inca o situatie din care iese cel mai "fericit" cetateanu platitor de impozitre...oricum cred ca si ce fac ei ii tot la fel de ilegal, sa nu iti dea nici un fel de posibilitate sa umblii cu masina ...si chiar as fi curios ce cale judiciara ar fi sa scapi curat chiar daca umblii cu ea fara numere valabile (odata ce au expirat cele rosii) avand in vedere ca nu tu esti cel care a produs situatia. Eu am fost personal la directorul RAR de la mine din oras...care cumva a aruncat vina in curtea politiei...cum ca nu vor ei sa dea numere de 2 luni...dar dupa cum a afirmat si cei de la politie nu ei se fac vinovati ca RAR-u nu are incredere in propriile ateliere avizate de catre ei pt a face ITP ( si evident obisnuita identificare la scimbarea de proprietar)...ca sa faca si verificarea de prima inmatriculare, iar lipsa personalului pentru mai multe schimburi la RAR nu e generata de politie (pana la urma e vorba de egoismul RAR care cu zeci de ateliere avizate, vrea sa ia tot banu'). Sincer le dau (si nu) dreptate celor de la politie avand in vedere ca cei de la RAR sunt incompetentii..oricum...tot noi cadem victime a prostiei ...incapatanarii si lipsei de comunicare a celor doua institutii, platite din ban public. LE:....oricum daca nu ai de circulat cu masina....drumurile si costurile de asigurare + alte tablite, alte hartii...pt al doilea set de numere ( ca doar numa nu crede cineva ca daca se reglementeaza sitatia se dadea o lega favorabila omului de rand...si se prelungeau cele de pe masina..pariez ca trebuiau schimbate din luna in luna ca doar asa se face banu la romani)...ajungi pana la costul unei platforme...care e de la 100 de lei in sus depinzand si de distantza si negociat..poate chiar mai putin daca ai prieteni...