Dupa experienta cu modelul E36 328i Turbo cu Garrett GT35R am decis sa merg mai departe si sa trec la un nou proiect. Este vorba despre E46 M3 cu kit de compresor Vf Stage 2 US Spec adaptat la modelul de Europa. Comparativ cu kitul US Spec de la VF, configuratia mea are cateva elemente diferite pentru a putea fi utilizat cu gestiunea electronica MSS54 de Europa, mai precis: injectoare Siemens Deka High impedance de 630cc@3 bar comparativ cu cele Bosch de 550cc ce veneau livrate cu kitul initial, kit alimentare benzina de la HPF, presiune de lucru calculata prin corelarea fuliilor de 0.6 bar la 8000rpm si blow off valve comparativ cu utilizarea unui bypass valve pentru a regulariza presiunea la 0.6 bar atunci cand aceasta este depasita si fulii necorelate, precum si rularea in regim Alpha N (fara debitmetru) sau MAF less si cu senzor separat de temperatura direct in galeria de admisie, ca si la E36 328i turbo, kitul initial fiind furnizat cu debitmetru Hitachi cu senzor de temperatura incorporat la fel ca debitmetrul de fabrica la E46 M3 aspirat. Acest kit furnizat de VF la nivelul Stage 2 este specificat la puterea maxima de 570 de cai la motor la 8000 rpm cu o presiune maxima de 8.5 psi(0.58 bar). In momentul de fata masina se afla in curs de upgrade la Stage 2.5, in speta, inlocuirea compresorului Vortech V3SC cu V2 T-Trim, injectie cu metanol si evacuare De-cat. Puterea cu care diversi utilizatori ai acestui kit cu acest upgrade au ajuns, s-a plasat intre 495(benzina octane 91) si 533 de cai la roti(benzina octane 98), in speta, 584 si 628 de cai la motor. Presiunea de lucru in acest caz va fi undeva la 11.5psi(0.8 bar) cu aceeasi configuratie de fulii ca la Stage 2. Masina este un daily driver pur si nu este destinata niciunui fel de competitie sportiva. Upgrade-urile suferite sunt: kit intarire sasiu de la Turner Motorsport, suspensie Bilstein B8, Pneuri Toyo Proxes, si odata cu finalizarea noului Stage 2.5 se va instala si un kit de franare BMW Performance cu etrieri cu 6 pistonase si discuri de franare de 345mm de CSL pe puntea anterioara. Cel mai probabil in iarna ce urmeaza,pentru ca va fi mai mult timp de lucru indoors, se va trece si la faza finala pe acest model, mai precis Stage 3, cu aceeasi configuratie dar cu interne schimbate si presiune de lucru de 1.2 bar. Puterile dezvoltate in aceasta configuratie peste ocean, s-au plasat intre 700 si 730 de cai in functie de benzina utilizata.