă uneia din valorile apărate de legea penală şi prin conţinutul ei concret, nu prezintă gradul de pericol social al unei infracţiuni, fiind vădit lipsită de importanţă. Gradul de pericol social se stabileşte în concret, ţinîndu-se seama de modul şi mijloacele de săvirşire a faptei, de împrejurările în care a fost săvîrşită, de urmarea produsă sau care s-ar fi putut produce, precum şi de persoana şi conduita făptuitorului, în cazul faptei lipsite de pericolul social al unei infracţiuni, procurorul sau instanţa de judecată aplică una din sancţiunile cu caracter administrativ prevăzute in art. 91, C.p. şi anume: mustrarea, mustrarea cu avertisment, ori amenda de la 10 la 1000 lei. Lipsa pericolului social al unei infracţiuni din conţinutul faptei prevăzute de legea penală constituie un caz de împiedicare a punerii în mişcare sau a exercitării acţiunii penale (art. 10, lit. b^1, C.p.p.). în acest caz, procurorul, în cursul urmăririi penale, dispune scoaterea de -sub urmărire, iar în cursul judecăţii, instanţa pronunţă achitarea. Multi oameni nu inteleg diferenta intre omor si ucidere din culpa si multi se asteapta ca pedepsele sa fie identice... sunt infractiuni total diferite si pedepsite total diferit. Instantele de judecata inclina sa aplice pedepse cu suspendare in cazul accindentelor (acolo unde nu a fost vorba de alcool) pentru ca scopul pedepsei este ca infractorul sa numai comita infractiuni pe viitor iar in acest caz nefiind o infractiune intentionata o pedeapsa cu executare nu ar fii oportuna. Daca ne ar judeca gloata am muri in lanturi... Aduc si un exemplu... cum motiveaza un judecator o astfel de decizie: Pentru a pronunţa această sentinţă, instanţa de fond a reţinut, în fapt, că, la data de 11 martie 2010, în timp ce conducea un autoturism, pe DN 1E60, în sensul de circulaţie Cluj-Napoca - Oradea, în afara localităţii Izvorul Crişului, inculpatul a pierdut controlul volanului şi a intrat pe contrasens, izbind frontal o autoutilitară, condusă regulamentar de numitul V.A., provocând, astfel, moartea minorei B.A.E., fiica sa, în vârstă de 8 ani, aflată în propria maşină pe locul din dreapta faţă. În şedinţa de judecată din data de 31 mai 2011, Tribunalul a admis cererea inculpatului de a fi judecat în procedura specială prevăzută de art. 3201 C. proc. pen., acesta recunoscând comiterea faptei aşa cum a fost reţinută de către organele de urmărire penală, cunoscând şi însuşindu-şi probele administrate în cauză în faza urmării penale şi anume: procesul-verbal de cercetare la faţa locului, raportul de constatare medico-legală, buletinul de analiză toxicologică-alcoolemie, declaraţiile martorilor, înscrisurile şi imaginile foto depuse la dosar. Având în vedere ansamblul probator administrat în cauză, însuşit de către inculpat, instanţa fondului a constatat că fapta comisă de acesta întruneşte teoretic, abstract, elementele constitutive ale infracţiunii de ucidere din culpă, prevăzută de art. 178 alin. (2) C. pen., însă, în concret, s-a apreciat că faptei săvârşite îi lipseşte una dintre trăsăturile esenţiale ale oricărei infracţiuni, şi anume gradul de pericol social concret, la evaluarea căruia a ţinut seama de criteriile stabilite prin dispoziţiile alin. (2) al art. 181 C. pen. În acest context, instanţa a reţinut împrejurarea că,anterior comiterii faptei, inculpatul a avut o conduită pozitivă în societate şi la locul de muncă, cu caracterizări deosebite din partea conducerii şi colegilor. De asemenea, are o familie închegată, ale cărei probleme, respectiv starea de sănătate precară a fiicei minore, l-au adus în acea zi nefastă a producerii accidentului rutier, fiind obligat să se deplaseze periodic din municipiul Botoşani la Băile Felix Oradea, pentru ca minora să urmeze proceduri speciale pentru recuperare fizică, fiind adusă cu maşina drum lung şi obositor atât pentru ea cât şi pentru inculpat, care conducea autoturismul. S-a arătat de către instanţă că la fel s-a întâmplat şi în ziua accidentului, când este posibil ca inculpatul să fi aţipit la volan şi atunci să fi pierdut controlul maşinii. Judecătorul fondului a mai avut în vedere şi impactul psihic deosebit al evenimentului rutier produs asupra inculpatului, dovadă fiind scriptele medicale de la dosar, care indică pierderea memoriei pe termen scurt, fiind un şoc pentru acesta atât accidentul în sine, cât mai ales urmarea lui, respectiv moartea singurului copil. Totodată, instanţa a raportat atât fapta, cât şi posibilităţile legale concrete de sancţionare a acesteia la principiul proporţionalităţii, având în vedere, pe de o parte, gradul de pericol social concret al faptei, iar, pe de altă parte, consecinţele unei condamnări penale pentru autorul ei. Faţă de aceste considerente şi ţinând seama de circumstanţele reale şi personale, instanţa a concluzionat că fapta comisă de către inculpat este de natură a aduce doar o atingere minimă valorii sociale protejate prin legea penală încălcată şi este în mod vădit lipsită de importanţă.
