din pacate e prea tarziu, scandalul pe treaba asta trebuia facut atunci ..pe loc. eram curios sa fiu de fata sa vad cum pot ei explica ca la o masina de 60k+ euro, noua ara discuri ovalizate din fabrica. cred ca nu m-am exprimat chiar bine. ma refeream la faptul ca orientarea catre satisfacerea clientului prin servicii in romania lasa de dorit. ba chiar as putea spune ca e inexistenta. aici daca esti vanzator si vorbesti frumos cu cineva deja i se pare suspect...in loc sa i se para normal. si pe buna dreptate. astea sunt trainingurile de vanzari. diversiune. abate atentia clientului de la problema reala. pe doru l-au vrajit cu "vedem daca nu se lasa in cateva mii de km" dar nu si-a dat seama ca peste cateva mii de km era prea tarziu. discuri + placute la o masina sport sunt foarte consumabile. 8000km (parca atat zicea doru) e timp destul sa faci franele varza. deci ei au o scuza foarte plauzibila. pe de alta parte totul e bine si frumos la ab. bussinesul merge bine, au un nou showroom mai mare si mai frumos, toata lumea e multumita in birourile cu scaune de piele.....cui sa ii mai pese de ala care a trebuit sa plateasca din banii lui piese doar pt ca un angajat (sau mai multi) au avut si ei un pic de "fun" cu un M3. scuze daca-s cam ambiguu dar cateodata vreau sa spun multe in putin timp si poate nu gasesc cea mai fericita exprimare :blink: