Salut. Din ce spui tu (mers in oras, rulaj mic) cred ca mai degraba ti se potriveste benzina. Eu am 116i, vezi topicul cu masina mea -> http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184399-e87-116i-2007-scufita-rosie/.Eu fac cam 10k km/an, si de cand am masini am avut doar pe benzina. Deci despre diesel nu prea stiu ce sa-ti spun, doar ca are distributia in spate si e mai costisitor sa o schimbi, si are DPF, care si ala cam pica dupa 200k km din cate inteleg. Si la benzina ar trebui schimbata distributia la interval de 100k km din pacate, dar macar e mai putin costisitor fiind in fata.116i e mai slabut ca si putere fata de 118i si 120i, dar probabil il gasesti mai ieftin la achizitie si mai putin alergat. Ca si consum sunt cam la fel. Mie imi arata 10% pe BC, deci este un consum maricel, dar fac multe drumuri scurte, cativa km, si acum iarna o tin destul de mult pornita pe loc pentru caldura.Impozitul e bani de seminte (65 lei), asigurarea in jur de 500 lei. O revizie (schimb ulei si filtre) m-a costat 400 lei ultima oara. Filtrul de combustibil nu se schimba, e in rezervor.Legat de rulajul acestor masini, eu am gasit-o cu rulaj foarte mic, unic proprietar. Am platit in plus pentru asta, dar sunt multumit, nu am schimbat mai nimic la ea de cand o am.Ca si motoare, nu sunt cele mai reusite, au vanos si valvetronic care pot face probleme. Al meu e motorul de prefacelift (N45), si nu are valvetronic. Ar trebui sa tina relantiul bine, si sa vezi daca porneste bine la rece. Sa traga motorul, sa urce frumos in ture, sa nu aiba scurgeri, stii tu. Motoarele astea sunt ceva mai zgomotoase, e ceva normal.Per total este o masina potrivita pentru oras, pentru o femeie, dar nu uita ca e totusi o masina premium, care presupune cheltuieli de reparatie mai mari fata de alte marci.