-
Anul asta s au construit 0 km de autostrada... asta e tara unde daca respecti toate regulile de circulatie faci de la constanta la timisoara 30 de ore. Pe drum intalnesti carute, tractoare, combine agricole tot felul de epave fara lumini noaptea, tot felul de oameni in varsta care circula ca pe vremea cand erau 2 masini in orasul lor... de cate ori nu am fost nevoit sa trec peste linia continua ca sa depasesc utilaje care circulau cu 10 km la ora pe drum national.
-
Procurorul sau ofiterul de politie judiciara nu poate lua o decizie personala sau subiectiva... ei doar aplica legea.In acest caz soferul golfului este vinovat... pentru fapta penala. Pe logica asta daca intri pe un drum national daca este linie continua te asiguri doar intr o singura directie pentru ca nu are cum sa vina nimeni legal de pe contrasens. Eu nu cred ca s a asigurat , eu cred ca s a uitat doar in oglinda retrovizoare de pe mijloc pe logica ca nimeni nu poate veni. Cel cu skoda are partea lui morala de vina si cu siguranta va ramane fara permis. Viteza si depasirea celui cu skoda va fii luata in considerare de instanta ca si circumstanta atenuanta
-
Motoarele sh nu se iau la ghici ... se asculta cum merg.. se masoara compresia... si da ai sanse mult mult mai mari sa iei un motor sh bun decat sa te apuci sa dai cota ca arborele cotit. si eu spre deosebire de alti nu vorbesc din auzite ... am vazut multe motoare diesel refacute care au mers 1000 de km. Am ajutat multi prieteni cand le a cedat motoarele si am fost cand le au cumparat motoare sh. Cine se pricepe si daca invarte motorul la mana isi da seama in ce stare este... daca il poti si porni vezi daca pierde compresie ( gaze in sistemul de ungere mai ales la rece),si daca vrei sa fii si mai catolic ii dai baia jos si dai un cuzinet jos... vezi atunci uzura aproximativa ( suprafata alba a cuzinetului se sterge odata cu timpul din cauza uzuri, daca are culoarea inchisa incepe sa fie grav).mai poti lua un tifon alb si sa pui putin ulei din motor... il lasi 30 de minute si vezi ce culori raman pe tifon... daca apare ceva rosu este grav. dar sa vorbim pe forum este usor din ce am citit colo si dincolo despre cote date la dacia 1310 . sunt curios din cati isi dau cu parerea cati au vazut macar un motor desfacut cap coada
-
În uk nu este chiar asa din cauza preturile foarte mari de reparație o mașină ajunge dauna totală din nimic. Uneori o bara un far si o capota inseamna dauna totală. Numai vorbesc ca un electromotor si un injector il determină pe proprietar sa vândă masina pe nimic. O mașină cu motor n47 e60 e90 cu o bara lovită si un far spart costa uneori si 1000 si ceva de lire si asta nu inseamna ca are motorul praf. Si cu pistoanele astea nu este chiar asa usor ... ele vin pe greuatate si daca vrei ceva bine facut nu iei orice piston uzat dar totusi merge dacă vrei
-
Sincer nu m as baga in asa ceva... sa recomand si dupa sa ma injure omul(cu toate ca stiu). Partea buna este ca vin zilnic masini din uk la dezmembrat si motoarele functioneaza si le poti asculta, masura compresia samd. usor de zis sa cumperi arbore nou dar daca te uiti mai bine vezi ca pretul este 6066 RON si nu stiu daca totul renteaza. Oricum nu stiu de unde s a ajuns la concluzia ca arborele este afectat... poate este un piston... poate este zgariat blocul motor... Atunci ce se propune bucsarea blocului? cred ca se mai gaseste teava de sonda Eu repet nu as cumpara nici un motor pana nu l as desface pe asta...
-
nu se merita sa dai cota la un arbore... nu vorbim totusi de o dacie... motorul turbo diesel este un motor de compresie care chiar daca nu are turatie ( ca un benzinar) are sarcini mult mai mari pe ansamblu biela maneton si riscul sa isi ia bataie in 1000 de km este pur si simplu prea mare. Este suficient sa nu fie bine cu 1 micron si gata... Mai bine cumperi un motor sh in stare buna si ii pui distributia noua si gata. Totusi eu nu as face asta pana nu as desface motorul si as verifica jocul pistoanelor, as masura fusurile samd. Nu face asta din ochii verifica cu scule speciale Poate este doar un piston ciupit...
-
Un motor diesel cu cota data la arbore este o mare greșealĂŁ. Ai luat decizia buna dar ĂŽnainte de asta te sfĂŁtuiesc sĂŁ demontezi complet motorul asta si sa vezi exact ce are . Nu te grĂŁbi Un motor diesel cu cota data la arbore este o mare greșealĂŁ. Ai luat decizia buna dar ĂŽnainte de asta te sfĂŁtuiesc sĂŁ demontezi complet motorul asta si sa vezi exact ce are . Nu te grĂŁbi
-
ai pompa de inalta nu de injectie..cel mai probabil este de la un injector sau mai multe