Jump to content

leontestefan

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D

leontestefan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am pus iar masina pe diagnoza astazi si acuma imi da eroare si la turbina si la clapeta de acceleratie. Oare sa fie in legatura cu acest senzor? Ma gandesc ca poate datorita faptului ca acest senzor nu da valori corecte nici turbina si nici clapeta de acceleratie nu functioneaza corect... Multumesc.
  2. Pai mie imi da -50 de grade la aerul de pe admisie... Cred ca e evident ca trebuie sa cumpar un alt senzor,nu? Multumesc pt raspunsuri.
  3. Inteleg. Multumesc. Probabil asta este deoarece debitmetru este nou.
  4. Merci de raspuns. Si oare de la asta sa am probleme ca nu trage asa bine? Sau crezi ca ar putea fi si altceva?
  5. Buna seara, Am un 520d din 2006 cu 163 de cai automata. In urma cu ceva timp am observat ca incepe sa traga greu si sa scoata fum negru atunci cand se incalzeste motorul. Cand e rece trage impecabil si nu scoate fum. Am fost la mecanic si mi-a curatat EGR-ul, admisia, turbina, schimbat termostat de la lichidul de racire. Problema s-a mai remediat dar nu complet. Am pus-o pe DIS si imi da urmatoarele erori: 4BC7 DDE - Intake-air temperature sensor (Reference signal for air-mass sensor) Signal, open or short circuit to positive/ground Fault curently present 4BA1 DDE - Intake-air temperature sensor, signal Temperature too low Fault curently present A mai patit cineva asa? Aveti idee care ar putea fi problema? Precizez ca filtru de particule a fost eliminat si fizic si din soft. Va multumesc.
  6. Buna ziua, Am un e60 din 2006, 520d automat. In urma cu ceva timp masina a inceput sa nu mai traga si sa scoata fum negru foarte mult. Am fost la mecanic si mi-a schimbat termostatul de la antigel si mi-a curatat toata admisia, egr-ul, turbina. In urma reviziei masina a inceput sa mearga foarte bine dar atunci cand se incalzeste motorul incepe iar sa traga ceva mai greu,in special cand plec de pe loc, si sa scoata fum negru (nu foarte mult dar tot scoate). Precizez ca filtru de particule e eliminat si fizic si din soft. De asemenea ceva saptamani in urma am completat antigelul cu unul roz/rosu care din cate am inteles nu e pentru acest tip de masina. Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc.
  7. Si unde ai facut operatiunea si cat te-a costat? In afara de asta ce se mai sikte diferit la masina dupa ce ai eliminat filtru? Merci de informatii.
  8. Inteleg. Am sa le transmit mecanicilor de la BMW ce e cu ei in viziunea ta. Tin sa zic ca problema poluarii nu ma intereseaza deloc. La noi in tara merg tot felul de rable si Dacii si camioane si pot sa continui lista cu x exemple incat nu cred ca Bmw-ul meu fara filtu de particule afecteaza poluarea Romaniei. Iar daca ar fi sa inlocuiesc in formula ta de calcul pentru Euro masinii ar iesi ca ar avea Euro 3, o norma de poluare extraordinara zic eu pentru Romania. Daca toate masinile ar avea Euro 3 atunci ne-am putea declara tara cu cea mai buna calitate a aerului din lume.
  9. Buna ziua, Am un BMW 520d din 2006. Am o problema la ea. Mi s-a infundat filtru de particule. Mentionez ca l-am regenerat de doua ori. Cei de la service imi sugereaza sa il elimin cu totul. Ce parere aveti despre asta? Eventual stiti pe cineva care sa faca operatiunea asta in zona Moldovei sau in Bucuresti? Multumesc.
  10. salut. am un 520d automat din 2006 si imi apare acelasi eroare (increased emission). am fost ieri la service si am curatat supapa erg si am resetat eroarea. astazi mi-a reaparut eroarea. poti sa imi explici mai clar te rog ce trebuie sa fac? mentionez ca nici masina parca nu mai trage chiar ca atunci cand am cumparat-o. multumesc mult. stima
  11. Multumesc pentru informatie. Nu stiu foarte bine ce inseamna acest EGR dar am sa ma documentez si am sa fac ce mi-ai zis. Sper sa nu fie ceva mai grav.
  12. oare sa fie de la bujiile incadescente? pe tester mi-a zis ca trebuie sa inlocuiesc releul de la bujii si o bujie.
  13. filtru de particule l-am regenerat de doua ori pentru ca prima data nu a reusit. masina are in jur de 200.000 km . in idrive imi apare ca fitru de particule trebuie schimbat peste 190.000 km. la temperaturi scazute imi zuruie puternic o sita in catalizator care cred eu ca s-a dezlipit in urma unui usor impact cu solul. oare sa fie de la asta? totusi mie problema asta a aparut acum 2 ani iar eroarea a inceput sa apara acum o luna.
  14. buna ziua. am cateva mici probleme la e60, 520d automat din 2006. ocazional imi da o eroare "Increased emission" in idrive si mi se aprinde ledul galben cu semnul motorului. cateodata apare cateodata dispare. aveti idee de la ce este? mi-a mai iesit la tester eroare la pompa auxiliara de la clima. ati schimbat asa ceva? multumesc. stima
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.