Se pare ca nu numai filtru de particule e consumabil la Bmw. Toate galeriile de evacuare au pb la E60. Cum iti dai seama. Pornesti motorul si il lasi asa si asptepti in masina sa te incalzesti. Din pacate intra si noxe in masina, ca si cum ai avea in fata ta o masina care scoate fum negru si iti intra mirosul in masina. Daca ridici masina pe elevator (sau cum ii zice) cu o lampa te uiti la galeria care iese din motor. Daca e afumat pe acolo e clar ca e sparta. La mine se vedeau clar si sparturile. Cand au dat-o jos si mi-au aratat-o avea vreo 8 sparturi. E de ........ materialul din care e facuta. Ziceau aia de la Bmw ca e o pb la E60 cu galeriile de evacuare... Am dus-o sa vad daca se poate suda. Se poate intr-adevar da pb e ca asa cum au aparut cele 8 sparturi vor aparea si altele. Materialul din care e facut e slab de tot. Asta e. Alt consumabil. Oare asta noua cat ma tine? Ca e cam acelasi material. Costa 1.400 lei galeria si manopera 650 lei. Se pare ca asta e politica cam la toti. Cat mai multe consumabile. Asa ies banutii. Nu-s masini pe viata. Dai 20.000 de Euro pe una second si mai dai 20.000 sa o intreti. Eu deja cam 3.000 de euro am consumat pe ea din feb 2008 de cand o am. Si din pacate si acuma sunt ceva pb cu ea. Tre sa vad ce mai are ca nu-mi place cum trage motoru... O data merge bine si parca ai toti calutii in forma, o data parca au murit jumate din ei, sau parca tragi un camion dupa tine si prinde greu viteza. De fapt de aia am tot schimbat eu la ea filtru de particule, galeria de evacuare, un injector, o bujie si altele. Dar degeaba, pb nu s-a rezolvat. Sper sa o rezolv odata. Daca nu, adio Bmw. Sa-si bata altii capul cu ele. Is cam slabe, pe bune. Pacat de ele, ca la confort si tinuta de drum, siguranta, look e de nota 10. Pentru mine e cea mai tare masina existenta, is dedicat Bmw de cand ii lumea da te dezamageste pe zi ce trece.