Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

e46fan

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d

e46fan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Asta a fost prima chestie de care m-am speriat si eu. Initial am crezut ca am articulatiile duse, dar cum am auzit de tramlining, m-am linistit. Eu am 225/45/17 fata si 245/40/17 spate si va spun ca se simte. Am schimbat si bucsile de cauciuc de la bratele inferioare si este mai bine, insa trebuie sa te tii bine de volan unde sunt urme de la camioane. O sa pun si niste poze cu bucsile care se uzeaza cel mai repede, insa pot fi schimbate lafel de repede. Am luat neoriginale si m-au costat 300 setul. Merg pentu tara noastra de rusine. Fenomenul acesta nu are nimic de a face cu caseta de directie. Problema (daca e sa ii spunem asa) vine doar din latimea cauciucurilor si din grosimea talonului. Cauciucurile late si cu talon mic sunt mult mai rigide, si atunci cand ai luat o denivelare cu jumate din latimea lui, se intampla ceva asemanator cu virarea motocicletei prin inclinare, rezultand tendinta masini de a vira singura si de a "trage de volan". Eu va sfatuiesc sa lasati caseta de directie in pace daca nu are joc si nu scapa ulei, ca este cu totul alta problema.
  2. Salut Suntem curiosi in legatura cu rezultatul de la RAR. A iesit totul Ok?
  3. Mi-am luat si eu un 320d din 2000, la 130 000 Km si a mers Ok pana in romania unde nu numai ca a inceput sa vibreze, dar si consuma ca un inecat. La mine se manifesta in felul urmator: Trepidarie la 1-a plecare, turatie mica, nu doar cand debraiez ci in acceleratie usoara intre 1000 - 1200 RPM. Acelasi lucru se intampla si la a 2-a si la a 3-a daca intre 1000 - 1200 RPM la accelerare usoara. Daca acelerez tare sau deloc se diminueaza vibratia si apoi dispare de tot. Asta se intampla si la Rece si la cald, cu preponderenta la Rece. Daca s-a mai intalnit cineva cu asta, sa-mi spuna. Cat despre faza cu pompa de ambreiaj, aproape pot sa va asigur ca nu are legatura. Nu am mai desfacut nici un motor de BMW insa stiu bine ce se intampla acolo la alte masini. Eu suspectez volanta sau Injectia. Cat despre injectie, am Fost la Bucuresti la MHS Motors pentru o testare si nu au putut sa se conecteze la DDE sa citeasca Valorile de Injectie si mi-au zis sa inlocuiesc computerul motorului, turbina, niste valve si sa demonteze distributia, cat sa se apropie factura de vreo 10000 RON. Bineinteles ca trebuie sa schimb si suportii la motor si probabil alte piese dupa o demontare completa. Daca cineva a inlocuit volanta, il rog sa ne spuna care este diferenta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.